شهروند کانادایی مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری با مهاجرتی افق

شهروند کانادایی مهاجرت و اقامت سرمایه گذاری با مهاجرتی افق

تبدیل شدن به یک شهروند کانادایی

آیا شما واجد شرایط به عنوان یک شهروند کانادایی هستید؟

زمانی که شما قصد مهاجرت به کانادا یا اقامت دائم در کانادا را برای تبدیل شدن به یک شهروند کانادایی، یکی از شرایط آن اینست که یکی از فرزندان شما در کانادا متولد شده باشد که شما یک شهروند کانادایی محسوب شوید. تا بتوانید برای کار در کانادا بعد از مهاجرت سریع کانادا هیچ مشکل قانونی در تبدیل شدن شما به عنوان یک شهروند کانادایی وجود نداشته باشد. برای جواب سوال واجد شرایط شهروند کانادایی و همینطور نحوه اخذ پاسپورت و شهروندی کانادا و تبدیل شدن به یک شهروند کانادایی با گروه بین المللی افق همرا باشید.

شرایط مورد نیاز جهت تبدیل شدن به یک شهروند کانادایی:

  1. اقامت دائم در کانادا
  2.  3 سال از 5 سال گذشته در کانادا زندگی کرده باشید (1095روز).
  3. مالیات های پرداختی ثبت شده باشد.
  4. سن شما حداقل برای ثابت شدن در شهروند کانادایی 18 سال باش.
  5. اثبات شود کانادا (تاریخ کشور و قوانین) را می شناسید.
  6. مهارت های لازم برای زبان (انگلیسی یا فرانسه) داشته باشید.

شرایطی هم وجود دارد که می تواند شما را از تبدیل شدن به یک شهروند کانادایی منع کند از جمله تخلف ها و قانون شکنی ها و….

اگر قصد دارید  به عنوان یک شهروند کانادایی باشید باید از طریق سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری کانادا ۲۰۲۰ را دارید توصیه میکنیم قبل از هرگونه اقدامی فرم ارزیابی رایگان در سایت افق (ofoghint.com) یا (ofoghint) را تکمیل کرده و از امتیازات خود مطلع شوید. سپس با کمک وکیل مهاجرت به کانادا در موسسه بین المللی افق که دارای سوابق درخشان در امور مهاجرت برای ویزای توریستی کانادا است برای مهاجرت خود اقدام کنید. بهترین، امن ترین، کم ریسک ترین، ارزان ترین، اسان ترین و راحت ترین راه مهاجرت کانادا ۲۰۲۰ را برایتان به ارمغان می اوریم.

وضعیت اقامت دائمی

صرف نظر از سن، اگر برای به عنوان یک شهروند کانادایی درخواست می کنید، فرد باید در کانادا اقامت دائم PR  داشته باشد.
این بدان معناست که شما همه شرایط را برای PR به عنوان شهروند کانادایی را باید رعایت کنید و نباید دلایل تقلبی در پرونده خود ارائه دهید که در این صورت  درخواست برای ترک کانادا (لغو اقامت دائم) صادر خواهد شد.

شرایط اقامت دائم را درک کنید:

ساکنان دائمی کانادا PR باید هنگام پرواز به کانادا و یا مسافرت همواره کارت اعتبار معتبر و یا اسناد اقامت دائم PRTD خود را برای شهروند کانادایی ارائه دهند. مسئولیت شما این است که اطمینان حاصل کنید که کارت PR شما هنوز در زمانی که در مسافرت خارج از کانادا به عنوان شهروند کانادایی هستید معتبر است و در صورت که کارت PR شما منقضی شده باشد کارت جدید PR را می توانید اخذ برای شهروند کانادایی کنید.

اقامت دائم کانادا به کسی داده می شود که از طریق مهاجرت به کانادا اقامت شهروند کانادایی دریافت کرده است، اما شهروند کانادا نیست در واقع از ساکنان دائمی کشورهای دیگری هستند.

**کسی که ادعای پناهندگی (مانند پناهندگی سیاسی و …) در کانادا می کند، در آن زمان به یک اقامت دائم  و شهروند کاندایی تبدیل نمی شود. برای تبدیل شدن به یک شهروند کاندایی ابتدا باید هئیت مجری پناهندگان باید ابتدا ادعای آن را تصویب کنند. سپس، آنها باید برای دریافت اقامت دائم کانادا درخواست دهند و اقدامات لازم را انجام دهند.

کارت اقامت دائم PR:

کارت PR شما برای نشان دادن وضعیت اقامت دائم خود در کانادا و شهروند کانادایی شدن شما است. اگر شما خارج از کانادا سفر می کنید، به این کارت و پاسپورت زمانی که به کانادا برمیگردید (سفر با هواپیما، قایق، قطار یا اتوبوس) نیاز دارید.

ساکنین دائمی چه کارهایی می توانند انجام دهند:

به عنوان یک اقامت دائم، برای شهروند کانادایی شدن، شما حق دارید:

شما باید مالیات را پرداخت کنید و به قوانین کانادایی در سطح فدرال و شهری برای شهروند کانادایی شدن احترام بگذارید.

چه چیزی ساکنین دائمی یا به عنوان شهروند کانادایی نمی توانند انجام دهند:

شما اجازه ندارید که:

زمان زندگی در کانادا:

برای حفظ موقعیت اقامت دائم خود در کانادا به عنوان یک شهروند کانادایی باید در طی 5 سال گذشته حداقل 730 روز در کانادا بوده باشید. این 730 روز نیاز نیست به طور پیوسته باشد.

برای کمک به پیگیری زمان خود در کانادا می توانید از یک مجله سفر استفاده کنید. راه های دیگری برای اینکه بدانید چه مدتی در کانادا بوده اید:
هنگام ورود به کانادا از آفیسر کانادا بپرسید  و کارت PR را درخواست کنید و یا تمدید کنید.

مدت زمانی که شما در کانادا زندگی می کنید:

بزرگسالان و بعضی از افراد زیر سن قانونی باید در طول مدت 5 سال از قبل از تاریخ درخواست ثبت نام خود باید حداقل 1095 روز را در کانادا  حضور داشته باشند.
ما پیشنهاد و تشویق می کنیم تا با بیش از 1095 روز حضور فیزیکی درخواست کنند تا روزهای اضافی را در صورت بروز مشکلی در محاسبات آن ها وجود داشته باشد.

ثبت مالیات بر درآمد:

صرف نظر از سن شما، در صورت لزوم تحت قانون مالیات بر درآمد، شما باید تمامی تعهدات خود را نسبت به پرداخت مالیات بر درآمد شخصی خود پرداخت کنید.

توانایی های زبان:

کانادا دارای 2 زبان اصلی است: انگلیسی و فرانسوی است. روزی که شما درخواست خود را امضا می کنید باید نشان دهید که می توانید در یک سطح خاص در یکی از این زبان ها صحبت کنید و  به درستی بشنوید(در بخش شنیداری).

شیوه های یادگیری زبان انگلیسی و فرانسوی:
  • چگونگی ارتباط برقرار کردن با هر یک از مقامات شهروندی که در طول فرآیند درخواست شما نیاز هست با آنها صحبت کنید (چگونگی ارتباط برقرار کردن شما با آنها)
  • ارزیابی سطح زبان خود در یک جلسه با یک مقام شهروندی( البته در صورت لزوم برای تبدیل شدن به یک شهروند)، سطح زبان کانادایی CLB شما را در سطح 4 به بالا باید باشد و این بدان معناست که شما می توانید:
    (Canadian Language Benchmarks (CLB
  • درگفتگوهای کوتاه و روزمره درباره موضوعات مشترک می توانید شرکت کنید.
  • درک سوالات و دستورالعمل های ساده
  • استفاده از گرامر پایه، ساختار ساده جملات و زمان
  • نشان دهید که کلمات و عبارات کافی برای پاسخ دادن به سوالات و بیان خودتان را می دانید.
چقدر خوب شما کانادا را می شناسید:

روزی که شما درخواست خود را امضا می کنید، شما باید بین 18 تا 54 سال باشید، شما باید آزمون شهروندی را بدهید. شما باید به سوالاتی درباره حقوق و مسئولیت های کانادایی یا شهروند کانادایی و  در مورد کانادا پاسخ دهید:

  • تاریخ
  • جغرافیا
  • اقتصاد
  • دولت
  • قوانین
  • نمادها

آزمون:

انگلیسی یا فرانسه است.
مدت آزمون 30 دقیقه است.
20 سوال است (باید به 15 سوال پاسخ صحیح دهید).
فرمت سوالات به صورت سوالات چند گزینه ای و سوالات صحیح و نادرست است.
بر اساس راهنمای رسمی شهروندی: در مورد کانادا معمولا کتبی است، اما ممکن است شفاهی هم باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *