برنامه کارآفرینی ساسکاچوان | کارافرینی با گروه افق در کانادا

برنامه کارآفرینی ساسکاچوان

در این مقاله قصد داریم درباره برنامه کارآفرینی ساسکاچوان (Saskatchewan Entrepreneurship Program) بپردازیم. کانادا با مساحت 998 میلیون کیلومتر مربع، دومین کشور پهناور جهان از نظر مجموع مساحت و چهارمین کشور پهناور جهان از نظر مساحت خشکی است. مرز مشترک کانادا با ایالات متحده، بلندترین مرز زمینی در جهان است. بخش زیادی از خاک کانادا به دلیل سرمای هوا و نزدیکی به قطب شمال خالی از سکنه است.

همانطور که می دانید ساسکاچوان دارای اقتصاد بسیار قوی و همچنین رو به رشد دارد و زمینه برای پیشرفت تازه واردان بسیار زیاد است. پایتخت ساسکاچوان رجینا است مساحت آن 2.651.900 است و دارای جمعیتی حدود 1.033.381 است و زبان آن انگلیسی می باشد. برنامه مزرعه داری ساسکاچوان برای کسب و کار در زمینه تولید محصولات کشاورزی (محصولات زراعی و دامداری) می باشد. متقاضیان در صورت داشتن شرایط لازم می توانند موفق به اخذ اقامت دائم کانادا از طریق کشاورزی در این استان گردند.

فاکتورهای مهمی که شما باید حتما داشته باشد که بتوانید از این طریق اقدام کنید:

  • داشتن حداقل 500.000 دلار کانادا دارایی خالص
  • تعهد به راه اندازی مزرعه و فعالیت های مرتبط به آن در این استان
  • سپرذه گذاری به ارزش 75.000دلار کانادا جهت ضمانت راه اندازی مزرعه کشاورزی

این مبلغ به عنوان موفقیت در کار و عمل به تعهدات تا 2 سال مسدود می شود و پس از دو سال این مبلغ به شما بازگردانده می شود و در غیر این صورت این مبلغ توسط ایالت ساسکاچوان ضبط خواهد شد.

  • متقاضی حتما باید یک سفر حداقل 5 روز کاری به ساسکاچوان داشته باشد و همچنین در این سفر با نماینده این برنامه کارآفرینی مهاجرت ملاقاتی نیز داشته باشد.
  • ارائه مدارکی از قبیل تحصیلات، تجربه کاری، اسناد مالی و فعالیت های اخیری که که نشان دهد شما در زمینه مزرعه داری دانش و تجربه لازم را دارید
  • ارائه یک برنامه کسب کار در زمینه کشاورزی در ساسکاچوان

برنامه مهاجرتی کشاورزی برای کشاورزان جوان در ساسکاچوان:

این برنامه مختص کشاورزان جوان می باشد.

مقاله مهاجرت کانادا از طریق کار و شغل کشاورزی را مطالعه بفرمایید.

فاکتورهای مهمی که شما باید حتما داشته باشد که بتوانید از این طریق اقدام کنید:

  • داشتن حداقل 300.000 دلار کانادا دارایی خالص شخصی
  • حداکثر سن قانونی 40 سال
  • حداکثر 3 سال تجربه مالکیت مزرعه، مدیریت مزرعه و یا تجربه کاربردی در این زمینه
  • نوشتن یک برنامه کسب و کار مرتبط برای کارآفرینی با شرایط کشاورزی ساسکاچوان باشد که دارای حداقل انتظارات سود منطقی و معقول در ساسکاچوان باشد.
  • در این برنامه مهاجرتی کشاورزان جوان، متقاضی یا همسر او می بایست تجربه شاخصی در زمینه کشاورزی و مزرعه داری را داشته باشد.
  • از طریق این برنامه مهاجرتی تمام افراد می توانند PR کانادا را دریافت کنند.

در صورت رد شدن پرونده ممکن است یکی از موارد زیر را داشته باشید:

  • شما یک یا چند معیار از صلاحیت ذکر شده در بالا را برآورده نکرده اید.
  • شما یا هر یک از اعضای خانواده وابسته (همراه شما باشد یا نباشد) یک وضعیت پزشکی جدی دارید.
  • شما یا هر یک از اعضای خانواده وابسته بالای 18 سال (همراه شما باشد یا نباشد) سابقه کیفری دارید.
  • شما عمداً در طی مراحل، درخواست خود را  اشتباه بیان کرده اید( غیر واقعی خود را نشان داده اید).
  • شما عمدا در طی مراحل درخواست تقلب مرتکب شده اید.

قبل از ارسال درخواست خود:

اطمینان حاصل کنید که معیارهای واجد شرایط بودن را دارید.
اطمینان حاصل کنید که می توانید به فرم ها و اسناد مورد نیاز برنامه دسترسی پیدا کرده و تهیه کنید.
اطمینان حاصل کنید که آمادگی خود را برای رعایت الزامات و مراحل مربوط به مراحل درخواست از جمله:
پرداخت هزینه پردازش 2500 دلار کانادا؛
پرداخت 75،000 دلار کانادا سپرده
تحقق الزامات برنامه  و یک بازدید اکتشافی از ساسکاچوان انجام دهید:

حداقل 5 روز در ساسکاچوان اقامت خواهید کرد و تحقیقاتی جامع را از طریق جلسات با متخصصان خدمات انجام می دهید. همچنین با یک نماینده SINP ملاقات خواهید کرد تا در مورد عملکرد مزرعه پیشنهادی خود صحبت کنید.

محاسبه آنلاین امتیاز شما در برنامه کارآفرینی ساسکاچوان

برنامه کارآفرینی ساسکاچوان

برنامه کارآفرینی ساسکاچوان

در صورتی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق کشاورزی را دارید و میخواهید شغل کشاورزی خود را در کشوری پیشرفته همانند کانادا رونق بخشید لازم است ابتدا از تمامی شرایط و قوانینی که دولت فدرال کانادا برای کشاورزان تعیین کرده اطلاع پیدا کنید. گروه بین الملل مهاجرتی افق افتخار دارد تمامی اطلاعات لازم در زمینه کشاورزی اعم از شرایط مهاجرت به کانادا از طریق کشاورزی ۲۰۲۰ یا بهترین شهر کانادا برای کشاورزی یا برنامه کشاورزی ساسکاچوان یا کشاورزی در کانادا (Agriculture in Canada) برای ایرانیان یا اقامت کشاورزی در کانادا یا دامداری در کانادا و… را در اختیار شما کلاینت های عزیز قرار دهد.

[fusion_button link=”https://ofoghint.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86/” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”custom” button_gradient_top_color=”#4f32c1″ button_gradient_bottom_color=”#4f32c1″ button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”” stretch=”default” shape=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]فرم ارزیابی رایگان[/fusion_button]

[fusion_button link=”https://ofoghint.com/%D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B2%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%A7%DA%86%D9%88%D8%A7%D9%86/” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”custom” button_gradient_top_color=”#4f32c1″ button_gradient_bottom_color=”#4f32c1″ button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”” stretch=”default” shape=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]محاسبه آنلاین امتیاز کارآفرینی ساسکاچوان[/fusion_button]