انتخابات کانادا | شرایط مهاجرت به کانادا با پیروزی ترودو | گروه افق

ترودو برای دومین بار پیروز انتخابات کانادا شد

انتخابات کانادا به پایان رسیده است جاستین ترودو پیروز انتخابات در این کشور شده است. حزب لیبرال جاستین ترودو برخلاف پیش‌بینی‌ها موفق به کسب اکثریت کرسی‌های پارلمان شده است. به این ترتیب، ترودو برای دومین بار  پیروز شد و به قدرت خود همچنان ادامه خواهد داد. جاستین ترودو رهبر حزب لیبرال و فرزند نخست وزیر سابق کانادا جوزف فیلیپ پیر ایوس الیوت ترودو است و در سال 2015 در انتخابات پیروزشد. او با 43 سال سن در زمان انتخاب، دومین نخست وزیر جوان تاریخ کانادا محسوب میشود.

Nelson Wiseman، استاد علوم سیاسی در دانشگاه تورنتو، گفت: “من از اینكه تروودو چقدر خوب عمل كرده تعجب كرده ام و برای من غیرمنتظره بود. من فکر نمی کنم کسی انتظار داشته باشد که Trudeau اکثریت آرا را کسب کند، اما آنها چندان دور هم نبود. رئیس جمهور دونالد ترامپ در سه‌شنبه صبح در توئیتی پیروزی فوق العاده و سخت جنگیده خود را تبریک به جاستین تردو  گفت.

Pat Gill که یک فرد 74 ساله و بازنشسته در ونکور است گفت: “فکر می کنم مردم می دانند که او اشتباه کرده است.” من امیدوارم که او از اشتباهات 4 سال گذشته  خود آموخته باشد و او بهترین گزینه ای است که ما در حال حاضر داریم چون ترودو پیروز انتخابات کانادا شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با اپلای کانادا از طریق برنامه های استانی RNIP پایلوت مهاجرت روستایی و شمالی کانادا میتوانید، سایر مقالات موجود در سایت گروه بین الملل افق که به طور کامل به شرح هر کدام از استان های کانادا پرداخته است را مطالعه فرمایید. وکیل رسمی مهاجرت به کانادا در گروه افق تمام سعی خود را می کند، که اطلاعات بروز شده از تمامی روش های مهاجرت به کانادا داشته باشد تا متقاضیان عزیز بتوانند در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه به کانادا مهاجرت کرده و اقامت دائم کانادا را اخذ نمایند. برای اطلاع یافتن از سایر روش های مهاجرتی کانادا، مهاجرت تحصیلی به کانادا، مهاجرت کاری به کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری و کارافرینی، مهاجرت خوداشتغالی به کانادا و مهاجرت استانی به کانادا با مشاوران زبده امور مهاجرتی کانادا در موسسه بین الملل افق همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *