پایلوت مهاجرت به مناطق روستایی و شمالی در چندین استان به تاخیر افتاد

پایلوت مهاجرت به مناطق روستایی و شمالی در چندین استان به تاخیر افتاد.

یازده جوامع شركت كننده در پایلوت مهاجرت مناطق روستایی و شمالی آغاز به پذیرش از اول ژانویه کردند اما خبر جدید این است که این امر به تاخیر افتاده است .

این جوامع عبارت اند از:

  • North Bay, Ontario
  • Timmins, Ontario
  • Claresholm, Alberta
  • Vernon, British Columbia
  • West Kootenay, British Columbia

علاوه بر این ، Sudbury, Ontario ، که قرار بود از اول نوامبر شروع به پذیرش در خواست ها کنند د ، هنوز شروع به پذیرش نکرده اند. این موضوع در مورد Thunder Bay  نیز صدق می کند ، علی رغم اعلامیه در صفحه وب خود که می گوید پذیرش درخواست ها را از 2 ژانویه آغاز می کند هنوز شروع نکرده است .

جوامع شرکت کننده در خلبان برای دستیابی به صلاحیت ، نیاز به داشتن یک سازمان توسعه اقتصادی برای مدیریت برنامه داشتند. این سازمان ها می توانند یک سازمان آتی جامعه ، یک اتاق بازرگانی ، یک سازمان توسعه اقتصادی مستقل یا غیر انتفاعی یا یک سازمان ترکیبی از شهرداری با یک هیئت مدیره مستقل باشد.

این سازمان ها وظیفه دارند اطمینان حاصل کنند که مقررات یادداشت تفاهم جامعه با مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا برای نیازهای جامعه مناسب است – از جمله تاریخ شروع پذیرش درخواست ها در مورد Claresholm, Alberta  ، کمیته توسعه اقتصادی در ماه دسامبر مشخص کرد که تاریخ شروع آنها تا قبل فوریه 2020 نخواهد بود.

نمایندگان جوامع North Bay و Timmins انتاریو نیز  اعلام کردند  که احتمالا فرایند پذیرش و رسیدگی به درخواست ها را تا اواخر ژانویه آغاز نخواهند کرد.

سخنگوی جامعه West Kootenay بریتیش کلمبیا نیز اعلام کرده است که فرایند رسیدگی به درخواست ها را تا ماه مارس شروع نخواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *