درخواست ویزای شنگن شینگن 2020 کانادا مهاجرتی افق

درخواست ویزای شنگن شینگن 2020 کانادا مهاجرتی افق شینگن :

محدوده شنگن (Schengen Area) منطقه‌ای در اروپا است، برای سفر از کشوری به کشور دیگر، نیازی به اخذ ویزا به عنوان مثال حتی ویزا برای اقامت دائم کانادا نیست. این منطقه تمام کشورهای اروپا را شامل نمی‌شود. بنابراین با داشتن ویزای شنگن، می‌توان به تمام کشورهای عضو آن سفر کرد و بدون نیاز به اخذ ویزای مجدد، از کشوری به کشور دیگر در حوزه شینگن جابجا شد.

منطقه شینگن شامل 26 کشور است؛ این کشورها برای ویزای شنگن به شرح ذیل است:
اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، پرتغال، لهستان، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، لیختن اشتاین

پیشنهاد میكنیم برای دریافت اطلاعات تكمیلی و بررسی دقیق شرایط خود با وكیل و مشاور مهاجرت به كانادا در موسسه افق از طریق تماس با شماره ۳۱۰۷۱-۰۵۱ مشاوره حضوری و انلاین دریافت كنند. همچنین میتوانید به سایت افق مراجعه كرده و فرم ارزیابی رایگان در سایت را تكمیل نمایید و از شرایط خود برای ویزای شنگن کانادا، ویزای شنگن تضمینی با شنگن، صدور ویزای شنگن کانادا، ویزای فوری کانادا، مهاجرت كانادا، اخذ اقامت دائم كانادا، اخذ اقامت موقت كانادا، پیكاپ پاسپورت و شهروندی كانادا و … مطلع شوند. گروه افق همراهی برای افق ارزوهای شماست.

انواع ویزای حوزه شنگن:

(الف) ویزای اقامت کوتاه مدت (ویزای شنگن)

١- نوع A

این ویزا نوعی ویزای ترانزیت فرودگاهی است که دریافت آن به شما اجازه می‌دهد تا در یکی از فرودگاه‌های محدوده ویزای شينگن پرواز خود را تعویض و به کشوری خارج از محدوده شینگن سفر کنید. به همراه داشتن ویزای شنگن تنها برای استفاده از فرودگاه‌های محدوده شینگن معتبر است.

٢- ویزای نوع B

این ویزا نیز نوعی ویزای ترانزیتی است که به همراه داشتن آن به شما اجازه می‌دهد تا برای مدت‌زمان حداکثر 5 روز از خاک کشوری در ناحیه ویزای شینگن عبور کنید.

٣- ویزای نوع C

ویزای نوع C در واقع روادید کوتاه‌مدت است و برای مدت‌زمانی که موقع دریافت آن مشخص می‌شود شما حق دارید در کشورهای عضو اتحادیه ویزای شینگن اقامت داشته باشید. با دریافت این ویزا می‌توانید هر 6 ماه یک‌بار به مدت حداکثر 90 روز به کشورهای عضو اتحادیه شینگن سفر کنید. دریافت‌کنندگان ویزای C بسته به هدف و شرایط سفر خود یکی از 3 نوع ویزا را دریافت می‌کنند:

این ویزا فقط برای یک‌بار ورود به یکی از کشورهای عضو پیمان شینگن اعتبار دارد و به‌ محض ترک کشوری که به آن وارد شدید اعتبار ویزای شما فارغ از اینکه مدت‌زمان آن به پایان رسیده یا نه، منقضی می‌شود.

  •  ویزای دو بار ورود

این ویزا نیز شرایطی مشابه با ویزای یک‌بار ورود دارد با این تفاوت که شما دو بار اجازه دارید تا به کشوری در ناحیه ویزای شینگن وارد شوید. به خاطر داشته باشید استفاده از این فرصت (دو بار ورود) در محدوده زمانی مشخصی قابل‌استفاده است.

تنها محدودیت این ویزا محدودیت زمانی آن است که اعتبار آن 90 روز به ازای هر 6 ماه از سال است. زمان این ۹۰ روز به‌محض ورود شما به هریک از کشورهای ناحیه شینگن محاسبه می‌شود. با داشتن این ویزا در هر 6 ماه از سال شما می توانید در مجموع 90 روز در حوزه ویزای شنگن اقامت داشته باشید و پس از آن باید خاک حوزه شنگن را ترک کرده باشید. این نوع ویزا تمدید نمی شود و تنها در موارد معدود و خاص از داخل خاک کشور صادر کننده آن به نوع اقامتی بلند مدت تبدیل می شود.

طبق قوانین کشورهای عضو ویزای شنگن، ورود و خروج با این نوع ویزا تنها باید از مرزهای کشور صادرکننده آن باشد.

وكیل مهاجرت به كانادا در گروه كاریابی بین الملل افق اطلاعات و آخرین اخبار سایت و شرایط لازم برای كارافرینی استانی ۲۰۲۰ و روادید و اخذ اقامت دائم سریع كانادا یا ویزای فوری کانادا، ویزای شنگن کانادا 2020، ویزای شنگن تضمینی با شنگن 2020، صدور ویزای شنگن کانادا را در اختیار شما قرار میدهد. با موسسه گروه افق اینده ای درخشان برای خود رقم بزنید.

(ب) ویزای ملی (National Visas) ویزای اقامتی بلندمدت

این ویزا که از آن با عنوان ویزای نوع D هم یاد می‌شود برای دانشجویان، تجار یا کسانی که برای مدت‌زمان مشخصی قصد دارند در ناحیه شینگن اقامت داشته باشند صادر می‌شود. این ویزا معمولاً به صورت چندبار ورود صادر می شود اما می‌تواند یک‌بار ورود باشد. ویزای یک‌بار ورود نوع D برای کسانی صادر می‌شود که به دلایل مشخص مانند خدمات درمانی قصد اقامت محدود برای دوره‌ای تعیین‌شده در یکی از کشورهای عضو ناحیه شینگن را دارند و پس از آن به کشور خود بازمی‌گردند. با در اختیار داشتن ویزای چند بار ورود نوع D، بدون نیاز به اخذ روادید دیگری می‌توان به‌ تمامی کشورهای ناحیه شینگن بدون محدودیت سفر کرد و از محدوده شنگن خارج یا به آن وارد شد. هرچند محدودیت هایی در مورد مدت زمان خروج از محدوده شنگن نیز درمورد آن و بسته به نوع آن وجود دارد.

ویزای پیوست به خانواده، ازدواج، دانشجویی، کاری، جستجوی کار، فرصت مطالعاتی همه از نوع ویزای ملی یا نوع D هستند.

درخواست ویزای شنگن به دو صورت ارائه می گردد

  1. درخواست ویزای انفرادی
  2. درخواست ویزای گروهی (همراه با خدمات تور)

درخواست ویزای شنگن

اخذ ویزای شنگن بصورت انفرادی خیلی به شرایط فرد بستگی دارد. پیشینه سفر، توان مالی و مدارک شغلی بسیار موثر است. متاسفانه اکثریت درخواست هایی که بصورت انفرادی ارائه می گردد ریجکت می شود مگر اینکه فرد دعوتنامه قوی و معتبری داشته باشد. خدمات مهاجرتی و ویزای کار در کانادا و ویزای آسان را از ما بخواهید.
با توجه به شرایط سختگیرانه صدور ویزای شنگن برای اغلب شهروندان ایرانی ما توصیه می کنیم حتما برای درخواست ویزا برای بار اول از طریق آژانس های معتبر و در قالب تور گروهی برای تابستان یا تعطیلات نوروز اقدام نمایید تا احتمال ریجکتی شما بسیار پایین باشد.
متاسفانه در حال حاضر بسیاری از آژانس های سود جو برای جذب مخاطب تلاش میکنند افراد را با نام تورها و ویزای گروهی جذب نموده اما در عمل درخواست ویزای انفرادی فرد را به سفارت مربوطه ارجاع می دهند و فرد را در خطر ریجکتی ویزا قرار می دهند.
یکی از مشکلات بزرگ ریجکتی ویزای شنگن این است که شما اجازه درخواست ویزا تا شش ماه از هیچکدام از کشورهای حوزه شنگن را ندارید.

تفاوت های ویزای گروهی با ویزای انفرادی:

• ویزای گروهی وقت سفارت گروهی دارد و در یک تاریخ مشخص همه متقاضیان با هم به سفارت مراجعه و مدارک را تحویل میدهند.
• معمولا وقت سفارت بصورت VIP درنظر گرفته شده و هزینه های آن از قبل پرداخت شده است.
• معمولا آژانس ها جهت تضمین برگشت حداقل برای هر نفر 50 میلیون ضمانت برگشت دریافت می نمایند، که این اعتبار زیادی به پرونده می دهد و آفیسر سفارت اعتماد بیشتری به فرد می کند.
• گروه در سفر تورلیدر همراه خود دارد و تمامی برنامه های گشت از قبل پیش بینی شده است.
• تمامی اعضای گروه در یک تاریخ و با یک پرواز به سفر خواهند رفت.
• هتل از قبل کاملا قطعی شده و غیر قابل تغییر می باشد.

گروه بین المللی افق تلاش دارد تا برای متقاضیان خود با توجه به شرایط هر سفارت در زمان مورد نظر، برای ویزای مالتیپل کانادا، ویزای توزیستی کانادا 2020، مهاجرت به کانادا،ویزای فوری کانادا 2020 از طریق مطمئن ترین کارگزاران این بخش اقدام نماید و افراد را در شرایط مناسب و کم ریسک جهت اخذ ویزای شنگن قراردهد.

دریافت وقت سفارت

گروه کاریابی بین المللی افق همچنین جهت دریافت وقت سفارت کشورهای اسپانیا و آلمان خدمات لازم را به شما همراهان عزیز ارائه می دهد.

به طور كلی ویزای شنگن كانادا ۲۰۲۰ مزایای زیادی برای دارندگان خود دارد. اخرین اخبار و اطلاعات ۲۰۲۰ در رابطه با ویزای توریستی كانادا یا ویزای فوری کانادا یا ویزای مالتیپل كانادا ۲۰۲۰ یا ویزای مولیپل توریستی كانادا یا مهاجرت به كانادا یا مهاجرت كانادا یا اقامت كانادا یا شهروندی كانادا ۲۰۲۰ و … را از سایت گروه افق ofoghint.com، تلگرام، اینستاگرام و مشاوره با وكلا و كارشناسان گروه مهاجرتی افق دریافت كنید.

گروه مهاجرتی افق افتخار دارد خدمات مشاوره و ارزیابی شرایط شما را از طریق تماس مستقیم، واتساپ و یا حضور در دفتر افق به شما عزیزان ارائه دهد و مناسب ترین روش مهاجرت به كانادا (ارزان ترین روش مهاجرت به كانادا، مهاجرت كاری به كانادا برای ایرانیان، شرایط كار در كانادا برای ایرانیان مقیم كانادا، راحت ترین روش برای مهاجرت سریع كانادا، مهاجرت به كانادا تضمینی با گروه افق، كارافرینی در ایالت های كانادا، انتقال سرمایه به كشور كانادا، مهاجرت به استان بریتیش كلمبیا، مهاجرت به انتاریو، مهاجرت به تورنتو، ویزای شنگن کانادا، درخواست صدور ویزای شنگن، ویزای شنگن توریستی 2020، آخرین برنامه تورهای شنگن کانادا، درخواست ویزای شنگن شینگن 2020 کانادا مهاجرتی افق، مهاجرت سریع به ونكوور، حداقل تمكن مالی برای كارافرینی در كانادا، كارشناس مهاجرت به كانادا افق ۲۰۲۰، بهترین وكیل مهاجرت به كانادا در مشهد، كانادا مهاجرت كاری، كانادا مهاجرت تحصیل ۲۰۲۰، سایت رسمی مهاجرت به كانادا افق و …) را با توجه به شرایط شما و خانواده تان معرفی نماید. خوشحالیم كه میتوانیم قدمی هر چند كوچك برای رسیدن به افق ارزوهایتان برداریم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *