پذیرش جدید آلبرتا ،دعوت از متقاضیان اکسپرس اینتری فقط با 300 امتیاز

پذیرش جدید آلبرتا دعوت از متقاضیان اکسپرس اینتری فقط با 300 امتیاز

استان آلبرتا  در پذیرش جدید خود در تاریخ 22 ژانویه سال 2020 تعداد 201 دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس اینتری صادر کرد تا آنها بتوانند برای اقامت دائم اقدام کنند.حداقل امتیاز در این قرعه کشی 300 بوده است.

سیستم اکسپرس اینتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است و منبع اصلی کارگران خارجی در کانادا می باشد و این سیستم در سال ۲۰۱۵ راه اندازی شد و متقاضیان را  در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها دسته بندی و جذب می کند. متقاضیان بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای متقاضیانی  که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود.

یکی از مزایای مسیر اکسپرس اینتری آلبرتا این است که به متقاضیان در صف انتظار Express Entry که امتیاز  CRS پایینی دارند ، فرصتی برای اخذ اقامت دائم کانادا ارائه می دهد.

برای واجد شرایط بودن برای ورود به مسیر اکسپرس اینتری آلبرتا ، داوطلبان باید در شغلی کار کنند که از “اولویت های توسعه اقتصادی استان حمایت  و پشتیبانی کند.

احتمال صدور دعوتنامه برای متقاضیان با شرایط ذیل بیشتر است:

یک پیشنهاد شغلی و یا تجربه کاری در آلبرتا.

از یکی از دانشگاه های کانادا فارغ التحصیل شده اند

یکی از والدین ، ​​فرزندان یا خواهر و برادر که در حال حاضر در استان آلبرتا زندگی می کنند.

 

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *