صدور دعوتنامه مهاجرت به کانادا | مهاجرت تضمینی و سریع | اکسپرس اینتری

صدور 3600 دعوتنامه در قرعه کشی اکسپرس اینتری کانادا

در قرعه کشی که در 13 نوامبر سال جاری برگزار شد دولت کانادا از 3600 متقاضی اکسپرس اینتری برای اقامت دائم کانادا دعوتنامه صادر کرد. تعداد کل دعوت نامه های صادر شده از طریق قرعه کشی های اکسپرس اینتری تا امروز به 75.300 رسیده است. حداقل امتیاز لازم در قرعه کشی امروز مورخه 13 نوامبر 472 بود. این یک کاهش سه امتیازی نسبت به قرعه کشی قبلی است که در 30 اکتبر برگزار شد (امتیاز 475).

سیستم Express Entry میزبان متقاضیان برای سه دسته مهاجرتی:

  • Federal Skilled Worker Class
  •  Federal Skilled Trades Class
  • Canadian Experience Class

داوطلبان واجد شرایط با استناد به سیستم جامع رتبه بندی CRS وارد استخر می شوند و این رتبه بندی بر اساس عواملی مانند سن، تحصیلات، تجربه کار ماهر و مهارت به زبان انگلیسی یا فرانسوی می باشد. به منظور واجد شرایط بودن، در قرعه کشی دعوتنامه اکسپرس اینتری کانادا پیشنهاد شغلی لازم نیست، اگرچه در صورت داشتن، امتیازهای اضافی دریافت می کنید.

برای مهاجرت به کانادا باید در سیستم پذیرش جدید اکسپرس اینتری ثبت نام نمایید. این سیستم با توجه به شرایطی که دارید به شما امتیاز می دهد. در صورت دریافت حداقل امتیاز لازم برای مهاجرت به کانادا از شما در خواست می شود که مدارک خود را به اداره ی مهاجرت استانی که از طریق برنامه ی مهاجرت آن اقدام کرده اید، ارسال نمایید. برای آگاهی در دعوتنامه قرعه کشی کانادا، از شرایط، امتیازها و نحوه امتیاز دهی فرم امتیاز دهی را در گروه کاریابی بین المللی افق تکمیل نمایید. مجموعه بین المللی افق همواره راحت ترین و آسان ترین مسیرهای بهترین روش های مهاجرت کانادا یا سیستم اکسپرس انتری اقامت کانادا، مهاجرت سریع به کانادا، کار در کانادا، وکیل مهاجرت به کانادا را در اختیار شما قرار می دهد. این موسسه سالهاست که در زمینه مهاجرت به کانادا فعالیت داشته و هرساله مهاجران بسیاری را همراهی می نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *