جدیدترین پذیرش اکسپرس اینتری

جدیدترین پذیرش اکسپرس اینتری

دولت کانادا 3500 دعوت نامه برای متقاضیان اکسپرس اینتری در تاریخ 5 فوریه صادر کرد. امتیازات  بر اساس سیستم جامع رتبه بندی  CRS در این قرعه کشی امروز 472 بود ، که ۲ امتیاز نسبت به حداقل امتیاز در قرعه کشی    Express Express Entry قبلی که در 22 ژانویه برگزار شد ، کاهش یافته است.

سیستم اکسپرس اینتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است و منبع اصلی کارگران خارجی در کانادا می باشد و این سیستم در سال ۲۰۱۵ راه اندازی شد و متقاضیان را  در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها دسته بندی و جذب می کند.

متقاضیان بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای متقاضیانی  که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست. (برای محاسبه آنلاین امتیاز اکسپرس اینتری خود به این لینک مراجعه کنید(.

مورد زیر نمونه ای فرضی از متقاضیان است که توانست  ITA را در قرعه کشی 5 فوریه کسب کند:

حمید 29 ساله با مدرک کارشناسی ارشد  در ازمون ایلتس نمره 8 در لسینینگ و 7.5 در اسپیکینگ و 7 در ریدینگ و رایتینگ را بدست آورد.حمید به عنوان 4 سال به عنوان مشاور مدیریت مشغول به کار بود . او هیچوقت در کانادا کار و تحصیل نکرده است و امتیاز او 472 و توانست در قرعه کشی در تاریخ  5 فوریه دعوتنامه دریافت کند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *