اقامت دائم ترکیه

اقامت دائم ترکیه:

برای دریاقت اقامت دائم ترکیه ابتدا باید اقامت موقت ترکیه را داشته باشید و پس از چند سال تمدید میتوانید  اقدام به گرفتن اقامت دائم کنید.

با چندین روش می توان برای اقامت دائم ترکیه اقدام کرد:

 

اقامت از طریق سرمایه گذاری:

اقامت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت به شما این فرصت را می دهد تا برای کسب اقامت دائم ترکیه اقدام کنید. شما با ثبت شرکت ابتدا اقامت موقت یک ساله را دریافت کرده و می توانید مجدد آن را تمدید کنید و پس از 4 سال اقامت دائم را می توانید اخذ کنید.

اقامت از طریق ازدواج:

با ازدواج با یک شهروند ترکیه ای می توانید بعد از 3 الی 5 سال برای اقامت دائم اقدام کنید ولی باید ازدواج به صورت واقعی باشد نه صوری و همچنین نباید با یک پناهنده ترکیه ای ازدواج کنید در ضمن طی این 5 سال اقامت موقت پلیس در حال بررسی است که ازدواج شما صوری نباشد و واقعی باشد.

اقامت از طریق کار:

برای دریافت ویزای کار باید یک شرکت ترکیه ای (شرکت ثبت شده به صورت قانونی) از شما دعوت به کار کند و در واقع به تخصص شما نیز نیاز داشته باشد و همچنین برای شخص متقاضی از وزارت کار درخواست اجازه کار کند، ولی باید هیچ فردی با پاسپورت ترکیه ای در زمینه مهارت شخص متقاضی بیکار نباشد و بعد از آن اقامت یک ساله به ایشان داده شده و هر ساله تمدید می شود و بعد از 5 سال هم اقامت دائم را خواهد گرفت.

اقامت از طریق خرید ملک:

با خرید ملک در ترکیه می توانید اقامت یکساله را بگیرید و پس از 5 الی 8 سال تمدید کنید بعد از آن می توانید اقامت دائم را دریافت کنید و باید در نظر بگیرید که در طول این 8 سال شما 180 روز و حتی بیشتر نباید از ترکیه خارج شده باشید و حتی کمک های اجتماعی در طول 3 سال را دریافت نکرده باشید و دارای درآمد کافی برای تداوم زندگی خود و خانواده را داشته باشید .داشتن بیمه سلامت برای خانواده و عدم هر گونه سو پیشینه یکی از مهمترین و اصلی ترین نکات در اخذ اقامت دائم است.

با خرید ملک به مبلغ 250,000 هزار دلار می توانید شهروندی ترکیه را بدست آورید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *