مزیت های مهاجرت استان های کانادا مهاجرتی اسان و سریع | گروه افق و ویزای آنی

مزیت های مهاجرت برای استان های کانادا

در ماه های آوریل و جولای سال جاری استان های کانادا (Immigration to Canadian Provinces) بزرگترین رشد جمعیت را داشته و از مهاجرت نفع زیاده برده اند. به طور کلی، جمعیت کانادا در طی این سه ماه بیش از 181.057 رشد کرده و در تاریخ 1 جولای 2019 جمعیت این کشور در حدود 37،589.262 تخمین زده شده است.

Statistics Canada کانادا اعلام کرده است که این تعداد در طی 48 سال گذشته، سه ماهه مزبور، بزرگترین دوره به لحاظ افزایش جمعیت کانادا بوده است. Statistics Canada گزارش داد: مهاجران که به خارج از کانادا مهاجرت کرده بودند، اکنون بازگشتند که همین “عامل اصلی رشد جمعیت کانادا بوده است. در سه ماهه دوم سال حدود 94000 مهاجر جدید هم وارد کانادا شده اند. جزیره پرنس ادوارد شاهد بیشترین رشد جمعیت بوده است.

مهاجرت افراد خارجی به هر یک از استان های کانادا در بین تمام استانها و به علاوه منطقه یوکان بین آوریل و جولای مثبت بود. Statistics Canada مهاجرت را “محرک اصلی رشد” می نامد و همچنین افزابش دلیل اصلی رشد جمعیت کانادا در سه ماهه دوم سال جاری بوده است.

مهاجرت استان های کانادا
جزیره پرنس ادوارد  PEI در کل کانادا “سریعترین رشد جمعیت” را در سه ماهه سال جاری داشته است. افزایش جمعیت در این استان در طی سه ماهه دوم سال افزایش 0.8 درصدی داشته که ناشی از مهاجرت بوده است. مهاجرت خارجی ها در استان  کبک (87.1 درصد) و انتاریو (85.5 درصد) در بین ماه های آوریل و جولای بوده است. کشور کانادا همچنین از طریق مهاجرت در استان های بریتیش کلمبیا (2/78 درصد) و آلبرتا (61.1 درصد) افزایش جمعیت داشته اند.

گروه افق با دانش و تجربه خود قرصت های جدیدی را در اختیارتان قرار می دهد ویزای بدون شنگن، اقامت دائم یا داشتن دریافت ویزای کانادا در سال ۲۰۲۰، با دریافت اطلاع از برنامه ها یا الزامات ویزای کانادا راهی ایده آل برای مهاجرت سریع کانادا می باشد. مزایای گرفتن ویزا برای اقامت کانادا با شرایط و حداقل هزینه برای شما و خانوداده شما و یا همسر و یا فرزندان شما با یک وکیل مهاجرت به کانادا توسط مشاوران خبره گروه مهاجرتی افق گام به گام تا رسیدن شما به مقصد نهایی همراهتان خواهند بود. همراهی شما باعث افتخار مجموعه افق است. همچنین شما می توانید از طریق سایت افق به نشانی اینترنتی www.ofoghint.com و با با شماره تلفن ۰۵۱۳۱۰۷۱ در تماس باشید. همچنین وكیل مهاجرت به كانادا با بررسی دقیق شرایط شما بهترین راه مهاجرت سریع كانادا را پیش روی شما قرار می دهد.

[fusion_button link=”https://ofoghint.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86/” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”custom” button_gradient_top_color=”#4f32c1″ button_gradient_bottom_color=”#4f32c1″ button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”” stretch=”default” shape=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا [/fusion_button]

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *