برنامه استانی بریتیش کلمبیا

برنامه استانی بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا مکانی خارق العاده برای زندگی ، کار و مطالعه است. هر ساله مردم زیادی از سراسر جهان برای زندگی جدید در این استان نقل مکان می کنند. اقتصاد متنوع ، قوی و رو به رشد فرصت های بسیاری را برای افراد و مشاغل ایجاد می کند، برنامه استانی بریتیش کلمبیا PNP برای جذب کارآفرینان از سراسر جهان و همچنین برای ایجاد مشاغل در جوامع منطقه ای متمرکز شده است. این به رفع نیازها و توسعه اقتصادی جوامع و تشویق سرمایه گذاری در خارج از مناطق شهری کمک می کند.

بریتیش کلمبیا غربی ترین استان کانادا است. شهرهای پر جنب و جوش B.C در میان مناطق خیره کننده جغرافیای در ساحل اقیانوس آرام واقع شده اند. رشته کوه ها ، شهرهای ساحلی و بسیاری از پارک ها را برای ساکنین و بازدید کنندگان به طور یکسان ارائه می دهد. بریتیش کلمبیا جنوبی یکی از معتدل ترین اقلیم کانادا را دارد.
برنامه استانی بریتیش کلمبیا

کانادا دو زبان رسمی دارد:

انگلیسی و فرانسه.

افرادی که به B.C مهاجرت می کنند. نیازی به درک فرانسوی ندارند. با این وجود ، اگر قصد زندگی ، کار یا تحصیل در بریتیش کلمبیا را دارید ، می توانید به زبان انگلیسی صحبت کنید ، بخوانید و بنویسید.انگلیسی زبان اصلی ارتباطات در بریتیش کلمبیاست. مهارت های قوی در زبان انگلیسی می تواند شانس شما برای یافتن شغل خوب در B.C را بهبود بخشد.
بیشتر افراد B.C. در خانه انگلیسی صحبت کنید. بعد از انگلیسی ، رایج ترین زبانهایی که در خانه صحبت می شود کانتونی و ماندارین ، پنجابی ، آلمانی ، تاگالوگ ، فرانسوی ، کره ای ، اسپانیایی و فارسی است.دسترسی به خدمات و انجام کارهای روزانه مانند بانکداری و خرید را نیز می توانید به زبان انگلیسی انجام دهید.

برنامه استانی بریتیش کلمبیا ، سه راه برای اقامت دائم در B.C ارائه می دهد. در هر مسیر بسته به سطح مهارت ها و طبقه بندی NOC های شغلی استان یا وضعیت دانشجویی بین المللی خود ، دارای مقوله های مختلفی است که می توانید از آنها استفاده کنید.

Skilled Immigration

این روش برای افرادی که دارای مهارت ، تجربه و مدارک مورد نیاز برای کارفرمایان این استان را دارند مناسب می باشد . اگر می خواهید در B.C مستقر شوید ، جریان SI می تواند به شما کمک کند که اقامت دائم را دریافت کنید.
این استان از یک سیستم مبتنی بر امتیاز استفاده می کند. این روند شامل ثبت نام و درخواست آنلاین برای BC PNP و یک فرآیند درخواست برای اقامت دائم است.

ممکن است برای برخی از مقولات به تجربه کاری قبلی احتیاج نداشته باشید. کارگران ماهر ممکن است از خارج از کشور تجربه کار داشته باشند. متقاضیان ورود به تجربه کاری سطح نیمه ماهر به B.C.. و فارغ التحصیلان بین المللی اخیر دانشگاه یا کالج کانادایی بسته به شغلی که ارائه می شود ، ممکن است نیاز به تجربه کاری نداشته باشند.

Express Entry BC:

Express Entry BC راهی سریعتر برای کارگران ماهر واجد شرایط برای مهاجرت به B.C است. شما همچنین باید واجد شرایط یک برنامه مهاجرت اقتصادی فدرال باشید. این سیستم از یک سیستم دعوت مبتنی بر امتیاز استفاده می کند و یک فرآیند ثبت نام و درخواست کاملاً مبتنی بر وب برای هر دو مراحل PNP BC و روند اقامت دائم است.
شما نیازی به تجربه کاری در بریتیش کلمبیا ندارید. با این وجود ، شما باید تجربه کاری مرتبط و همچنین سایر الزامات مانند آموزش و زبان را داشته باشید.

برنامه استانی بریتیش کلمبیا

مهاجرت از طریق کارآفرینی:

جریان مهاجرت کارآفرینی در بریتیش کلمبیا برای کارآفرینان باتجربه است که می خواهند به طور فعال یک تجارت را در B.C مدیریت کنند. این یک سیستم دعوت مبتنی بر امتیاز است. متقاضیان باید بودجه شخصی و سرمایه گذاری لازم را نیز داشته باشند.

SKILLED WORKER:

رشد اقتصادی استان بریتش کلمبیا به کارگران ماهر در مشاغل پر تقاضا نیاز دارد و برنامه Skill Worker راهی را برای کارگران در یک حرفه و یا در زمینه مدیریتی ، فنی ، تجاری یا سایر مشاغل ماهر برای اخذ اقامت دائم در B.C فراهم می کند.

برای واجد شرایط بودن در این گروه ، باید:

  • یک پیشنهاد شغلی تمام وقت (یک کار دائمی و بدون تاریخ پایان تعیین شده) را داشته باشید.
  • شغل باید در طبقه بندی مشاغل استان موجود باشد NOC
  • واجد شرایط برای انجام وظایف شغلی باشید
  • حداقل دو (2) سال سابقه کار مرتبط با آن داشته باشید
  • نشان دهیدکه می توانید از خود و وابستگان خود حمایت کنید
  • برای مشاغل مهارت سطح NOC ، حداقل شرایط زبان را رعایت کنید
  • پیشنهاد حقوق و دستمزد مطابق با نرخ دستمزد شغل ها در استان B.C باشد.

Health Care Professional Category:

برای افرادی با سابقه ی کار و پیشنهاد کار واجد شرایط مانند پزشکان، پرستاران و یا سایر مشاغل تخصصی حوزه ی بهداشت می باشد.

دانشجویان فارغ التحصیل در استان بریتیش کلمبیا:

مخصوص افرادی است که در سه سال اخیر در یکی از دانشگاه ها و یا کالج ها فارغ التحصیل شده باشند و همچنین یک پیشنهاد شغلی معتبر از کارفرمایان داشته باشند.

:Entry Level and Semi-Skilled Worker Category

راهی است برای افرادی که در یک مشاغل نیمه حرفه ای مانند گردشگری / هتل داری ، حمل و نقل طولانی مدت مانند رانندگان کامیون می باشد که این افراد از این طریق می توانند برای اخذ اقامت دائم در B.C اقدام کنند.

گزینه های دیگر مهاجرت به بریتیش کلمبیا

اگر واجد شرایط یکی از جریان های PNP BC نیستید ، ممکن است راه های دیگری برای مراجعه به B.C وجود داشته باشد. حال می توانید ببینید آیا واجد شرایط به عنوان مهاجر ، اسکان موقت یا توریست هستید.

:Canadian Experience Class

این برنامه به افرادی که دارای تجربه کار در کانادا هستند اجازه می دهد تا اقامت دائم پیدا کنند.

Family Sponsorship:

این گزینه راهی است برای شهروندان و ساکنان دائم بالای 18 سال برای حمایت از بستگان خود برای ورود به کانادا.

Live-in Caregiver Program :

از طریق این برنامه افراد واجد شرایط می توانند برای مراقبت از کودکان ، افراد مسن یا افراد دارای معلولیت در خانه های خصوصی به کانادا بیایند.

:Federal Skilled Workers Program

این برنامه اقامت دائمی را برای افراد متخصص و ماهر ارائه می دهد که می توانند در اقتصاد کانادا سهیم باشند.

Federal Skilled Trades Program:

این برنامه اقامت دائمی را برای کارگران دارای مهارت ماهر ارائه می دهد که می توانند در اقتصاد کانادا مشارکت داشته باشند.

The Self-Employed Persons Program:

این برنامه برای افرادی است که در کانادا خود اشتغالی پیدا می کنند.

Start-up Visa Program:

کارآفرینان با مهارت و ایده برای ایجاد یک تجارت نوآورانه در کانادا ممکن است واجد شرایط این برنامه باشند.

Temporary Foreign Worker Program:

این برنامه به کارگران خارجی اجازه می دهد برای پر کردن کمبود نیروی کار و مهارت های کوتاه مدت به کانادا بیایند.

[fusion_button link=”https://ofoghint.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86/” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”custom” button_gradient_top_color=”#4f32c1″ button_gradient_bottom_color=”#4f32c1″ button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”” stretch=”default” shape=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]فرم ارزیابی رایگان[/fusion_button]

[fusion_button link=”https://ofoghint.com/%D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B2%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AA%DB%8C%D8%B4-%DA%A9%D9%84%D9%85%D8%A8%DB%8C%D8%A7/” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”custom” button_gradient_top_color=”#4f32c1″ button_gradient_bottom_color=”#4f32c1″ button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”” stretch=”default” shape=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]محاسبه آنلاین امتیاز کارآفرینی بریتیش کلمبیا[/fusion_button]

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *