صدور دعوتنامه مهاجرتی | اقامت در کانادا | قرعه کشی جدید Express Entry

صدور 3600 دعوتنامه در قرعه کشی جدید Express Entry در کانادا

در دعوتنامه قرعه کشی جدید اکسپرس اینتری کانادا که در تاریخ 27 نوامبر برگزار شد، دولت کانادا 3600 دعوت نامه برای متقاضیان اکسپرس اینتری صادر کرد تا بتوانند برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. حداقل امتیاز در این قرعه کشی 471 بود و  یک کاهش یک امتیازی نسبت به قرعه کشی Express Entry که در تاریخ 13 نوامبر برگزار شده بود را داشت (حداقل امتیاز 472 در قرعه کشی 13 نوامبر).

سیستم Express Entry منبع اصلی نیروی کار ماهر خارجی در کانادا است، که افراد را از سراسر جهان بر اساس امتیازات و معیارهایی در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی جذب می کند. متقاضیان براساس عواملی مانند سن، تحصیلات، تجربه کار ماهر و مهارت در زبان انگلیسی و / یا فرانسوی امتیاز کسب می کنند. به منظور واجد شرایط بودن نیاز به پیشنهاد شغلی نیست، متقاضیان بر اساس بالاترین امتیاز دعوتنامه دریافت خواهند کرد و می توانند برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

موارد زیر نمونه هایی فرضی از متقاضیانی است که ITA را در قرعه کشی امروز کسب کردند:

Mickaël 29 ساله است، دارای مدرک لیسانس است و به مدت سه سال به عنوان طراح گرافیک فعالیت می کند. وی دارای مهارت پیشرفته در زبان فرانسه است. در حالی که میکائیل هرگز در کانادا کار نکرده و یا تحصیل کرده است و همچنین وی دارای یک برادر است که اقامت دائم کانادا را دارد و در شهر تورنتو ساکن است. او با کسب  471  امتیاز توانست در قرعه کشی 27 نوامبر کانادا دعوتنامه را دریافت کند.

**************

فاطیما و همسرش محمد به ترتیب 30 و 35 سال سن دارند. آنها هر 5 سال گذشته در امور مالی مشغول به کار بودند، فاطمه به عنوان حسابدار و محمد به عنوان حسابرس. هر دو دارای مدرک آیلتس بودند که فاطیما در هر چهار مهارت نمره 8 نمره را کسب کرد و محمد نیز در هر چهار مهارت نمره 7 را بدست آورد. فاطمه دارای مدرک کارشناسی ارشد و محمد دارای مدرک لیسانس است. نه محمد و نه فاطمه تاکنون در کانادا کار و یا تحصیل نکرده اند. فاطمه به عنوان متقاضی اصلی وارد استخر اکسپرس اینتری شد. وی امتیاز  472 را کسب کرد و توانست ITA را در طی قرعه کشی 27 نوامبر دریافت کند.

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *