ویزای مولتی کانادا (ویزای 5 ساله کانادا)

ویزای مولتی کانادا (ویزای 5 ساله کانادا)

کانادا یکی از بزرگترین کشورها در امریکای شمالی و با چشم اندازهای گسترده و دست نخورده با ادغام کامل تاریخ و فرهنگ چند منظوره است. در واقع این کشور در جایگاه دوم در جهان برای گرفتن ویزای مولتی کانادا یا ویزای اقامت کانادا یا ویزای 5 ساله کانادا قرار دارد. و دارای منظره های زیبا و جذاب است و این باعث شده است که تبدیل به یک محل آرمانی برای دیدار خانواده و دوستان باشد. که برای گرفتن مولتی کانادا 5 ساله، ویزای توریستی یا ویزای تضمینی هم به راحتی انجام شود.

بازدید کنندگان افرادی هستند که از نظر قانونی مجاز به ورود به کانادا که دارای شرایط ویزای مولتی کانادا هستند اما شهروند و یا ساکنان دائمی کانادا نیستند. و می توانند در تعطیلات، بازدید از خانواده، انجام تجارت و… وارد خاک کانادا شوند و البته طول اقامت آنها محدود است و دارای شرایط خاص می باشد.

یک ویزای موقت یا ویزا بدون شنگن کانادا 2020 مولتی ممکن است به شما امکان دسترسی به کانادا برای لذت بردن از تعطیلات، بازدید از خانواده، کار و یا تحصیل را دهد.

دریافت ویزای 5 ساله کانادا (ویزای مولتی کانادا):

کانادا با گسترش شرایط، شانس شما را برای دریافت ویزای مولتی کانادا ( ویزای 5 ساله کانادا ) افزایش داده است. در سال 2015، مقامات مهاجرت کانادا 10,390,000 ویزای متعدد را با شرایط ویزای مولتی 5 ساله برای ساکنین سرزمین چین و 162,000 برای مردم هند صادر کرده است.

در زیر لیستی از کشورهایی است که در طی 10 سال گذشته برای گشت و گذار  یا با روش های اخذ اقامت دائم، ویزای کانادا مولتی وارد کانادا شده و بیشترین میزان توریست را داشته است به صورت نموداری نشان می دهد.

اجازه بدهید بیشتر در مورد شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا (ویزای 5 ساله کانادا) آن بدانید:

ویزای توریستی اقامت کانادا:

یکی از گزینه های مهاجرت به کانادا به صورت موقت است که اجازه می دهد متقاضی برای بازدید، تفریح و گردشگری به کانادا سفر کنند.

شما با ویزای 5 ساله کانادا (ویزای توریستی) می توانید برای مدت 6 ماه در کشور کانادا بمانید. و سپس به کشور خود بازگردید و پس از چند روز مجدد می توانید به کانادا بروید. این می تواند برای 5 سال (اقامت موقت کانادا) ادامه داشته باشد تا ویزای شما به اتمام برسد.

ویزای اقامت دائم (PR کارت) به مدت پنج سال معتبر است. که اجازه می دهد مهاجران بجای چندین بار وارد کانادا شوند تا زمان آن به پایان برسد. این ویزا همچنین به شما اجازه می دهد که برای مدت نامحدود به کانادا بروید، زندگی کنید و در کانادا کار کنید زیرا این ویزای 5 ساله کانادا مولتی گزینه ای برای تمدید  پس از هر پنج سال به شما می دهد.

چگونه میتوانیم با ویزای مولتی کانادا ( کانادا مولتی) سفر کنیم؟

  • یک درخواست ویزا برای کانادا ارسال کنید.
  • شما ممکن است نیاز به مصاحبه داشته باشید (باید توسط افسر نیز تائید شوید).
  • دلایل شما برای دیدن کانادا
  • توانایی تمایل شما برای ترک کانادا هنگامی که ویزای شما منقضی شد.
  • پذیرش کلی شما توسط کانادا

شما ممکن است در ورود کانادا برای ویزای مولتی توریستی کانادا توسط یک افسر مهاجرت مورد سوال قرار بگبرید. تا مطمین شود که این کار جهت تضمین پذیرش شما است که مورد سوال قرار میگیرید.

یک ویزای 5 ساله کانادا یا همان ویزای توریستی ممکن است چندین بار مورد استفاده قرار گیرد و تا 6 ماه قبل از تاریخ سفر صادر می شود

کانادا در سال 2018 بیومتریک را برای اکثریت مهاجران قرار داد و هر کسی درخواست ویزای اقامت، ویزای تحصیلی کانادا و یا اقامت دائم بدهد باید حتما اثر انگشت و یک عکس را داشته باشد.

و این مورد از سال 2018 برای اروپا، خاورمیانه و آفریقا نیز گسترش پیدا کرده است و متقاضیان از آسیا و اقیانوسیه و امریکا از 31 دسامبر 2018 باید بیومتریک را ارائه دهند.

این ویزا به بازدید کنندگان اجازه می دهد تا مدت 6 ماه در کانادا با شرایط کانادا مولتی بمانند و هزینه پذیرش از 150 دلار کانادا به 100 دلار کانادا کاهش پیدا کرده و این تغییرات به منظورساده سازی روند درخواست برای متقاضیان و ترویج گردشگری و تجارت و نیز تشویق چندین سفر به کانادا برای مسافران صورت گرفته است.

برای اطلاع از لیست مشاغل مورد نیاز کانادا و میانگین دستمزد هر شغل در سال 2020 حتما این مقاله را مطالعه کنید.

هر ساله کانادا حدود 35 میلیون بازدید کننده از سراسر جهان را جذب و پذیرایی می کند و در طی دو سال گذشته کانادا تنها حدود 2 میلیون ویزای بازدید کننده از متقاضیان در سراسر جهان ثبت کرده است. به همین ترتیب کانادا برای مسافرانی که مایل به شرکت در گردشگری، دوره های زبان کوتاه مدت، بازدید از دوستان و خانواده و انتخاب فرصت های تجاری هستند یک مقصد بسیار مناسب است.

گروه افق با دانش و تجربه خود قرصت های جدیدی را در اختیارتان قرار می دهد ویزای بدون شنگن، اقامت دائم یا داشتن ویزای مولتی کانادا در سال 2020، با دریافت اطلاع از برنامه ها یا الزامات ویزای کانادا راهی ایده آل برای مهاجرت سریع کانادا می باشد. مزایای گرفتن ویزا با شرایط و حداقل هزینه برای شما و خانوداده شما و یا همسر و یا فرزندان شما با یک وکیل مهاجرت به کانادا توسط مشاوران خبره گروه مهاجرتی افق گام به گام تا رسیدن شما به مقصد نهایی همراهتان خواهند بود. همراهی شما باعث افتخار مجموعه افق است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *