کمک مالی کبک کانادا | کسب و کار استخدام نیروی کار ماهر | اقامت موقت

کمک مالی برای کسب و کار در استان کبک کانادا

دولت کبک (Quebec) اعلام کرد در حدود 55 میلیون دلار برای کمک به استخدام  نیروی ماهر برای کسب و کار خارجی موقت بودجه اختصاص می دهد.

آقای جان بولت، وزیر کار دولت کبک، اعلام کرد که 20.9 میلیون دلار از این مبلغ صرف کمک به کسب و کارها برای استخدام کارگر خارجی موقت خواهد شد. شهر Quebec به طور بی سابقه ای با مشکل کمبود نیروی کار مواجه شده و در حال حاضر بیشترین جایگاه های شغلی بدون نیروی کار را در بین استان های کانادا دارد. بدین منظور از ابتدای سال 2018 بسیاری کسب و کارها به استخدام کارگران خارجی موقت روی آورده اند.

همچنین در این اعلامیه آمده است که دولت کانادا بابت بخشی از تلاش کسب و کارها برای استخدام کارگران خارجی موقت یارانه پرداخت می کند و تا سقف 1000 دلار به جابه جایی نیروی کار ماهر خارجی موقت تخصیص می دهد.

براساس گزارش اخیر وزارت کار استان کبک، این کمک مالی به حدود 2000 کسب و کار برای استخدام نیروی کار ماهر خارجی موقت کمک می کند. اما 33.9 میلیون دیگر از این به بودجه به دو برنامه PRIIME و IPOP اختصاص می یابد که به نیروهای کار خارجی موقت کمک می کنند که بتوانند خود را با شرایط  بازار کار کبک وفق دهند.

 

کار در کبک کانادا از طریق نیروی متخصص

مهاجرت به کانادا با برنامه استانی کبک با سایر برنامه های استانی مهاجرت به کانادا متفاوت است. برنامه نیروی متخصص نامی است که به این روش اطلاق شده و هدف از آن جذب مهاجرانی است که شرایط لازم برای سکونت در استان کبک را دارند. با مهاجرت به کانادا با برنامه نیروی متخصص کبک می توان برای اقامت کانادا نیز اقدام کرد. هر ساله افراد بسیاری از سراسر دنیا برای مهاجرت به استان کبک از طریق نیروی متخصص اقدام می کنند.

وزیر کار دولت کبک همچنین اعلام کرد، کسب و کارها به طور افزاینده ای به استخدام نیروی کار ماهر خارجی موقت برای حل مشکل کمبود نیروی کار روی آورده اند. وی همچنین افزود، این اقدامات جدید تضمین خواهد کرد سازگار شدن نیروی های کار ماهر خارجی در بازار کار کبک مثبت و طولانی مدت خواهد بود. از سوی دیگر دولت کبک از طرف کسب و کار ها برای کاهش مهاجران علیرغم کبود نیروی کار مورد انتقاد قرار گرفت.

بر اساس گفته اتاق بازرگانی کبک، این استان به 60،000 هزار نفر مهاجر در سال برای حل مشکل نیروی کار نیاز دارد، یعنی 20،000 هزار نفر بیشتر از آنچه که دولت قصد دارد در سال 2019 بپذیرد.

با توجه به شرایط موجود یكی از بهترین راه ها برای مهاجرت سریع به كانادا كارآفرینی و کسب کار در استان های کبک كانادا میباشد. وكیل و مشاور مهاجرت به كانادا در موسسه مهاجرتی اقامت کانادا افق با شماره 051-31071 تماس گرفته تا بررسی دقیق شرایط شما و با داشتن دانش و اطلاعات كافی و به روز شده در مورد قوانین مهاجرت، اقامت دائم و موقت كانادا، بهترین راه را پیش روی شما قرار میدهد. یا اینکه می توانید از آخرین اخبار برای مهاجرت کبک کانادا از طریق سایت افق به نشانی www.ofoghint.com مراجعه فرمایید.

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !