هزینه ویزای توریستی کانادا

هزینه ویزای توریستی کانادا

یکی از مهمترین نکات هنگام اقدام برای مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای توریستی، دانستن جزئیات مربوط به هزینه ویزای توریستی کانادا است مخصوصا اگر بخواهید در زمان خود صرفه جویی نموده، آزمون و خطا نکنید و از تجربه های وکیل با تجربه مهاجرت استفاده کنید.

مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی کانادا

حتما مدارک زیر را برای دریافت ویزای توریستی کانادا هر چه سریعتر آماده کنید. آماده سازی هر یک از این مدارک هزینه هایی نیز خواهد داشت که در ادامه عنوان می شود.

  • ترجمه شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت برای آقایان، گواهی عدم سوء پیشینه، سند ازدواج با مهر دادگستری و قوه قضاییه
  • پاسپورت دارای اعتبار حداقل 6 ماهه ( که توصیه می شود آن را تمدید کنید )
  • تمکن مالی ( که میزان آن در ادامه عنوان می شود )
  • اسناد مالی که نشان دهنده وابستگی مالی شما به کشور ایران باشد ؛ سند ملک، آپارتمان، منزل مسکونی و…
  • اسناد شغلی که نشان دهنده تای یا وابستگی شغلی شما به ایران باشد مانند فیش حقوقی، جواز کسب و کار، سابقه بیمه تامین اجتماعی و غیره
  • اسناد ازدواج و شناسنامه که تاریخ ازدواج و تولد فرزندان شما را نشان دهد و وابستگی یا تای عاطفی شما به ایران را ثابت کند

در صورت داشتن مدارک فوق امکان ریجکتی ویزای توریستی کانادا برای شما بسیار ضعیف خواهد شد.

 

هزینه آماده سازی مدارک برای درخواست ویزای توریستی کانادا

در جریان آماده سازی مدارک خود برای درخواست ویزای توریستی کانادا، هزینه هایی وجود دارد که بهتر است از آنها آگاه باشید. به طور کلی باید مدارک شناسایی خود را آماده و آنها را ترجمه کنید. بخشی از هزینه ویزای توریستی کانادا شامل ترجمه مدارک می شود؛ این مدارک عبارتند از:

  • شناسنامه
  • کارت ملی
  • سند ازدواج
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • کارت پایان خدمت برای آقایان

نیاز به ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه دارد. تعرفه ترجمه رسمی در دارالترجمه های رسمی سراسر کشور هر ساله تغییر می کند. اما با تماس با دارالترجمه می توانید از هزینه های آنها آگاه شوید ولی به طور کلی ترجمه رسمی مدارک فوق با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه به طور حدودی و برای یک نفر از یک میلیون تومان شروع می شود. اما برای اطلاع از جزئیات حتما با دارالترجمه ها تماس بگیرید.

میزان تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا

اولین سوالی که ذهن تمامی افراد متقاضی ویزای توریستی کانادا را درگیر می کند، میزان تمکن مالی مورد نیاز است. دقت داشته باشید که با توجه به سقف مجاز اقامت شما در کانادا با ویزای توریستی که به مدت 6 ماه است، تعداد همراهانتان، سبک زندگی که دارید، باید نامه تمکن مالی 6 ماهه یا نامه تمکن حساب ارزی خود را از بانک خود دریافت کنید.

میزان تمکن مالی برای این نوع ویزا توسط سایت اداره مهاجرت کانادا به طور دقیق مشخص نشده است اما ما به شما توصیه می کنیم برای یک نفر حداقل 15000 دلار کانادا تمکن مالی در حساب بانکی خود نشان دهید.

توجه: فراموش نکنید که مبلغ تمکن مالی جزو هزینه ویزای توریستی کانادا به حساب نمی آید؛ بلکه به عنوان تمکن و منبع درآمد در پرونده شما قرار می گیرد تا به افسر ویزا ثابت شود می توانید از پس هزینه های خود و خانواده تان در طول سفر به کانادا برآیید. نداشتن منابع مالی کافی ریسک ریجکتی ویزا را افزایش می دهد.

هزینه ویزای توریستی کانادا چقدر است

هزینه ویزای توریستی کانادا، در صورتی که به تنهایی اقدام کنید یا همراه با خانواده، بایومتریک خود را در مراکز درخواست ویزای کانادا یا وَک VAC در کشورهای همسایه ایران طی 10 سال گذشته انجام داده باشید یا خیر، متفاوت خواهد بود.

تمامی هزینه های فوق با عنوان هزینه اپلای ویزای توریستی کانادا شناخته می شود و توسط سفارت کانادا از شما دریافت می شود. در ادامه با جزئیات بیشتر هر یک را توضیح می دهیم:

هزینه اپلای ویزای توریستی کانادا

هزینه درخواست بررسی پرونده ویزای توریستی در سایت اداره مهاجرت این کشور با عنوان اپلیکیشن فی یا application fee شناخته می شود. اپلیکیشن فی ویزای توریستی 100 دلار و در صورتی که همراه خانواده اقدام کنید 170 دلار می باشد.

هزینه بیومتریک یا انگشت نگاری کانادا در یکی از مراکز درخواست ویزای کانادا که با عنوان وَک VAC نیز شناخته می شود، 85 دلار است . در صورتی که فرزند شما زیر 14 سال داشته باشد، نیازی به بیومتریک یا انگشت نگاری ندارد.

در صورتی که درخواست تمدید ویزای توریستی خود را داشته باشید نیز به ازای هر فرد مبلغ 100 دلار هزینه دریافت خواهد شد.

پرداخت هزینه ویزای توریستی کانادا

زمانی که خودتان برای درخواست ویزای توریستی کانادا اقدام می کنید و به مرحله سابمیت مدارک می رسید، باید هزینه اپلیکیشن فی را با توجه به شرایطی که عنوان شد، پرداخت کنید. پرداخت هزینه اپلای قبل از صدور نامه بایومتریک انجام می شود.

پرداخت هزینه ویزای توریستی کانادا با توجه به اینکه اغلب ما ایرانیان کارت اعتباری بین المللی نداریم، کمی مشکل است اما شرکت های واسطه راه حل این موضوع هستند. با شماره های 05131071 و 09120920268 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

هزینه اخذ ویزای مولتی کانادا با وکالت گروه مهاجرتی افق ماندگار

هزینه اخذ ویزای مولتی 5 ساله کانادا توسط گروه مهاجرتی افق ماندگار با توجه به سوابق و تجربه های موفقی که در دریافت ویزای توریستی کانادا داشته ایم، متفاوت خواهد بود. در صورتی که همراه اعضای خانواده اقدام کنید، هزینه ویزای توریستی کانادا کمتر خواهد شد، به عنوان مثال اگر پدر و مادر همراه فرزند خردسال اقدام کنید، هزینه ای بابت ویزای توریستی فرزند خردسال از شما دریافت نخواهد شد و اگر زن و شوهر با هم اقدام کنید، تخفیف ویژه ای دریافت خواهید کرد؛ کافی است با ما تماس بگیرید. 05131071

به خوبی می دانیم برخی از آژانس های مسافربری برای دریافت همین ویزا تا سال گذشته حداقل مبلغ 3500 دلار از هر نفر به عنوان هزینه ویزای توریستی کانادا درخواست می کرده اند اما دلیل قیمت پایین تر حق الوکاله گروه مهاجرتی افق ماندگار این است که ایرانیانی که تمایل دارند سریعتر وارد خاک کانادا شوند ( چه به دلیل استفاده از قانون ایران2023 و چه به دلیل دلتنگی برای دیدن اعضای خانواده خود )، دغدغه هزینه وکالت پرونده مهاجرتی خود را نداشته باشند.

همیشه رضایت بالای کلاینت های ما افتخار مجموعه ما بوده است که می توانید به برخی از صحبت های آن در صفحه رضایت مشتریان گوش دهید.

هزینه ویزای کانادا با دعوت نامه

در صورتی که بستگانی در کانادا دارید که شامل اعضای خانواده درجه یک، اقوام، دوستان و آشنایان شما می باشند و می توانند برای شما دعوت نامه ارسال کنند، بهتر است از آنها خواهش کنید دعوت نامه را در دفاتر اسناد رسمی کانادا و به صورت فول گارانتی صادر کنند.

هزینه دعوت نامه کانادا در دفاتر اسناد رسمی کانادا با توجه به ایالت و شهری که در آن درخواست می دهید، متفاوت و از 10 تا 100 دلار متغیر است.

می توانید نمونه دعوتنامه را از دعوت نامه ویزای توریستی کانادا دانلود کنید و برای دوستان خود در کانادا ارسال کنید تا زحمت نوشتن آن بر دوش آنها نباشد. در واقع دعوت نامه کمترین هزینه ویزای توریستی کانادا به حساب می آید.

هزینه پیکاپ پاسپورت برای دریافت ویزای توریستی کانادا

یکی دیگر از مراحل لازم در فرآیند دریافت ویزای توریستی کانادا که می توان گفت بهترین مرحله است، پیکاپ پاسپورت یا ارسال آن به سفارت کانادا در پایتخت ترکیه یعنی آنکارا جهت قرار دادن لیبل یا برچسب ویزای توریستی کانادا در پاسپورت است.

از این جهت آن را بهترین مرحله می دانیم چون نامه پاس ریکوئستی از طرف اداره مهاجرت کانادا به شما این اجازه را می دهد تا برای دریافت لیبل ویزای خود اقدام و پس از آن مقدمات سفر خود به کانادا را آماده کنید.

هزینه پیکاپ پاسپورت توسط گروه مهاجرتی افق ماندگار برای لیبل انواع ویزای کانادا برای هر نفر، حدود 1.800.000 تومان می باشد. برای افرادی که با ما قرارداد ببندند، پیشنهاد ویژه ای داریم، حتما با ما تماس بگیرید.

کلام آخر افق ماندگار درباره هزینه ویزای توریستی کانادا

به طور کلی کم هزینه ترین یا ارزان ترین راه مهاجرت به کانادا بدون نیاز به مدرک زبان و یا مدارک تحصیلی، اخذ ویزای توریستی کانادا است مخصوصا تا تاریخ 28 فوریه 2025 که ددلاین پابلیک پالیسی ایرانیان می باشد.

پس از ورود به کانادا با ویزای توریستی بلافاصله آن را تبدیل به مجوز کار باز 3 ساله ایرانیان کنید و از مزایای ایرانی بودن خود استفاده کنید. فراموش نکنید که طبق قوانین کانادا، نباید هزینه ای بابت تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا از شما دریافت شود.

در صورت داشتن هر گونه سوالی درباره هزینه ویزای توریستی کانادا حتما با شماره های 05131071 و 09120920268 تماس حاصل فرمایید و یا وقت مشاوره تخصصی خود را برای مهاجرت از صفحه رزرو مشاوره مهاجرت بگیرید.

سوالات متداول هزینه ویزای توریستی کانادا

در این بخش به متداول ترین سوالاتی که درباره دغدغه اصلی اغلب افراد از ما پرسیده می شود یعنی هزینه ویزای توریستی کانادا می پردازیم. با ما همراه باشید.

چطور می توانم شانس دریافت ویزای توریستی کانادا را افزایش دهم؟

راه های افزایش شانس دریافت ویزای توریستی کانادا در مقاله ای با همین عنوان بررسی کردیم، توصیه می کنیم حتما این مقاله را مطالعه کنید تا از هزینه های اضافی اجتناب کنید. هزینه ویزای توریستی کانادا از چهارچوبی که برای شما در این مقاله عنوان کردیم، خارج نخواهد بود.

راهی دیگر برای نشان دادن تمکن مالی ویزای توریستی وجود دارد؟

تمکن مالی معمولا سنگین ترین هزینه ویزای توریستی کانادا است. به این دلیل که در صورت نشان دادن مبلغ ریالی باید گردش حساب 6 ماهه خود را نشان دهید و در صورت تمکن مالی حساب ارزی حداقل 10.000 الی 15.000 دلار کانادا تمکن داشته باشید.

توصیه می کنیم حداقل مبلغ فوق را در حساب خود داشته باشید چرا که امکان ریجکتی ویزای به دلایل مالی بسیار زیاد است و همانطور که گفته شد این مبلغ صرفا در حساب شما به عنوان توانایی مالی برای تامین هزینه ها قرار می گیرد؛ نه بلوکه خواهد شد و نه توسط وکیل یا اداره مهاجرت کانادا از شما درخواست خواهد شد. تنها بخش قابل استفاده این پول، نامه تمکن مالی صادر شده توسط بانک است که در پرونده مهاجرتی شما قرار می گیرد.

بنابراین طبیعتا نمی تواند به عنوان هزینه ویزای توریستی کانادا لیست شود.

قیمت ویزای کانادا برای افغانها چقدر است؟

عزیزان افغانستانی توجه داشته باشند در صورت داشتن پاسپورت معتبر یا مجوز اقامت قانونی در ایران می توانید با شماره های 05131071 و یا 09120920268 تماس حاصل فرمایید. همکاران ما شما را راهنمایی می کنند و می توانید در جریان هزینه ویزای توریستی کانادا قرار بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *