برنامه استانی نیوفاند لند و لابرادور

برنامه استانی نیوفاند لند و لابرادور

برنامه استانی نیوفاند لند و لابرادور که یکی برنامه مهاجرت به کانادا میباشد و شامل سه دسته ذیل می باشد.

Express Entry

Skilled Worker

 International Graduate

برنامه استانی نیوفاندلند و لابرادور یک برنامه مهاجرت اقتصادی است که به منظور کمک به مهاجران ماهر و خانواده های آنها برای آمدن و زندگی و کار در نیوفاندلند و لابرادور طراحی شده است. متقاضیان باید معیارهای خاصی از قبیل داشتن شغل یا پیشنهاد شغلی ، امکان استقرار اقتصادی و قصد اقامت در استان را رعایت کنند .

این برنامه برای متقاضیان یک افسر مهاجرت اختصاصی مشخص می کند که برای توضیح شرایط و مراحل برنامه تا زمانی که متقاضیان  وضعیت اقامت دائم کانادا خود را دریافت کنند ، در دسترس خواهد بود.

طبق NLPNP ، شغل یا پیشنهاد شغلی باید حداقل دو سال با امکان تمدید از یک کارفرمای واجد شرایط نیوفاند لند و لابرادور باشد. پرداخت حقوق و مزایا باید مطابق با استانداردهای اشتغال استان و نرخ دستمزد ها باشد. قراردادها (کوتاه مدت که معمولاً کمتر از دوازده (12) ماه با مدت زمان اندک یا عدم امکان تمدید) برای NLPNP واجد شرایط نیستند.

تحت AIP ، شغل یا پیشنهاد شغلی باید یک پیشنهاد واقعی تمام وقت و غیر فصلی برای کارمندان باشد که از طریق این برنامه وارد آتلانتیک کانادا می شوند. برای واجد شرایط بودن ، دستمزدهای ارائه شده باید در محدوده دستمزدهای مربوط به مشاغل خاص در منطقه مشخص شده در نیوفاند لند و لابرادور باشد( همانطور که توسط دولت فدرال مشخص شده است)

Express Entry

طبقه کارگر ماهر Express Entry راهی برای اقامت دائم برای افرادی است که قصد اقامت دائم در نیوفاند لند و لابرادور را دارند. متقاضیان باید از طریق استخر اکسپرس اینتری کانادا ، پذیرفته شوند و همچنین یک پیشنهاد شغلی معتبر در نیوفاند لند و لابرادور داشته باشند و قصد اقامت دائم در این استان را نیز داشته باشند.

Skill Worker:

این دسته برای کارگران بین المللی و مهاجران آینده نگر که دارای مهارت هایی هستند که برای بازار کار مفید است. متقاضیان واجد شرایط موظفند پیشنهاد تضمینی اشتغال از کارفرمای محلی داشته باشند یا در حال حاضر در استان دارای مجوز کار معتبر باشند. کارفرمایان همچنین باید به مهارت متقاضی نیاز داشته باشند.

International graduate

این دسته برای فارغ التحصیلانی است که دارای مجوز کار بعد از اتمام تحصیلات تکمیلی و یا پیشنهاد کار یا شغل از یک کارفرمای نیوفاند لند و لابرادور است.

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *