برنامه دولت کانادا | جذب دانشجویان بین المللی | ویزای تحصیلی افق

برنامه پنج ساله دولت کانادا جهت گسترش جذب دانشجویان بین المللی

کانادا از استراتژی جدید برنامه 5 ساله دولت خود برای دانشجویان خارجی خبر داده و بر افزایش تنوع، نوآوری و برابری جهانی تاکید بیستری دارد.

استراتژی دولت فدرال کانادا (Federal Government of Canada) که در این هفته منتشرشد، به حضور پررنگ دانشجویان بین المللی در کانادا تاکید کرده است و بیان کرده که 570،000 هزار دانشجو بین المللی به میزان بیش از 21 میلیارد دلار به اقتصاد کانادا از ابتدای سال 2019 کمک کرده اند.

هدف اصلی این استراتژی 148 میلیون دلاری، افزایش دانشجویان بین المللی می باشد. در این برنامه حدود 30 میلیون دلار را برای افزایش تنوع دانشجویان متقاضی در این حوزه در نظر گرفته است. در حال حاضر بیش از 50 درصد دانشجویان بین المللی کانادا را چینی ها و هندی ها تشکیل می دهند که در شهرهای بزرگی مانند کلگری، تورنتو و ونکوور ساکن شده اند.

در کانادا دانشگاه های معتبر و مشهوری وجود دارد (بهترین دانشگاه های کانادا) مانند دانشگاه مک گیل (Mcgill University) در مونترال و دانشگاه تورنتو دارد. که هردوی آن ها در بین دانشجویان بین المللی بسیار محبوب هستند. همچنین دانشگاه های کوچکتری مانند دانشگاه لثبریج در آلبرتا و یا دانشگاه تامپسون ریور در بریتیش کلمبیا می تواند گزینه جذابی برای تحصیل باشد.

طبق گفته جیمز کار، وزیر تجارت بین الملل کانادا: دانشجویان بین المللی باعث نوآوری و گسترش قابلیت های چند فرهنگی میشوند. وی همچنین اذعان کرد: ((اگر دانشجویان خارجی تصمیم مهاجرت به کانادا بگیرند، در موفقیت اقتصادی کانادا نقش مهمی ایفا میکنند و آن هایی تصمیم می گیرند پس از پایان تحصیلات به کشورهای خود بازگردند تبدیل به سفیرهای مادام المعمر برای کانادا و ارزش های کانادایی خواهند بود)).

تمرکز بر افراد دارای معلولیت و کم درآمد

یکی دیگر از عناصر مهم استراتژی برنامه دولت کانادا اختصاص نزدیک به 100 میلیون دلار برای تحصیل دانشجویان کانادایی با تمرکز بر افراد دارای معلولیت، افراد کم درآمد و افراد بومی کانادا، در خارج از کشور میباشد فرصت هایی را ایجاد می کند.

طبق گفته احمد حسین، وزیر مهاجرت کانادا: دانشجویان بین المللی اغلب گزینه های ایده آلی برای دریافت اقامت دائم هستند. این استراتژی بر پایه ویژگی هایی طراحی شده است که کانادا را به عنوان مقصد برای دانشجویان بین المللی جذاب کرده است. برخی از این ویژگی ها عبارتند از: مراکز تحصیلی قوی و دانشکده ها و برنامه های درسی به هر دو زبان انگلیسی و فرانسه، جوامع متنوع با کیفیت زندگی بالا و همچنین فرصت های بسیاری برای ساختن زندگی و مسیر شغلی و اخذ اقامت دائم.

برای پذیرش تحصیل در دانشگاه های کانادا ترجمه مدارک تحصیلی مقاطع قبلی، رزومه، انگیزه نامه و پرداخت هزینه پردازش مدارک لازم است. موسسه بین المللی کانادا افق با داشتن تجربه های فوق العاده در امر پذیرش و آماده کردن مدارک کامل و خوب برای دانشگاه ها و ایجاد یک پرونده عالی، به شما در گرفتن پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی کانادا یاری خواهد رساند. اولین گام برای دریافت ویزای تحصیل دانشجویی کانادا ارسال مدارک به صورت آنلاین به سفارت کانادا است. افیسر بررسی مدارک شما را انجام داده و در صورت پذیرش درخواست دانشجویی شما ویزا و نامه Study permit برای شما صادر می گردد. گروه بین الملل افق دارای تجارب و سوابق درخشانی در امور مهاجرتی کانادا بوده، و میتواند با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان به تشکیل پرونده های تحصیلی موفقی برای کلاینت های خود بپردازد. برای رزرو وقت مشاوره تخصصی حضوری و یا Hنلاین از طریق سایت افق به نشانی www.ofoghint.com با وکیل مهاجرت یه کانادا در گروه بین المللی کانادا افق میتوانید با شماره ۳۱۰۷۱-۰۵۱ تماس حاصل فرمایید. تا رسیدن به افق آرزوهایتان گروه افق را در کنار خود حس خواهید کرد. به ما اعتماد کنید.