قرعه کشی استان کانادا | مهاجرت استانی | برنامه اکسپرس اینتری

برگزاری بیش از 160 قرعه کشی استان کانادا

خوشبختانه گزینه های راحت تری برای اخذ اقامت دائم کانادا نسبت به برنامه اکسپرس اینتری (Express Entry) وجود دارد. سیستم اکسپری اینتری مرجع اصلی تامین نیروی کار ماهر خارجی است که پروفایل داوطلبان را بررسی میکند. شرکت کنندگان در سیستم اکسپرس اینتری بر اساس فاکتورهایی مانند سن، تحصیلات، تجربه کار تخصصی و مهارت زبان رتبه بندی می شوند. سپس برای داوطلبینی که بالاترین رتبه را دارند می توانند برای دریافت اقامت دائم کانادا از طریق قرعه کشی های استان کانادا دوره ای اقدام کنند. در سال 2019 حداقل امتیاز لازم جهت دریافت دعوتنامه بین 438 تا 470 متغیر است. یک نگاه کلی به مجموعه داوطلبین اکسپرس اینتری در تاریخ  15 آگوست 2019، نشان میدهد که تنها در حدود 13 درصد از کاندیداهای این برنامه امتیازی در محدوده ی مذکور کسب می کنند.

برای اکثریت داوطلبینی که امتیاز آن ها کمتر از افراد منتخب برنامه اکسپرس اینتری است و یا فاقد پروفایل اکسپرس اینتری می باشند، روش های فراوانی برای مهاجرت استانی وجود دارد. این روش ها به برنامه کاندید مهاجرت استانی به کانادا یا PNP مرتبط هستند که به استان ها و مناطق شرکت کننده این اجازه را می دهند تا تعدادی از داوطلبین مهاجرت به کانادا را برای دریافت اقامت دائم انتخاب کنند.

گروه مهاجرتی بین الملل افق تمامی اطلاعات لازم از قبیل بهترین استان های کانادا برای ایرانیان مهاجر ۲۰۲۰ یا بهترین شهر از نظر اب و هوا و زندگی … را در اختیارتان قرار خواهد داد. بهترین راهنما برای مهاجرت کم هزینه و تضمینی کانادا ۲۰۲۰ گروه افق میباشد. برای مهاجرت به کشوری توریستی مانند کانادا هم اکنون از طریق گروه مهاجرتی کانادا افق اقدام کنید.

از ژانویه امسال بیش از 160 قرعه کشی از طریق روش های استانی برگزار شده است که در مقایسه با 17 قرعه کشی در استان های کانادا با روش اکسپرس اینتری بسیار قابل توجه است.

روش های قرعه کشی استانی کانادا

تمامی نه استان و دو منطقه ای که در برنامه (Provincial Nominee Program) شرکت دارند، برنامه های مهاجرتی مرتبط با اکسپرس انتری خود را دارند. بسیاری از این روش های استانی قرعه کشی مخصوص به خود را دارند و غالبا حداقل امتیاز آن ها کمتر از حداقل امتیاز لازم برای اکسپرس اینتری میباشد. برای مثال امسال استان آلبرتا کاندیداهایی با امتیاز 300 دعوت کرده است. سایر استان ها مانند ساسکاچوان و نوا اسکوشیا امتیاز اکسپرس اینتری کاندیدا ها را درنظر نمی گیرند.

وکیل مهاجرت به کانادا در گروه مهاجرتی افق که وکیل رسمی ICCRC کانادا میباشد و اشراف زیادی به قوانین و شرایط دولت فدرال کانادا و شهرهای کانادا دارد بهترین شهر برای مهاجرت به کانادا را پیشنهاد خواهد کرد. همراه افق باشید و آینده ای درخشان را برای خود رقم بزنید.

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !