باز کردن حساب بانکی مسدود شده در آلمان

باز کردن یک حساب بانکی مسدود شده در آلمان (Sperrkonto) برای دانشجویان

 

 با حساب بانکی مسدود شده، می توانید مدارکی در طول پروسه درخواست ویزا ارائه دهید که نشان دهنده منابع و تمکن مالی کافی برای یک سال است.

خودتان می توانید منطقه مربوط به افتتاح این حساب بانکی را مشخص کنید. داشتن شرایط زیر مهم است:

حساب مسدود شده باید اعتبار کافی به منظور پوشش هزینه های رو به افزایش، برای دوران اقامت برنامه ریزی شده شما در آلمان را علیرغم اثبات تمکن مالی ارائه شده در برنامه ویزا داشته باشد. نرخ های استاندارد خاصی اعمال می شود که بر اساس نرخی است که برای دانشجویان آلمانی در نظر گرفته شده است.

از ژانویه 2023، نیاز سالانه فرضی که باید هنگام درخواست ویزا به حساب مسدود شده پرداخت شود، 11208 یورو است.

بانک ممکن است تنها اجازه برداشت میزان مشخصی در ماه از این حساب بانکی را به شما بدهد (برای دانشجویان فعلی 934 یورو)

  • حساب مسدود شده فقط با رضایت صاحب حساب بسته می شود. صاحب حساب مسدود شده یا نماینده ای در خارج از کشور است یا پس از ورود به آلمان، مرجع ذیصلاح خارجی می باشد. بنابراین این نوع حساب فقط تضمین می کند که بودجه کافی برای پوشش هزینه های زندگی شما در طول یک سال، همیشه در دسترس است. به ذینفع حساب مسدود شده حق برداشت پول از حساب مسدود شده را نمی دهند (همانطور که قبلا عنوان شد فقط مقدار مشخصی در ماه، قابل برداشت است).

کشورهای زیادی تامین کنندگانی دارند که “حساب های مسدود شده را ارائه می دهند. علاوه بر این، برخی از بانک ها در آلمان حساب های مسدود شده ویژه ای را برای دانشجویان/دانشجویان زبان برای مؤسسات آموزشی واقع در محل کارشان ارائه می دهند.

لیست تامین کنندگانی که حساب های مسدود شده را در آلمان ارائه می دهند، در حال حاضر در حال بازبینی است. لطفا توجه داشته باشید که نام نهادهایی که این نوع حساب ها را در وب سایت وزارت خارجه فدرال ارائه می دهند به منزله توصیه نیست. به دلایل رقابتی، وزارت خارجه فدرال می تواند تنها نام ارائه دهندگان خدمات حساب های مسدود شده را جهت کسب آگاهی مخاطبان، ارائه دهد. وزارت امور خارجه فدرال هیچ نوع ارتباط تجاری با موسساتی که این خدمات را ارائه می دهند، ندارد.

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *