راهنمای تکمیل فرم DS 260 آمریکا گروه مهاجرتی افق ماندگار

تکمیل فرم DS-260 لاتاری آمریکا

اگر جزو افراد خوش شانس و برندگان لاتاری 2025 آمریکا هستید به شما تبریک می گوییم. در این مرحله باید نسبت به تکمیل فرم DS-260 اقدام نمایید تا پس از ارسال آن، جلسه مصاحبه شما در سفارت یا کنسولگری آمریکا، هماهنگ و اطلاع رسانی شود.

حتماً توجه داشته باشید: وزارت امور خارجه آمریکا به هیچ عنوان به برندگان لاتاری ایمیلی ارسال نمی کند و در صورتی که از طریق وبسایت Electronic Diversity Visa (E-DV) متوجه برنده شدن خود شدید، برای فرآیندهای بعدی در برنامه ویزای مهاجرتی تنوع یا DV، باید گام های بعدی را هر چه سریعتر و قبل از مصاحبه سفارت با موفقیت کامل کنید تا جلسه مصاحبه برای شما تعیین و مشخص شود که آیا ویزا دریافت خواهید کرد یا خیر. توجه داشته باشید پر کردن این فرم باید با دقت انجام شود و حتماً با ترجمه مدارک اصلی شما مانند شناسنامه، پاسپورت، کارت پایان خدمت و … مطابقت داشته باشد، در غیر این صورت دچار مشکلات اساسی خواهید شد. بعد از پر کردن فرم DS 260 و دریافت تاییدیه لازم می توانید برای وقت مصاحبه سفارت اقدام نمایید.

راهنمای تکمیل فرم DS-260 لاتاری آمریکا

در این بخش از مقاله فرم DS-260 لاتاری آمریکا به آموزش و نحوه تکمیل این فرم می پردازیم، البته در صورت تمایل همکاران ما در گروه مهاجرتی افق ماندگار نیز آماده خدمت رسانی به شما همراهان گرامی در خصوص تکمیل فرم DS-260 هستند.

مهم است که به خاطر داشته باشید، انتخاب شدن شما به عنوان برنده لاتاری به معنی تضمین دریافت ویزا نیست و نحوه تکمیل فرم DS-260 ، همانند مدارکی که به همراه خود برای جلسه مصاحبه با آفیسر مهاجرت سفارت آمریکا می برید، تاثیر بسیار زیادی بر شانس شما برای دریافت ویزا دارد.

اطلاعات و مدارک مورد نیاز برای تکمیل فرم DS-260

برندگان لاتاری 2025 آمریکا برای تکمیل فرم DS-260 به مدارک و اطلاعات زیر نیاز دارند:

  • کیس نامبر : کیس نامبر یا شماره پرونده یک کد ترکیبی از اعداد و حروف است که در برگه برنده شدن لاتاری شما درج شده است. (به عنوان مثال: 2025AS00055173 )
  • نام خانوادگی : دقت داشته باشید که نام خانوادگی خود را دقیقاً مطابق با فرم ثبت نامی لاتاری 2025 که با پاسپورت شما مطابقت دارد، وارد نمایید.
  • تاریخ تولد : تاریخ تولدتان را باید به صورت میلادی و بر اساس اطلاعات پاسپورت خود وارد کنید.
  • کانفرمیشن نامبر : این عدد همان کد رهگیری است که پس از ثبت نام در لاتاری 2025 به شما نمایش داده شده، همچنین در زمان استعلام وضعیت لاتاری نیز از آن استفاده کرده اید. اگر این کد را فراموش کرده اید می توانید از طریق فرم بازیابی کد رهگیری لاتاری ( کانفرمیشن نامبر ) اقدام نمایید.
  • همچنین برای امضای دیجیتال فرم DS-260 (لاک کردن فرم)، به کیس نامبر ( شماره پرونده ) و شماره پاسپورت خود نیاز خواهید داشت.

نکته: در بخشی از این فرم از شما خواسته شده حتماً اسپانسر خود را در کشور آمریکا مشخص نموده و آدرس وی در آمریکا را نیز در این فرم بنویسید. اگر اسپانسری مانند یکی از اعضای خانواده، دوستان و آشنایان دارید، که به وی اعتماد دارید و می تواند دریافت کننده کارت اقامت دائم شما در آینده باشد، حتماً آدرس او را در این فرم بنویسید. در غیر این صورت، یعنی اگر اسپانسر ندارید و خودتان تامین کننده هزینه هایتان در کشور آمریکا هستید، مدارک و اسناد لازم که نشان دهنده تمکن مالی شما برای یک سال زندگی در آمریکاست را در جلسه مصاحبه همراه خود داشته باشید؛ چون هدف از انتخاب اسپانسر این است که دولت آمریکا اطمینان حاصل کند شما بار مالی برای آن کشور نخواهید داشت و پناهنده نخواهید شد.

دانلود نمونه فرم DS-260 لاتاری آمریکا

در ادامه نمونه فرم DS-260 لاتاری آمریکا برای شما آمده است که می توانید قبل از اقدام به تکمیل آن، فرم نمونه را بررسی کنید و اطلاعات خواسته شده را آماده کنید.

دانلود نمونه فرم DS-260

سفارش تکمیل فرم DS-260

در ابتدای این مقاله از اهمیت نحوه تکمیل این فرم و تاثیر آن بر دریافت ویزای آمریکا گفتیم و عنوان نمودیم که صرفاً برنده شدن در لاتاری به منزله دریافت ویزای آمریکا نیست و شما می بایست پس از تکمیل فرم DS-260 آمریکا برای مصاحبه حضوری نیز به یکی از سفارت های این کشور مراجعه کنید.

با توجه به اهمیت بسیار بالای نحوه تکمیل این فرم، موسسه مهاجرتی افق ماندگار خدمت ویژه ای برای برندگان لاتاری 2025 آمریکا در نظر دارد. همکاران ما با تجربه بیش از 13 ساله خود در امر اخذ ویزا آماده همراهی شما در این مسیر سرنوشت ساز هستند.

برای این منظور می توانید از دو روش زیر اقدام نمایید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوالی می توانید با شماره 05131071 تماس بگیرید.

تکمیل فرم DS 260 آمریکا

تکمیل فرم DS260

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *