صدور 3600 دعوتنامه |قرعه کشی اکسپرس اینتری | مهاجرت با گروه افق

صدور 3600 دعوتنامه در قرعه کشی اکسپرس اینتری 18 سپتامبر

دعوتنامه قرعه کشی جدید اکسپرس اینتری که در روز چهارشنبه 18 سپتامبر برگزار شد، 3600 نفر از کاندیداها را به اقدام برای اقامت دائم دعوت کرد. مینیمم امتیاز لازم برای قرعه کشی دیروز 462 بوده که یک امتیاز کمتر از قرعه کشی انجام شده در تاریخ 4 سپتامبر است. سیستم اکسپرس اینتری پروفایل متقاضیان را در سه گروه مهاجرتی فدرال بررسی می کند:

کاندیداهایی که شایستگی لازم را دارند بر اساس فاکتورهایی چون سن، تحصیلات، تجربه کاری و دانش زبان انگلیسی و فرانسه و… رتبه بندی می شوند سپس از افرادی که بالاترین امتیازات را کسب کرده اند از طریق دعوتنامه قرعه کشی جدید اکسپرس اینتری که هر دو هفته برگزار می شود دعوت به اقدام برای اقامت دائم می شود.

قرعه کشی اکسپرس اینتری 18 سپتامبر تعداد کل دعوت نامه های صادر شده در سال 2019 را به تعداد 63,400 رساند. سازمان مهاجرت کانادا (IRCC) تا همین تاریخ در سال گذشته در مجموع 58,600 دعوتنامه صادر کرده و مجموع دعوتنامه های صادره در سال گذشته 89,800 است. هدف نهایی کانادا برای پذیرش مهاجرین از طریق این سه روش مذکور، 81,400 نفر برای سال 2019 و 85,800 برای سال 2020 است. کاهش یک امتیازی مینیمم لازم می تواند بدلیل فاصله ی دو هفته ای بین قرعه کشی 18 سپتامبر و قرعه کشی 4 سپتامبر باشد زیرا مدت زمان بین دو قرعه کشی می تواند بر مینیمم امتیاز لازم تاثیر بگذارد.

برای متقاضیانی که امتیاز کمتر از مینیمم لازم را کسب کرده اند و میخواهند رتبه خود را بهبود ببخشند، راه های متفاوتی وجود دارد. یکی از موثرترین روش ها برنامه های کاندید استانی است. برنامه های استانی که از طریق سیستم اکسپرس اینتری متقاضیان را انتخاب می کنند، 600 امتیاز به مجموع امتیازات متقاضی اضافه کرده و دریافت دعوتنامه در قرعه کشی بعدی را تضمین می کند. برخی از برنامه های کاندید استانی نیازی به مینیمم امتیاز ندارند، برای اطلاعات بیشتر لینک مهاجرت استانی به کانادا را مطالعه کنید.

برای کاندیدهایی که موفق به دریافت بالاترین امتیازات شوند به تناوب در قرعه کشی های برگزار شده، پذیرش های اکسپرس اینتری و دعوتنامه هایی ارسال خواهد شد. که به واسطه آنها قادر خواهند بود برای اخذ اقامت دائم کانادا درخواست دهند. به این نکته توجه داشته باشید که برای ورود در صف انتظار سیستم اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد شغلی معتبر از کارفرمای کانادایی الزامی نیست. با توجه به اینکه دارا بودن جاب آفر یا پیشنهاد شغلی از کارفرمایان کانادایی از جمله شرایط ورود به صف انتظار اکسپرس انتری نمیباشد. اما امتیاز متقاضیان مهاجرت اسکیل ورکر کانادا و مهاجرت سریع به کانادا که دارای جاب آفر معتبر و دارای تاییدیه LMIA هستند در سیستم جامع رتبه بندی کانادا افزایش پیدا خواهد کرد.

در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر درباره دعوتنامه قرعه کشی اکسپرس اینتری و رزرو وقت مشاوره تخصصی با وکیل مهاجرت به کانادا میتوانید با دفتر افق به شماره ۳۱۰۷۱-۰۵۱ تماس حاصل فرمایید. علاوه بر آن میتوانید برای اطلاع از شرایط خود به سایت افق (www.ofoghint.com) مراجعه کرده و به تکمیل فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا بپردازید. برای مهاجرت کاری به کانادا و کار در کانادا، مهاجرت تحصیلی به کانادا، مهاجرت سرمایه گذاری و کارافرینی در استان های کانادا، مهاجرت خود اشتغالی به کانادا و… گروه بین المللی افق جز یکی از بهترین انتخاب ها برای شما کلاینت های عزیز میباشد. بهترین های مهاجرتی کانادا را برایتان به ارمغان خواهیم آورد. با ما همراه باشید.