پزشکی مهاجرت کانادا ویزای فوری اسان همسر اقامت دائم

پزشکی مهاجرت کانادا ویزای فوری اسان همسر اقامت دائم

قوانین سختگیرانه پزشکی مهاجرت کانادا

استاد دانشگاه نیویورک توجه رسانه ها را را پس از رد شدن درخواست اقامت دائم یا قانون پزشکی مهاجرت کانادا خود به دلیل ابتلای فرزندش به سندرم داون جلب کرد. مقامات مهاجرتی کانادا معتقدند پسر این خانواده که به سندرم داون مبتلاست بارسنگینی بر مالیات دهندگان تحمیل میکند. پروفسور فلیپ مونتویا، پس از سه سال زندگی در کانادا به همراه خانواده اش، از جمله همسر و دو فرزند نوجوانش برای اقامت دائم کانادا یا اخذ ویزای کانادا درخواست کرد. او حکم علیه فرزند 13 ساله خود را قرون وسطایی و وحشیانه نامید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر مهاجرتی کانادا افق به شماره ۰۵۱-۳۱۰۷۱ تماس گرفته و یا به سایت افق به نشانی www.ofoghint.com مراجعه کنید. دقیق ترین و اخرین اطلاعات مربوط به رشته پزشکی ۲۰۲۰ را از موسسه مهاجرتی معتبر افق دریافت کنید.

قانون مهاجرت پزشکی کانادا برای کودک سندرم داون

قانون مهاجرت و حفاظت از پناهندگان اعلام می کند “اگروضعیت سلامتی یک تبعه خارجی  به گونه ای باشد که درخواست برای خدمات بهداشتی و اجتماعی را به طور چشمگیری افزایش دهد،پذیرش این فرد ممکن نیست.” در گروه قانونی و مهاجرتی افق شما می توانید از مشاورین قانونی مهاجرت این موسسه بهره برداری لازم برای اقامت در کانادا 2020 را به عمل اورید.

در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط و قوانین پزشکی مهاجرت یا خواندن تخصص پزشکی در کانادا یا تحصیل کانادا رشته پزشکی ۲۰۲۰ یا مدرک پزشکی کانادا برای ایرانیان یا شرایط لازم برای تحصیل کانادا پزشکی یا مدرک پزشکی یا دندانپزشکی در کانادا افق یا مدرک پزشکی در کانادا با دیپلم یا شرایط سنی برای تخصص پزشکی کانادا یا وضعیت پزشکان در کانادا یا کار پزشکی در کانادا یا پزشک خانواده در کانادا یا بورسیه تحصیلی پزشکی در کانادا ۲۰۲۰ یا نمونه سوالات ازمون امکت (MCAT) و … به وکیل مهاجرت به کانادا در گروه مهاجرتی افق مراجعه کرده و با دریافت مشاوره حضوری و یا انلاین پاسخ تمام سوالات مهاجرتی کانادا را دریافت کنید.

مقررات پزشکی کانادا

مقررات پزشکی کانادا ازورود بیماران و معلولین مبتلا به بیماری های سخت به کانادا به طور سختگیرانه ای جلوگیری می کند. این قوانین به مقامات مهاجرت نیاز دارند تا با ارزیابی اولیه متقاضیان دریابند که آیا مراقبت های پزشکی لازم برای فرد مبتلا به بیماری سخت منطقی میباشد یا نه. دوم، ارزیابی در مورد هزینه درمان فرد مبتلا به بیماری است که برعهده سیستم مراقبت بهداشتی کانادا و سایرمراکز خدمات اجتماعی هزینه می کند. اگر هزینه پیش بینی شده بیش از متوسط ​​هزینه خدمات بهداشتی و خدمات اجتماعی سرانه کانادا در هر سال (حدود 6500 دلار) باشد،به متقاضی فرصتی برای ارائه یک “طرح قابل اعتماد” داده میشود که  توضیح دهد چگونه این شخص پس از پذیرفته شدن در کانادا هزینه های سیستم بهداشت کانادا را جبران می کند. علاوه بر پیش بینی هزینه های بهداشتی و اجتماعی، باید به وضعیت بیماری در آینده و تاثیر آن بر لیست های انتظار نیز توجه شود.

پروسه قبولی در شته پزشکی

اگر متقاضی دارای ثروت فراوان و یا یک خانواده بزرگ که در حال حاضر در کانادا زندگی می کنند و برای کمک به شخص بیمار آمادگی دارند، باشد میتواند در پروسه قبولی درخواست کمک کننده باشد. عدم قبولی درخواست می تواند در دادگاه فدرال مورد رسیدگی قرار گیرد که می تواند حدود 2 سال به  طول بکشد. متأسفانه افرادی که دچار بیماری هایی با هزینه بالا هستند مانند دیابت پیشرفته یا سندرم داون، احتمال کمتری در قبولی درخواست خود دارند. متقاضیان با اعضای خانواده دارای بیماری های جدی پزشکی باید از موانع طولانی و غیرقابل پیش روی آنها قبل از مهاجرت به کانادا مطلع شوند.

قوانین در این زمینه توسط اتاوا در نتیجه بسیاری از چالش های دادرسی به وجود آمده که منجر به تصمیم گیری های دیوان عالی کانادا شده است که سياست مهاجرت سابق را بازبینی کند.

دست آوردهای مهم رشته پزشکی

یکی ازدست آوردهای های مهم در تصمیم دادگاه عالی کانادا در سال 2005 از سوی هیولیتز کانادا (وزیر شهروندی و مهاجرت) بدست آمد. در این تصمیم، دادگاه تعیین کرد که مقامات مهاجرت کانادا هنگام ارزیابی شرایط پزشکی خاص، قبل از امتناع از درخواست اقامت، باید همه شرایط خاص فرد و همچنین شرایط شخصی متقاضی و خانواده اش و روش های اخذ اقامت دائم و مهاجرت کانادا در ارزیابی استاندارد بررسی شود. خدمات وکیل تخصصی تحصیل رشته پزشکی و پزشکان متخصص و دندانپزشکان با گروه مهاجرتی کاریابی افق همراه باشید. عوامل غیر پزشکی مانند در دسترس بودن، کمبود و یا هزینه های خدمات دولتی تأمین شده و همچنین تمایل و توانایی یک متقاضی یا خانواده اش برای پرداخت هزینه های حمایت خصوصی، باید توسط افسر ویزا مورد توجه قرار گیرد.

قوانین پزشکی مهاجرت کانادا

گروه بین المللی افق دارای پرونده های مهاجرتی موفقی در زمینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا یا قوانین پزشکی مهاجرت کانادا میباشد در نتیجه میتواند راه رسیدن شما به موفقیت را سرعت بخشد. همراه افق باشید و تنها به ساخت اینده ای درخشان فکر کنید.

[fusion_button link=”https://ofoghint.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86/” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”custom” button_gradient_top_color=”#4f32c1″ button_gradient_bottom_color=”#4f32c1″ button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”” stretch=”default” shape=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]فرم ارزیابی رایگان[/fusion_button]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *