استان آلبرتا | متقاضی Express Entry | صدور دعوتنامه مهاجرت به کانادا

استان آلبرتا برای 148 متقاضی Express Entry دعوتنامه صادر کرد.

در آخرین قرعه کشی استان آلبرتا که در تاریخ 6 نوامبر برگزار شد برای 148 متقاضی اکسپرس اینتری دعوتنامه صادر شد تا بتوانند از این طریق جهت اقامت دائم خود اقدام کنند و حداقل امتیاز 400 بوده است. سیستم اکسپرس اینتری، مجموعه متقاضیان را برای سه دسته اصلی مهاجرت اقتصادی کانادا مدیریت می کند: طبقه کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی.

متقاضیان Express Entry براساس فاکتورهای مانند سن، تجربه کار، تحصیلات و توانایی زبان (انگلیسی-فرانسوی) و همچنین دیگر عوامل مانند نامزدی استانی، امتیاز ((CRS دریافت می کنند. نامزدی استانی ارزش 600 امتیاز اضافی را دارد و به طور مؤثر تضمین می کند که یک متقاضی دعوتنامه (ITA) از دولت کانادا دریافت خواهد کرد.

چه کسانی واجد شرایط هستند؟

برنامه مهاجرت استان  آلبرتا AINP مسیر اکسپرس اینتری این استان را مدیریت می کند، که به AINP اجازه می دهد تا از استخر Express Entry داوطلبان واجد شرایط جستجو و انتخاب کند. AINP می گوید از متقاضیانی که در سیستم Express Express می توانند روابط محکمی با آلبرتا نشان دهند و یا در این استان شاغل هستند و بتوانند از اهداف توسعه اقتصادی استان پشتیبانی و حمایت کنند ممکن است برای آنها دعوتنامه صادر شود. در حالی که یک پیشنهاد شغلی در آلبرتا مورد نیاز نیست ولی می تواند شانس دعوت شخص را بهبود بخشد. AINP می گوید بیشتر احتمال دارد دعوت نامه هایی را برای متقاضیان با شرایط ذیل صادر کند که:

  • یک پیشنهاد شغلی در آلبرتا و یا تجربه کار داشته باشد. و / یا
  • فارغ التحصیل از یکی از دانشگاه های کانادا است. و / یا
  • یکی از  والدین، فرزند و خواهر و برادر در این استان زندگی می کند.

عوامل زیر ممکن است احتمال انتخاب استان آلبرتا در دعوتنامه متقاضیان را کاهش دهد: پروفایل Express Express در عرض سه ماه آینده منقضی می شود.

متقاضیان ورود به سیستم Express Entry در مشاغل موجود در لیست مشاغل غیرمجاز Alberta Opportunity Stream، و یا همچنین لیست مشاغل با دستمزد بالا و دستمزد پایین در استان آلبرتا عنوان شده و یا متقاضی در هر شغلی اشتغال داشته که در حال حاضر دارای حجم بالایی از متقاضیان شاغل در آن از انواع مسیرهای مهاجرتی به برنامه مهاجرتی این استان درخواست داده اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *