ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه:

از سال 2012 به بعد کلیه مهاجرین کشورهای خارجی جهت شروع هر نوع کسب و کار باید اقدام به ثبت شرکت در ترکیه کنند و پس از آن درخواست اجازه کار دهند و پس از دریافت اجازه کار می توانند بدون محدودیت به ترکیه ورود و خروج داشته باشند و  همچنین می توانند خود را بیمه کنند و بعد از 5 سال اقامت دائم ترکیه را دریافت کنند.

شما می توانید با ثبت شرکت در ترکیه از محدودیت های تحریمی ایران آزاد شده و بتوانید نقل و انتقال پول را با تمام دنیا داشته باشید و می توانید اقامت موقت ترکیه اقدام کنید.با ثبت شرکت شما ابتدا 5 سال موقتی در آنجا بوده و با گذشت 3 سال می توانید اقامت دائم ترکیه را دریافت کنید.مدت زمان ثبت شرکت با حضور شرکا حدود 6 روز کاری است.برای ثبت شرکت باید اجاره نامه را ارائه دهید و این مورد بسیار مهم و ضروری است و یک چهارم سرمایه شرکت در هنگام تاسیس باید به بانک واریز شود و چند روز در حساب بلوکه شود. در ترکیه داشتن یک حسابدار برای شرکت ملزم است.

مدارک لازم برای ثبت شرکت:

اصل پاسپورت هر یک از شرکا، دو قطعه عکس، چند اسم انتخابی برای شرکت، زمینه فعالیت شرکت ، تعیین درصد سهام هر یک از شرکا، تعیین مدیر شرکت ، آدرس دفتر شرکت، دادن وکالت به شخص تعیین شده.

پس از ثبت شرکت شما باید در سال اول یک کارمند استخدام کنید و در سال دوم 5 کارمند ترک استخدام کنید.پس از 5 سال فعالیت مداوم و در صورت عدم تخلف امکان اخذ اقامت ترکیه را خواهید داشت.اما فعال بودن برای 5 سال مهم و ضروری است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *