مهاجرت و تاثیرآن بر رشد جمعیت کانادا | مدارک و ثبت نام آنلاین با خدمات افق

مهاجرت و تاثیر آن بر رشد جمعیت کانادا

در حالی که جمعیت بسیاری از کشورهای توسعه یافته طی 50 سال آینده رو به کاهش است و انتظار می رود جمعیت کانادا بدلیل مهاجرت رشد چشمگیری داشته باشد. براساس گزارش Statistics Canada جمعیت کانادا می تواند تا سال 2068 به 55 میلیون نفر برسد.

این آژانس 9 سناریو بلندمدت و محتمل را برای پیش بینی ساختار جمعیت کانادا در آینده طراحی کرده است: سناریو رشد آهسته، سناریو رشد سریع، پنج سناریو رشد متوسط که در تخمین جمعیت بین ایالتی با یکدیگر متفاوت هستند، سناریو پیری جمعیت سریع و سناریو پیری جمعیت آهسته، بنابر گزارش Statistics Canada در تمامی این سناریوها مهاجرت عامل اصلی رشد جمعیت در 50 سال آینده خواهد بود همانطور که از اوایل 1990 بوده است.

پیش بینی می شود رشد جمعیت در استان های آنتاریو و آلبرتا از سایر استان ها پیشی بگیرد.

Statistics Canada پیش بینی کرده است که طی 25 سال آینده برای مهاجرت به کانادا جمعیت در بعضی از استان های و مناطق افزایش و در بعضی دیگر کاهش می یابد. تمامی سناریوها نشان می دهد که جمعیت در استان آنتاریوتا سال 2043 به 20.4 میلیون نفر افزایش می یابد. نرخ رشد جمعیت در استان آلبرتا رتبه اول را در بین سایر استان های کانادا طی 25 سال آینده خواهد داشت. جمعیت این استان تا سال 2043 به 7.3 میلیون نفر خواهد رسید که افزایشی 3 میلیون نفری نسبت به جمعیت آن در سال 2018 است. اکثر این سناریوها نشان می دهد که جمعیت استان آلبرتا از جمعیت استان بریتیش کلمبیا پیشی می گیرد.

Statistics Canada می گوید که رشد جمعیت در مهاجرت و اقامت در کانادا دو استان آلبرتا و آنتاریو باهم، نیمی از جمعیت پیش بینی شده طی سال های 2018 تا 2034 را تشکیل می دهند. همچنین انتظار می رود جمعیت استان های منیتوبا و ساسکاچوان نیز طی 25 سال آینده افزایش یابد. براساس این سناریوها افزایش جمعیت این دو استان باهم تا سال 2043 از جمعیت استان کبک سبقت می گیرد. اکثر این سناریوها نشان می دهند که رشد جمعیت استان کبک نسبت به سایر نقاط کانادا آهسته تر است. در حالی در سال 2018 سهم استان کبک در جمعیت کانادا 22.6 درصد بوده است، این میزان تا سال 2043 به 20.1 درصد کاهش می یابد. براساس تمامی این سناریوها انتظار می رود جمعیت سه منطقه کانادا طی 25 سال آینده افزایش یابد هرچند که سهم این مناطق در جمعیت کلی کانادا همچنان 0.3 درصد باقی خواهد ماند.

تیم مهاجرتی افق در صدد این است که بهترین خدمات مهاجرتی کانادا اعم از ترجمه تمامی مدارک لازم، رزرو وقت از دفاتر وک (VAC) سفارت کانادا به منظور انجام پروسه انگشت نگاری، روادید انواع ویزای دائم و موقت کانادا، اخذ پاسپورت کانادایی و… را برای کلاینت های خود به ارمغان آورد. در نتیجه موسسه معتبر مهاجرتی افق میتواند جز یکی از بهترین انتخاب ها برای شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است آن دسته از عزیزانی که قصد مهاجرت سریع به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سیستم اکسپرس اینتری فدرال کانادا را دارند میتوانند پس از مراجعه به سایت افق به نشانی www.ofoghint.com به محاسبه آنلاین امتیاز اکسپرس اینتری در قسمت محاسبه آنلاین امتیازها بپردازند. سپس در صورت واجد شرایط بودن قادر خواهند بود برای تشکیل پرونده های مهاجرتی اقامتی کانادا با همراهی وکیل مهاجرت کانادا در گروه افق اقدام نمایند.