کتابخانه عمومی رجینا 110 سال خدمت | اپلای کانادا با گروه افق

کتابخانه عمومی رجینا

دعوت به جشن صد و دهمین سالگرد کتابخانه عمومی رجینا (Regina Library Public) که در واقع یک شبکه گسترده بازیگران بود – حتی کسانی که هزینه های تاخیری قابل توجهی ندارند، برای شرکت در جشن که در پارک  ویکتوریا برگزار شد دعوت شدند تا از طریق بتوانند آنها را تشویق کنند. این کتابخانه به اندازه خود شهر رجینا قدیمی است.

کوین سانوندسون، مدیر ارشد خدمات شرکت می گوید: “کتابخانه ها مراکز اصلی اجتماع مردم هستند و به مردم این امکان را می دهند تا دور هم جمع شوند، یاد بگیرند و به منابع دسترسی پیدا کنند. كتابخانه ها برای جوامع – خصوصاً دموکراتیک – بسیار مهم هستند. ” 

برای اطلاعات بیشتر در مورد شهر رجینا می توانید مقاله هزینه های زندگی در رجینا را مطالعه فرمایید.

همانطور که می دانید در طول سال کتابخانه ها تغییر پیدا کرده اند. قفسه های آنها بیش از پیش پر از کتاب بود و اکنون آنها با پشتیبانی از اطلاعات و ارتباطات مورد نیاز، به جوامع خدمت می کنند. کتابخانه عمومی رجینا دارای برنامه های مختلفی است که به افراد تازه واردین انگلیسی و همچنین سایر زبان ها را آموزش می دهد. RPL همچنین دارای بازی هایی با واقعیت های مجازی و استودیوی رسانه دیجیتال است که در آن افراد می توانند موسیقی ضبط کرده و وبلاگ های ویدیویی ایجاد کنند.

کتابخانه عمومی رجینا

مقاله شرایط مهاجرت سریع به رجینا کانادا را از دست ندهید.

نخستین بنایی که در مرکز رجینا ساخته شده توسط Carnegie Foundation ساخته شده است اما هرگز به اتمام نرسید. گردباد در سال 1912 ساختار را خراب كرد و سازندگان مجبور به آغاز كار شدند. ساختمان فعلی، که به کتابخانه بزرگسالان و کودکان تقسیم شده است، در اواخر دهه 50 ساخته شد و در سال 1962 به پایان رسید. این ساختمان است که بسیاری از ساکنان Regina اکنون به همراه هشت شعبه دیگر که در اطراف شهر است هر روز افراد از کتابخانه عمومی رجینا بازدید می کنند.

کتابخانه عمومی رجینا

 “مردم رجینا عاشق کتابخانه خود هستند. ما همیشه این را می شنویم. “

کارت کتابخانه عمومی رجینا هیچ هزینه ای ندارد و مطالب و منابع بی پایان را برای ساکنان فراهم می کند. سانوندسون می گوید به همین دلیل شعبه های آنها این قدر مورد استقبال قرار می گیرند. مردم رجینا واقعاً کتابخانه خود را دوست دارند. ما امروز مشارکت زیادی داشته ایم و پشتیبانی آنلاین زیادی داریم. ” ما از افرادی که به شعبه های ما می آیند پشتیبانی زیادی می کنیم. این یکی از پایه های اساسی جامعه است و مردم واقعاً آن را می بینند. “

ساندرسون با حمایت بسیار زیاد و مشتاقانه گفت وقتی جشن هایی مانند شنبه ها به پایان می رسد، کتابخانه عمومی رجینا همچنان به انتظار بسیاری از روزهای تولد دیگر است.

“ما مشتاقانه منتظر حداقل 110 مورد دیگر هستیم.” 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با اپلای کانادا و اقامت در شهر رجینا و همچنین رزرو وقت مشاوره تخصصی با وکیل رسمی مهاجرت به کانادا، میتوانید با دفتر افق به شماره ۳۱۰۷۱-۰۵۱ تماس حاصل فرمایید. تیم مهاجرتی افق تمام تلاش خود را برای رساندن شما عزیزان به اهدافتان به کار خواهد گرفت. پس برای مهاجرتی کم هزینه، سریع و قانونی به کانادا به گروه بین الملل افق مراجعه فرمایید.

[fusion_button link=”https://ofoghint.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86/” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”custom” button_gradient_top_color=”#4f32c1″ button_gradient_bottom_color=”#4f32c1″ button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”” stretch=”default” shape=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]فرم ارزیابی تحصیلی رایگان[/fusion_button]