جزئیات دو پذیرش اخیر استان آلبرتا

جزئیات دو پذیرش اخیر استان آلبرتا

استان  آلبرتا در دو دوره پذیرش خود برای  401 متقاضی اکسپرس اینتری دعوتنامه صادر کرد  تا آنها بتوانند  از این طریق تقاضای خود را برای اقامت دائم ارائه دهند .

این استان در یک دوره انتخابی که در 24 اکتبر برگزار شد، از 372 متقاضی  اکسپرس اینتری دعوت کرد که مجموعه متقاضیان از  سه دسته کارگر ماهر فدرال، افراد دارای مهارت و تجربه ی کار کانادایی  و دارای حداقل امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی 300 بوده است و این استان در دوره دوم پذیرش خود که در 30 اکتبر بود از 29 متقاضی دعوت کرد که حداقل امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی از  350 به بالا بوده است.

متقاضیان در سیستم Express Entry با برنامه استانی آلبرتا ، 600 امتیاز اضافی نسبت به امتیاز جامع سیستم رتبه بندی دریافت می کنند و دعوت نامه درخواست اقامت دائم کانادا را در قرعه کشی بعدی از استخر Express Express تضمین می کنند.

همانطور که می دانید  سیستم اکسپرس اینتری متقاضیانی را  بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. متقاضیانی که بالاترین امتیاز را داشته باشند در برگزاری پذیرش ها دعوتنامه برای اقامت دائم کانادا را دریافت می کنند.

این مسیر مهاجرتی به برنامه مهاجرت استانی آلبرتا اجازه می دهد در صف انتظار اکسپرس انتری به دنبال کارگران ماهر خارجی که در آلبرتا دارای ارتباطات قوی هستند و یا در شغلی اشتغال دارند که از اولویت های توسعه اقتصادی استان حمایت می کند انتخاب کند

آنگونه که برنامه مهاجرت استانی آلبرتا اعلام کرده احتمال صدور دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری با شرایط زیر بیشتر است:

یک پیشنهاد شغلی در آلبرتا و یا تجربه کار دارد. و  یا

فارغ التحصیل از یکی از دانشگاه های  کانادا است. و  یا

یکی از والدین ، فرزندان  و خواهر و یا  برادر در آلبرتا  زندگی می کنند.

و اما عوامل زیر ممکن است احتمال صدور دعوتنامه را کاهش دهد:

انقضای پروفایل  Express Entry ظرف مدت سه ماه آینده

متقاضی  Express Entry در شغلی که در لیست مشاغل غیرمجاز آلبرتا ، و همچنین لیست مشاغل با دستمزد بالا و دستمزد پایین در استان آلبرتا عنوان شده و یا  مشاغلی که تعداد زیادی از متقاضیان شاغل  در آن از انواع مسیر های مهاجرتی به این استان درخواست داده اند.

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *