برنامه کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا | برنامه استانی کانادا | گروه افق

برنامه کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا (BC PNP)

بریتیش کلمبیا به عنوان یکی از زیباترین استانهای کانادا و یکی از مهم ترین مناطق توریستی کانادا به شمار می رود به همین خاطر سالانه افراد زیادی قصد سرمایه گذاری و مهاجرت به این استان زیبا را دارند. استان بریتیش کلمبیا از طریق برنامه کارآفرینی (BC PNP) افراد را برای سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار و زندگی در ابن منطقه جذب میکند. هدف از این برنامه کمک به توسعه اقتصادی استانی یا منطقه ای میباشد.

طرح مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا برای کارآفرینان با تجربه ای طراحی شده است که قصد سرمایه گذاری و مدیریت فعال کسب و کار خود در بریتیش کلمبیا را دارند.

[fusion_tagline_box backgroundcolor=”#c1c1c1″ shadow=”yes” shadowopacity=”0.70″ border=”1″ bordercolor=”rgba(229,65,0,0.69)” highlightposition=”right” content_alignment=”left” link=”” button=”” linktarget=”_self” modal=”” button_size=”” button_type=”” button_shape=”” buttoncolor=”default” title=”” description=”” margin_top=”” margin_bottom=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]

همچنین این مطلب مرتبط را هم بخوانید : برنامه کارآفرینی منیتوبا

[/fusion_tagline_box]

1) آمادگی و تحقیق: جهت ارائه درخواست برای برنامه مهاجرت کارافرینی BC PNP، ابتدا باید براساس ملزومات این برنامه مهاجرتی که در ادامه آمده است، شایستگی خود را مشخص کنید. سپس، لازم است تا یک سفر اکتشافی کوتاه مدت جهت آشنایی با فرصت های کسب و کار، بازار محلی و انتخاب بهترین اجتماع منطقه ای برای کسب و کار خود به استان بریتیش کلمبیا داشته باشید.

2) ثبت نام در برنامه BC PNP: ابتدا باید در وبسایت BC PNP یک پروفایل ایجاد کرده و سپس ثبت نام آنلاین خود را ثبت کنید. مرحله ثبت نام شامل مشخصاتی همچون تجریه کاری، تحصیلات، مهارت زبان انگلیسی، میزان دارایی خالص و اطلاعاتی راجع به طرح کسب و کار در استان بریتیش کلمبیا می باشد. بعد از ارزیابی ثبت نام شما، BC PNP از ثبت نام شدگانی که بالاترین امتیازات را دریافت کرده اند، دعوت میکند تا درخواست خود را به صورت کامل به BC PNP ارائه دهند. پروسه ارزیابی ثبت نام در حدود 6 هفته به طول می انجامد. اگر از شما برای ارائه درخواست دعوت شود، از تاریخ دعوت به مدت 4 ماه فرصت دارید تا تقاضای خود را ارائه دهید.

3) درخواست در برنامه BC PNP: در این مرحله باید درخواست خود را به صورت کامل ثبت کنید. در این مرحله شاید لازم باشد برای مصاحبه حضوری به ونکوور سفر کنید.

پروسه ارزیابی درخواست در حدود 4 ماه به طول می انجامد. 

4) دوره تاسیس کسب وکار(اجازه کار): بعد از دریافت اجازه کار 24 ماهه، شما میتوانید شروع به تکمیل طرح کسب و کار، سرمایه گذاری و ایجاد شغل کنید. در این مرحله همسرشما میتواند برای OPEN WORK PERMIT درخواست دهد.

5) تایید استانی: بعد از تکمیل و انجام تمام شرایط ذکر شده در قرارداد، باید گزارش نهایی خود را در BC PNP ثبت کنید. در صورت کسب امتیاز در این مرحله برای دریافت اقامت دائم کاندید میشوید. گزارشات نهایی در طی 4 ماه بررسی میشوند.

6) درخواست برای اقامت دائم: در اخرشما به همراه همسر و فرزندان زیر 21 سال خود میتوانید درخواست خود برای دریافت اقامت دائم را به IRCC ارائه کنید.

کارآفرینی بریتیش کلمبیا

پروسه مها جرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا در یک نگاه:

کارآفرینی بریتیش کلمبیا

شرایط مهاجرت از طریق کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا:

پروسه ارزیابی پرونده بر اساس فاکتورهای زیادی مورد بررسی قرار میگیرد. برخی از این فاکتورها عبارتند از:

  •  سابقه مالکیت و یا مدیریت کسب و کار 
  •  میزان دارایی شخصی و منابع تامین مالی جهت سرمایه گذاری
  •  قابلیت سازگاری
  •  طرح کسب و کار در کانادا

[fusion_tagline_box backgroundcolor=”#c1c1c1″ shadow=”yes” shadowopacity=”0.70″ border=”1″ bordercolor=”rgba(229,65,0,0.69)” highlightposition=”right” content_alignment=”left” link=”” button=”” linktarget=”_self” modal=”” button_size=”” button_type=”” button_shape=”” buttoncolor=”default” title=”” description=”” margin_top=”” margin_bottom=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]

همچنین این مطلب مرتبط را هم بخوانید: برنامه کارآفرینی در استان ساسکاچوان

[/fusion_tagline_box]

شرایط فردی

• داشتن حداقل 3 سال سابقه مالکیت کسب و کار و یا حداقل 4 سال سابقه مدیریت ارشد کسب و کار در 5 سال گذشته
• حداقل دارایی به میزان 600 هزار دلار شامل پول نقد، سپرده بانکی، املاک و مستغلات، سرمایه گذاری و… که ازطریق قانونی بدست آمده و قابل اثبات باشد.
• داشتن حداقل مدرک کاردانی و یا حداقل 3 سال سابقه مالکیت 100 % کسب و کار در 5 سال گذشته
• داشتن دانش زبان کافی

شرایط سرمایه گذاری

  •  حداقل میزان سرمایه گذاری 200 هزار دلار
  •  در صورت داشتن شریک کانادایی حداقل میزان سرمایه گذاری 400 هزار دلار 

شرایط کسب و کار

  •  طرح کسب و کار پیشنهادی باید حداقل یک شغل تمام جدید و ثابت برای شهروندان و یا ساکنان دائم کانادا ایجاد کند.
  •  قابلیت انتقال مهارت های فرد
  •  منافع اقتصادی
  •  امکان پذیری تجاری

نحوه امتیاز دهی

محاسبه آنلاین امتیاز شما در کارآفرینی بریتیش کلمبیا

کارآفرینی بریتیش کلمبیا

[fusion_button link=”https://ofoghint.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86/” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”custom” button_gradient_top_color=”#4f32c1″ button_gradient_bottom_color=”#4f32c1″ button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”” stretch=”default” shape=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]فرم ارزیابی رایگان[/fusion_button]

[fusion_button link=”https://ofoghint.com/%D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B2%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AA%DB%8C%D8%B4-%DA%A9%D9%84%D9%85%D8%A8%DB%8C%D8%A7/” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”custom” button_gradient_top_color=”#4f32c1″ button_gradient_bottom_color=”#4f32c1″ button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”” stretch=”default” shape=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]محاسبه آنلاین امتیاز کارآفرینی بریتیش کلمبیا[/fusion_button]