لیست مشاغل مورد نیاز کانادا

لیست مشاغل مورد نیاز کانادا

 در کانادا شغل های تمام وقت بسیار شایع است، با این حال هنوز شغل های نیمه وقت یا کوتاه مدت هم وجود دارد و زنان هنوز هم بخش بزرگی از نیرو کار را تشکیل می دهند و دارای بسیاری از مقامات بالایی هستند، در این مقاله قصد داریم لیست مشاغل مورد نیاز کانادا را بررسی کنیم.

کانادایی ها ممکن است چندین بار شغل را تغییر دهند. این اغلب انتخاب شخصی است. بسیاری از مردم به خصوص تازه واردان به دنبال شغل هستند اغلب تازه واردان به سختی وارد بازار کار می شوند واغلب باید به شغلی کمتر از سطح مهارت خود اکتفا کنند و هنگامی که تجربه کار کانادایی پیدا کردند و توانایی در زبان انگلیسی و فرانسه خود را بهبود دادند می توانند چشم انداز های شغلی خود را نیز ارتقا دهند.
برای یافتن شغل در کانادا باید حتما لیست مشاغل مود نیاز کانادا را از طریق سایت ها بررسی کرد تا بتوان به راحتی وارد بازار کار کانادا شد.

لیست شغل مورد نیاز کانادا در سال 2020

نماینده فروش:

یکی از شغل های پرتقاضا و بی نظیر در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا نماینده فروش است. اکثر کسب و کارها در مورد فروش کالا ها نیاز به نماینده فروش دارند و با داشتن اقتصاد خوب، بسیار مورد نیاز است و درآمد آن ها سالانه 52000 تا 62000 دلار است.

حسابدار:

هر کسب و کاری به حسابدار نیاز دارد به افرادی که مالیات شرکت ها را ثبت کنند و امور مالی شرکت را اداره کند. مبلغ پرداختی سالانه 63000 تا 75000 دلار می باشد.

مدیر پروژه های مهندسی:

اینها کسانی هستند که چگونگی ساخت مواد و زیر بنا ها را کنترل می کنند. حقوق این افراد سالانه 74000 تا 92000 دلار است.

تحلیلگر کسب و کار:

تحلیلگران تجاری کسانی هستند که مسلط به برخی از زمینه های فنی هستند و در بسیاری از شرکت ها نقش اساسی را ایفا می کند حقوق آنها حدود 73000 تا 87000 دلار در سال است.

نماینده خدمات مشتریان:

از آنجا که بیشتر کسب و کارها مربوط به فروش است در واقع شرکت ها به کسانی نیاز دارند که اطمینان حاصل کنند تا مشتریان آنها خشنود هستند و حقوق آنها بین 37000 تا 43000 دلار است.

مدیر پروژه IT

شامل تیم های پیشرو، توسعه دهندگان، تحلیلگران و تکنسین های می باشد که از این طریق پروژه ها ییچیده آی تی را انجام می دهند. دستمزد حدود 92000 تا 114000 دلار است.

مدیریت حسابداری

مدیریت حسابداری نیز یکی از شغل های پر طرفدار در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا است، حقوق این افراد بین 75000 تا 92000 است در واقع مدیریت حسابداران در سطح بالا است.

مهندسی نرم افزار:

این شغل نه تنها در شرکت های فن آوری بلکه در هر صنعتی از بانکداری و… مورد نیاز است حقوق آن ها 83000 دلار تا 99000 دلار برای موقعیت های متوسط در سال است.

اپراتور لودر:

پرداخت ساعتی 16.59 تا 19.42 دلار است.

پرستار:

هنگامی که لیست مشاغل مورد نیاز کانادا را نگاه می کنید پرستاری را حتما در این لیست خواهید دید.
در سال 2014 میانگین سن پرستاران ثبت شده در کانادا حدود 43 سال بوده بنابراین تقریبا نیمی از نیروهای کار RN بین 43 تا 65 سال هستند علاوه بر این تعداد قابل توجهی از RN ها قبل از سن 65 سالگی بازنشسته می شوند.
و دلیل دیگر اینکه افراد مسن معمولا نیازهای مراقبت های بهداشتی بیشتری نسبت به افراد جوان دارند. در حقیقت، از سال 2015 تا سال 2024، کمبود بیش از 25000 پرستار ثبت شده در سراسر کشور می تواند وجود داشته باشد.

RN ها در هر استان و قلمرو مورد نیاز می باشند. به عنوان مثال، در انتاریو پرستاری به عنوان یکی از پرطرفدارترین شغل در رتبه بندی مشاغل شناخته شده است. در طی 5 سال از سال 2015 تا 2020 در این استان تنها 5000 فرصت شغلی RN وجود خواهد داشت. RN ها در شهر های کوچک و روستایی و جوامع دورافتاده نیز بسیار اهمیت دارد. RN در مناطقی که دسترسی به پزشکان عمومی یا پزشکان خانوادگی وجود ندارد یا محدود است، RN ها نقش اساسی را در مراقبت ها ایفا می کنند.

میانگین دستمزدساعتی 37 دلار

مجموع فرصت های شغلی 139700

تمامی استان ها به خصوص Nunavut

راننده کامیون:

اقتصاد کانادا به رانندگان کانادا متکی است اماجوانان به اندازه کافی وارد صنعت حمل و نقل نمی شوند تا بتوانند این شکاف کارگران بازنشسته را پر کنند. در سال 2014 متوسط سن رانندگان حمل و نقل تقریبا 47 سال بوده است بنابراین تقریبا نیمی از نیروی کار رانندگان کامیون بین سن 47 تا 65 سال است و به این بدان معنی است که تعداد قابل توجهی از کارگران در دهه های آینده بازنشسته خواهند شد به همین دلیل در مدت کوتاهی از سال 2015 تا 2024 تقریبا به 27000 راننده کامیون نیاز خواهند داشت.

همواره رانندگان کامیون در بالای صف لیست مشاغل مورد نیاز کانادا هستند. از سال 2018 تا سال 2028 تخمین زده می شود که استان می تواند حدود 9701 فرصت شغلی راننده کامیون داشته باشد و این فقط برای یک استان است. کانادا یک کشور بزرگ است، در همه جا نیاز به رانندگان کامیون اختصاصی جهت حمل کالاهای تجاری  دارند. که می تواند یکی از مهمترین مشاغل مورد تقاضا باشد.

زندگی همه کانادایی ها توسط رانندگان کامیون تحت تاثیر قرار می گیرد بنابراین برخی از مناطق به رانندگان کامیون بسیار بیشتر نیاز دارند به عنوان مثال برخی از نقاط دورافتاده برای حمل موادغذایی و لباس و … بنابراین یک راننده کامیون می تواند نقش مهمی در کمک به حفظ کشور در حال رشد داشته باشد.

این مطلب را از دست ندهید: مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی فدرال

مجموع فرصت های شغلی: 135900

استان ها که بیشترین تقاضا را دارند مانیتوبا، نیوبرانزویک، نوااسکوشیا، انتاریو، کبک و یوکان

میانگین دستمزد ساعتی: 21 دلار

استان هایی که بیشترین پرداختی را دارند: آلبرتا، BC، یوکان
آموزش ابتدایی و تکمیل آموزش های راننده کامیون و همچنین صدور مجوز و تائیدیه

مربی کالج حرفه ای:

مربی در کالج در سطح حرفه ای یکی دیگر از شغل های پرتقاضا در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا است زیرا نیروی کار فعلی با افزایش زیادی روبرو است. طبق داده های سال 2014 نیمی از نیروهای کار بیش از 46 سال سن دارند و بسیاری از مربیان 62 ساله بازنشسته می شوند و در طول دوره 2015 تا 2024 کشور می تواند 6000 مدرس را جذب کند و این تعداد نیز می تواند رشد کند.
مدرسان کالج در موسسات دولتی و خصوصی می توانند هر چیزی از هنر آشپزی تا طراحی و عدالت کیفری و … آموزش بدهند.

مجموع فرصت های شغلی: 57100

استان هایی که بیشترین تقاضا را دارند BC، انتاریو، کبک، یوکان

میانگین دستمزد ساعتی 36.66 دلار

استان هایی که بیشترین پرداختی را دارند سرزمین های شمال غربی، انتاریو و Nunavut
تحصیلات تکمیلی در سطح ابتدایی از دیپلم (همراه با تجربه کاری در صنعت) تا مدرک کارشناسی ارشد

مشاور مدیریت بازرگانی

این مورد در بازار جهانی به صورت فزاینده ای در حال رشد است و همواره در حال رقابت است. به منظور دستیابی به این هدف کسب و کار، اغلب مشاوران مدیریت را برای کمک  استخدام می کنند. با توجه به افزایش تقاضا برای خدمات مشاوره ای حرفه ای، همرا با بازنشستگی و انتقال به موقعیت های دیگر، مشاوره مدیریت یکی از مشاغل پر تقاضا می باشد و همواره در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا و کار در کانادا دیده میشود.

در طول دوره زمانی 2015 تا سال 2024، در نیروی کار مشاور مدیریت می تواند شکاف 5000 کارگر ایجاد شود. این یک خبر خوبی برای افرادی است که دوست دارند به عنوان یک مشاور مدیریت بازرگانی کار کنند. روش های متعددی برای ورود به کار در کانادا وجود دارد و بسیاری از افراد با کسب یک مدرک مرتبط به مدیریت بازرگانی شروع به کار می کنند و سپس با کسب و کار در صنایع مختلف و موقعیت های مختلف کسب تجربه می کنند. اما مشاوران مدیریت همچنین می توانند از آموزش در زمینه های فناوری یا گردشگری بهرمند شوند البته بستگی به مناطقی که می خواهند باشند، دارد.

مجموع فرصت های شغلی 49.300

استان های با بالاترین تقاضا BC مانیتوبا، نیوبرانزویک، اسکوشیا، انتاریو، PEI کبک، ساسکاچوان، یوکان

میانگین دسنتمزد ساعتی 36.06 دلار

استان های پرطرفدار آلبرتا مانیتوبا Bc
تحصیلات ابتدایی – دیپلم یا مدرک کارشناسی مرتبط با کسب و کار و همراه با تجربه مرتبط با صنعت

جوشکار

جوشکار یکی از مشاغل با تقاضای بالا در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا میباشد و عمدتا به دلیل رشد ایجاد مشاغل جدید است نه افزایش نرخ بازنشستگی.

خب بالاخره نیروی جوشکار کمی جوان تر از بقیه می باشد(سن متوسط جوشکار در سال 2014، 36 سال بود). بنابراین نرخ بازنشستگی در جوشکاری کاملا به اندازه بسیاری از زمینه های حرفه ای نیست، رشد بخش های تولیدی و تقاضای متخصصان جوشکاری افزایش یافته. به همین دلیل بیش از 5 درصد از جوشکارها در بخش تولید کار می کنند و 20 در صد از آنها در صنایع فلزی ساخته شده مشغول به کار هستند.

با توجه به پیشرفت های مداوم در بخش تولید، جوشکاران که مهارت های بالایی دارند احتمالا از فرصت های شغلی بهتری نسبت به افرادی که دارای توانایی اساسی هستند لذت خواهند برد.

جوشکاران دارای مهارت های مناسب می توانند از تکنیک های مختلف مانند FCAW ،GTAW ،GMAW ،SMAW استفاده می کنند و می توانند برنامه های خود را دنبال کرده و بیشترین تقاضا را برای کار در کانادا داشته باشند.

مجموع فرصت های شغلی 30.800

استان ها با بیشترین تقاضا نوا اسکوشیا

میانگین دستمزد ساعتی 24.75 دلار

استان ها با درآمد بالا: آلبرتا، نیوفاندلند، لابرادور، ساسکاچوان
تحصیلات تکمیلی در سطح ابتدایی، تکمیل آموزش های حرفه ای با یک برنامه کارآموزی و گواهینامه تجارت نیز ممکن است مورد نیاز باشد.

نیروی کار پرستار مجرب LPN

این شغل یکی از بیشترین مشاغل مورد درخواست در کانادا می باشد زیرا یک جمعیت سالم نیازهای بیشتری به سیستم مراقبت های بهداشتی دارد و باید جایگزین نیروی کار در کانادا بازنشسته شود.

نیروی کار پرستاری مجرب LPN جوانتر از RN می باشد و در حقیقت از سال 2015 تا 2024 با توجه به کمبود نیروی کار، به بیش از 4000 نیروی LPN نیاز است زیرا در سال های آتی  نیروهای بیشتری بازنشسته می شوند.

مجموع فرصت های شغلی 25900

استان های که بیشترین درخواست را دارند BC مانیتوبا نیوبرانزویک نوااسکوشیا آنتاریو PEI کبک و یوکان

میانگین دستمزد ساعتی 26 دلار

استان های که بیشترین تقاضا را دارند ساسکاچوان آلبرتا مانیتوبا

دستیار شغلی یا دستیار فیزیوتراپی

در مجموع افراد سالخورده عمر طولانی دارند و بسیاری از کانادایی ها می خواهند تا زمان ممکن از شیوه زندگی سالم لذت ببرند.
دستیارهای حرفه ای و فیزیوتراپی نقش بسیار مهمی را دارند، این حرفه در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا است که علاوه بر این بیمارستان ها به سمت مدل مراقبت های سرپایی حرکت کرده تا تخت را آزاد کنند به همین دلیل اغلب خدمات شغلی فیزیوتراپی این استراتژی را ارائه می دهند.

کار درمان ها، فیزیوتراپیست ها و دستیاران آن ها کار مهمی را انجام می دهند و به مردم کمک موثری برای تحرک و مهارت های ناشی از صدمات، بیماری ها و سایر شرایط جسمی و روحی و… میکنند.
شما می توانید نقش بسیار مهمی را ایفا کنید و به مردم کمک کنید که بهتر زندگی کنند و ارتقا و حفظ تحرک آن ها را افزایش دهید و زمان بیشتری را صرف کنند تا بتوانند به طور مستقل زندگی کنند.

این شغل در آینده بیشترین تقاضا را خواهد داشت و با توجه به سن جمعیت نیاز به چنین خدماتی افزایش می یابد.
(این را توجه کنید که کار درمانی و فیزیوتراپی در یک رده شغلی بزرگ قرار می گیرد که شامل سایر دستیارهای درمانی مانند تکنسین های شنوایی، ماساژورها و … است)
مجموع فرصت های شغلی: 18700
استان ها مورد تقاضا: BC، مانیتوبا، کبک، ساسکاچوان
میانگین دستمزد ساعتی 23 دلار (دیپلم تحصیلات تکمیلی در سطح ابتدایی)

مهندس نرم افزار یا طراح

در حقیقت از سال 2015 تا سال 2024 انتظار می رود که در این زمینه فرصت های شغلی بیشتری نسبت به سایر رشته ها ایجاد شود. بیش از 400 شغل می تواند خالی شود به دلیل جایگزینی کارگرانی که به مدیریت فروش و یا موقعیت های مهندسی سطح بالاارتقا یافتند. اما بیشتر آن  به دلیل ایجاد شغل جدید خواهد بود و این شغل نیز در چند سال گذشته همیشه در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا بوده است.

انتظار می روند که رشد تقاضا برای مهندسان نرم افزار و توسعه دهندگان در بخش کامپیوتر، مخابرات، فناوری تلفن همراه افزایش یابد.
علاوه براین در بخش ماشین آلات و تجهیزات آن نیز تقاضای بالایی خواهد داشت. شما ممکن است به دنبال فرصت های بالقوه در یک حرفه یا تکنولوژی در زمینه طراحی و توسعه سیستم های نرم افزاری و برنامه های کاربردی نیز باشید.

مجموع فرصت های شغلی: 18.600

استان های با تقاضای بالا: BC، مانیتوبا، نیوبرانزویک، نواسکوشیا، انتاریو، کبک

میانگین دستمزد ساعتی: 43.27 دلار

استان ها با درآمد بالا: آلبرتا، انتاریو،BC
تحصیلات تکمیلی در سطح مقطع لیسانس

مهندس هوافضا

 کار مهندسی هوافضا می تواند در طول دوره ای از سال 2015 تا سال 2024، تا 2900 نفر رشد یابد. این به طور عمده به دلیل رشد پیش بینی نشده در بخش تولید هوافضا است که 72 درصد از مهندسان هوافضا را استخدام می کند. همراه با رشد صنعت، مشاغل نیز به دلیل بازنشستگی کارگران می تواند افزایش پیدا کند.
بنابراین می تواند زمان خوبی برای پیوستن به صنعت هواوفضا و به عنوان مغزهای پشت سیستم های هوافضا باشد. شما می توانید مسئولیت های مربوط به تحقیق، طراحی، توسعه، نصب، آزمایش و تعمیر و نگهداری را داشته باشید.

فرصت های شغلی: 14300
استان های با بیشترین تقاضا: BC، انتاریو و کبک
میانگین دستمزد ساعتی: 43.23 دلار
استان هایی که بیشترین پرداختی را دارند: Bc، کبک، انتاریو
سطح تحصیلات ابتدایی و مدرک کارشناسی و احتمالا مجوز استانی

الکتریک صنعتی:

به طور خاص در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا، برق صنعتی تقاضای زیادی دارد. در حقیقت از سال 2015 تا 2024 به دلیل کمبود کارکنان واجدشرایط تا پایان سال 2300 رشته برق صنعتی مورد پذیرش قرار میگیرد. به علت اینکه انتظار می رود در این بخش رشد بالایی داشته باشیم برای افرادی که در این حرفه کار میکنند بسیار مفید خواهد بود. شما می توانید در بخش های نصب، آزمایش، نگهداری، تعمیر ماشین آلات صنعتی و تجهیزات آن خود را آماده کنید.

مجموع فرصت شغلی:12.500(شامل برق)

استان ها با بیشترین تقاضا: نوااسکوشیا

استان ها با درآمد بالا: آلبرتا، ساسکاچوان، BC

تحصیلات تکمیلی در سطح ابتدایی، آموزش حرفه ای با یک برنامه کارآموزی،گواهینامه معتبر نیز ممکن است مورد نیاز باشد.

خلبان:

پیوستن به صفوف خلبانان در کانادا یکی از شغل های بسیار پرطرفدار است و در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا قرار دارد. در سال 2014 سن متوسط خلبانان حدود 44 سال است. از آنجایی افراد در سن 60 سالگی بازنشسته می شوند انتظار می رود که تعدادی از این شغل ها به زودی در دسترس قرار گیرد و به همین دلیل در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا هستند. از سال 2015 تا سال 2024 به علت فقدان نیروی ماهر ممکن است تا 3800 موقعیت خالی ایجاد گردد (این برآورد شامل خلبانان و همچنین ترافیک هوایی، دریایی و کنترل کننده های راه آهن باشد)

فرصت های زیادی برای کار به عنوان خلبان در کانادا وجود دارد. بسیاری از خلبانان برای خطوط هوایی کوچک، متوسط، بزرگ کار می کنند که شامل پرواز های داخلی و خارجی می شود، و همچنین به عنوان خلبانان هلیکوپترو …بنابراین غیر از خطوط هوایی خصوصی و تجاری، فرصت هایی در سفرهای ماجراجویی، استخراج معدن، جنگلداری، آتش نشانی و بخش های پزشکی نیز وجود دارد. (توجه داشته باشید که هنگام مشاهده مشاغل، خلبانان در یک گروه حرفه ای حمل و نقل ترابری هوایی شامل مهندسان و افسران بخش دریایی و ریلی طبقه بندی می شوند).

مجموع فرصت های شغلی:  11.400

استان ها با بالاترین تقاضا:مانیتوبا،نیوبرانزویک، نیوفانلند، لابرادور، نونووت، کبک، یوکون، BC

میانگین دستمزد ساعتی: 37.50 دلار

استان ها با درآمد بالا: انتاریو، آلبرتا، ساسکاچوان
آموزش ابتدایی معمولی، تکمیل آموزش خلبانی و همچنین صدور مجوز مناسب برای خلبانی را بدست آورد.

داروساز:

داروساز یکی دیگر از مشاغلی است که در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا میباشد، همانطور که می دانید جمعیت سالخورده نیاز به کمک بیشتر دارویی برای سالم نگه داشتن خود دارند، تقاضای داروسازان واجد شرایط همچنان در کانادا رو به رشد است. یکی دیگر از عواملی که سبب رشد این است که بسیاری از افراد در این زمینه در سال های آتی بازنشسته می شوند. در حقیقت بیش از نیمی از 11.300 فرصت شغلی برای داروسازان بین سال های 2015 و 2024 از بازنشستگی خواهد آمد.

داروسازان متخصصینی هستند که در زمینه داروها و مصرف هر دارو  مشاوره های لازم را ارئه می دهند. نقش این افراد در سال های اخیر گسترش یافته است. در برخی از استان ها به داروساز این اجازه را می دهند که داردو تجویز کند حتی داروهای خاص.

مجموع فرصت های شغلی:11.300

استان که بیشترین تقاضا را دارند: برای همه استان ها

میانگین دستمزد ساعتی: 50.31 دلار

استان ها با بالاترین میزان درآمد: کبک، ساسکاچوان، آنتاریو
تحصیلات ابتدایی معمولی، مدرک کارشناسی

روانشناس:

روانشناس نیز در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا، تقاضای زیادی دارد، با توجه به مسائل سلامتی بهداشت روان در تمام بخش های جامعه، روانشناسان یکی از بیشترین مشاغل مورد نیاز در کانادا در 5 سال آینده خواهند بود. در حقیقت پیش بینی دولت نشان می دهد که بین سال های 2015 تا 2024 به بیش از 1200 شغل به دلیل کمبود روانشناسان آموزش دیده ایجاد شود.
با وارد شدن به این حرفه شما می توانید مشاوره و درمان برای افرادی که در معرض افسردگی، اضطراب و سایر بیماری های عصبی مزمن قرار دارند، خدماتی را انجام دهید.

مجموع فرصت های شغلی: 10000

استان ها با بیشترین تقاضا: آلبرتا، BC، نیوبرانزویک، نوا اسکوشیا، انتاریو، کبک و ساسکاچوان

میانگین دستمزد ساعتی: 39.56 دلار

استان ها با بیشترین پرداخت: مانیتوبا، انتاریو و ساسکاچوان
تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری

تعمیرکار لوله، لوله کش:

در کارخانه ها و سایر تاسیسات صنعتی سیستم های لوله کش بسیار مورد تقاضا است و در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا قرار دارد، بعضی از کارفرمایان گزارش داده اند که در حال حاضر مشکل برای یافتن کارکنان واجدشرایط وجود دارد. اکنون ممکن است زمان ایده آل برای یادگیری این رشته باشد و با سیستم های لوله کشی و انواع مختلفی از مواد شیمیایی، بخار و … آشنا شد و بتوان کار کرد. مسئولیت های شما شامل تهیه، ساخت، مونتاژ، عیب یابی، تعمیر انواع سیستم ها باشد.

مجموع فرصت های شغلی: 9.800

استان ها که بیشترین تقاضا را دارد: در نواحی اسکوشیا، انتاریو

میانگین دستمزد ساعتی 36 دلار

استان هایی که بیشترین پرداختی را دارند: آلبرتا، ساسکاچوان، انتاریو
آموزش ابتدایی معمولی، تکمیل آموزش حرفه ای با یک برنامه کارآموزی، گواهینامه معتبر نیز ممکن است مورد نیاز باشد.

ساخت و ساز:

ساخت و ساز نیز در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا قرار دارد، انتظار می رود که پروژه های ساختمانی جدید در سراسر کانادا افزایش پیدا کند و همچنین گسترش و بازسازی ساختمان ها نیز رو به افزایش است. در واقع صنعت ساخت و ساز در سال 2013 تعداد قابل توجهی از مشاغل را اعلام کرد که بسیاری از آنها دارای مشاغل با درآمد بالا هستند و انتظار می رود که این صنعت در حال رشد باشد.

با توجه به اینکه نیمی از نیروی ها سخت و ساز بیش از 41 سال دارند و بسیاری از آنها در سن 60 سالگی بازنشسته می شوند جای تعجب نیست که کمبود نیروی کار 1200 کارگر از سال 2015 تا 2024 می تواند باشد.
مجموع شغلی: 6600
استان ها با تقاضای بالا: BC، مانیتوبا، انتاریو و کبک
میانگین دستمزد ساعتی: 29.81 دلار
استان ها با بیشترین پرداخت: آلبرتا، ساسکاچوان و مانیتوبا
تحصیلات معمول در سطح ابتدایی –گواهی یا دیپلم، ممکن است گواهینامه موسسه حسابرسی مقیاس کانادایی CIQS مورد نیاز باشد.

تکنسین دامپزشکی یا دستیار

نیروی کار مراقبت از حیوانات کمی کمتر از مشاغل دیگر است و به همین دلیل در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا قرار دارد، در سال 2014 متوسط سن کارکنان بهداشتی حیوانات 40.2 بوده بنابراین رشد اشتغال در این زمینه به دلیل ایجاد شغل جدید علاوه بر بازنشستگی افراد و اینکه بعضی از این افراد به سمت های مختلف می روند بیشتر می شود.
کانادایی ها حیوانات خانگی را دوست دارند و مایل هستند که پول بیشتری بپردازند تا اطمینان حاصل کنند که ازحیوانات خانگی به خوبی نگهداری می شود و آنها سالم هستند. علاوه بر این، شمار فزاینده ای از مردم، حیوانات خانگی دارند. در حقیقت طی سال های 1997 تا 2013 هزینه های خانواده برای خدمات دامپزشکی به میزان قابل ملاحظه ای نسبت به هزینه های دیگر خانوار افزایش یافته است. بنابراین اکنون زمان خوبی برای پیوستن به حوزه مراقبت از حیوانات است.
مجموع فرصت های شغلی: 5.700

استان هایی که بیشترین تقاضا را دارند: نوا اسکوشیا، کبک و ساسکاچوان

میانگین دستمزد ساعتی: 17.31 دلار

استان ها با بیشترین پرداخت: مانیتوبا، ساسکاچوان و انتاریو

دیپلم تحصیلات تکمیلی، ثبت نام در یک انجمن ملی، استانی یا منطقه ای ممکن است مورد نیاز باشد.

شما می توانید با تماس با یکی از دفاتر شرکت و یا ارسال فرم ارزیابی رایگان از واجد شرایط بودن خویش در هر یک از روش های مهاجرتی مطلع گردید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *