ویزای سرمایه گذاری کانادا موسسه مهاجرتی افق ماندگار

ویزای سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا

در حال حاضر در روش های فدرال کانادا هیچ روشی به نام سرمایه گذاری وجود ندارد اما در یکی استانهای کانادا (استان کبک) روش مهاجرتی هست که آن برنامه نیز فعلا تا سال ۲۰۲۳ بسته شده است.

در این روش (Quebec Business Immigration – Investor Program) با سرمایه گذاری ۱٫۲ میلیون دلار بدون سود برای مدت ۵ سال در نزد دولت کبک متقاضی می تواند درخواست اقامت خود را به دولت کبک ارائه نماید این روش، یک ویژگی خاص دارد آن هم تامین این سرمایه می تواند حتی از طریق موسسات مالی برای متقاضی انجام پذیرد بدین صورت که فرد با پرداخت سود ۵ ساله این مبلغ (تقریبا ۳۵۰هزار دلار) به موسسه مربوطه، آن موسسه مبلغ ۱٫۲ میلیون دلار را بجای متقاضی سرمایه گذاری می کند

در این روش  تقاضی باید امتیاز لازم را در شش عامل اصلی (سن – مهارت زبان انگلیسی / فرانسه -تحصیلات – تجربه کار مدیریتی – زمینه های آموزشی – اقامت اقوام نزدیک در کبک ) دریافت کند

تمامی کاندید های این برنامه پس از بررسی های اولیه به مصاحبه دعوت خواهند شد.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 33-1.jpg است

در برنامه سرمایه گذاری کبک معیار های واجد شرایط بودن به شرح زیر می باشد.

  • متقاضی حداقل ۱۸ سال سن باید داشته باشد.
  • داشتن حداقل سابقه مدیریتی ۲ سال و بیشتر الزامی است.
  • داشتن تمکن مالی به ارزش ۲،۰۰۰،۰۰۰ دلار کانادا (کلیه داریی های متقاضی)
  • سپرده گذاری به ارزش ۱،۲۰۰،۰۰۰ دلار کانادا نزد دولت استانی کبک
  • داشتن دارایی نقدی متقاضی به میزان هزینه های مکفی جهت حمایت از خود و خانواده خود در زمان ورود به کانادا

جهت اطلاع از آخرین اخبار مهاجرتی اینستاگرام موسسه مهاجرتی افق ماندگار را دنبال کنید.

برخی از مزایای سرمایه گذاری از طریق برنامه استان کبک :

 ·        تضمین دولت کبک در برگشت سرمایه گذاری (سرمایه گذاری ۱٫۲۰۰٫۰۰۰دلار کانادا) که بعد از ۵ سال مدت تعهد، به طور کامل به متقاضی بازگردانده خواهد شد.

 ·        در این روش هیج اجباری برای راه اندازی بیزنس برای متقاضی وجود ندارد و فرد می تواند بنا به خواسته خود در کانادا به عنوان یک شهروند فعالیت داشته باشد.

 ·        با این روش کلیه اعضای خانواده نیز همراه متقاضی اصلی اقامت کانادا خود را دریافت می نمایند.

 ·        مثل همه روش های اقامت دائم کانادا، تمامی اعضای خانواده از شرایط شهروندی کانادا از جمله خدمات درمانی رایگان، تحصیل رایگان فرزندان، کار و .. برخوردار هستند.

* در این روش با توجه به منشور حقوق و آزادی های کانادا، حق آزادی انتخاب مکان زندگی را برای کلیه شهروندان محفوظ داشته است، هر فردی که دارای اقامت دائم کانادا است، حق دارد که به هر استانی دیگر که بخواهد نقل مکان کند و محل سکونت خود را انجا قرار دهد.

گروه بین المللی افق، پیشرو در انواع روش های مهاجرت به کانادا مانند مهاجرت تحصیلی، سرمایه گذاری، مهاجرت کاری ، خرید ملک و کسب اقامت دائم کانادا و سایر مقاصد مهاجرتی دنیا، خدمات رسانی می نماید. همواره تلاش همکاران ما اینست که  با ارائه بهترین مشاوره و خدمات مهاجرت، شما را تا رسیدن به آرزوهایتان همراهی کنیم . هم اکنون جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید و یا فرم ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید تا بهترین روش های مهاجرتی را به شما ارائه کنیم.

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *