تحصیل در رشته روابط عمومی در کانادا 2024 موسسه مهاجرتی افق ماندگار

تحصیل در رشته روابط عمومی در کانادا 2024

تحصیل در رشته روابط عمومی در کانادا که منجر به دریافت مدرک روابط عمومی ( Poblic Realationship ) می گردد این رشته به دانشجویان می آموزد که چگونه شهرت مثبتی برای یک تجارت ، دولت یا فرد ایجاد و آن را حفظ کنند. متخصصان دانش آموخته در رشته روابط عمومی در کانادا ، در ارتباطات شفاهی و کتبی حرفه ای هستند و از انواع کانال های رسانه های سنتی و معاصر برای انجام کار خود استفاده می نمایند. دانشجویان رشته روابط عمومی یاد می گیرند که چگونه در جمع صحبت نموده ، بدون ابهام خود را پرزنت کنند و چگونه از مشتریان در هنگام بحران دفاع کنند.

برای مهاجرت تحصیلی به کانادا و دریافت ویزای تحصیلی کانادا می توانید با همکاران ما در گروه مهاجرتی افق ماندگار از طریق شماره های 31071(051) یا واتساپ 09120920268 در تماس باشید.

تحصیل در رشته روابط عمومی در کانادا

نمونه هایی از موضوعات تحت پوشش مطالعات روابط عمومی شامل روابط رسانه ای، ارتباطات شرکتی، مدیریت روابط عمومی یا بازاریابی است.

چشم‌اندازهای شغلی برای فارغ‌التحصیلان روابط عمومی شامل منشی‌ مطبوعاتی، کار در صنعت تبلیغات‌، مدیر کمپین‌، سازمان ‌دهندگان رویدادها و برنامه ‌ریزان رسانه‌ ای است. این افراد می توانند توسط شرکت ها، آژانس های دولتی، شرکت های مشاوره روابط عمومی، سازمان های مراقبت های بهداشتی، خیریه ها و … استخدام شوند یا ممکن است به صورت آزاد کار کنند.

بهترین دانشگاه های روابط عمومی در کانادا

بهترین دانشگاه های رشته روابط عمومی در کانادا

در این بخش به معرفی 15 دانشگاه برتر رشته روابط عمومی در کانادا می پردازیم همچنین توضیحاتی در خصوص هر کدام از این دانشگاه ها آمده است که می تواند دید بسیار بهتری برای انتخاب محل تحصیل در کانادا به شما بدهد. این دانشگاه ها شامل موارد زیر می شوند.

رشته روابط عمومی در دانشگاه اتاوا کانادا

مدرک روابط عمومی از دانشگاه اتاوا دانشجویان را برای توسعه برنامه های ارتباطی، استراتژی ها و … آماده می کند. شما نحوه ایجاد ارتباطات را در روابط عمومی یاد خواهید گرفت و چگونگی مدیریت تضاد سازمانی را آموزش خواهید دید.

تحصیل در رشته روابط عمومی دانشگاه Mount Royal کانادا

برنامه درسی تحصیل در رشته روابط عمومی شامل برنامه ریزی ارتباطات پایه و استراتژیک ، تئوری و طراحی تحقیق ، ارتباطات بین المللی و بین فرهنگی ، روابط رسانه ای ، توسعه صندوق و نوع دوستی در شرکت ها و سازمان ها، مدیریت ارتباطات و مسائل بحرانی و مبانی ارتباطات مالی از طریق این دوره است.

رشته روابط عمومی دانشگاه York کانادا

از طریق برنامه تحصیل در رشته روابط عمومی در دانشگاه یورک کانادا ، دانشجو درک خود را از اصول و استراتژی روابط عمومی ، اصول بازاریابی ، داستان سرایی دیجیتال و بسیاری از زمینه های حیاتی دیگر تقویت خواهد کرد تا بتواند به طور موثر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.

تحصیل روابط عمومی در کالج Fanshawe کانادا

برنامه تحصیل در رشته روابط عمومی در کالج Fanshawe کانادا برای آماده کردن فارغ التحصیلان کالج و دانشگاه ها برای ورود به دنیای هیجان انگیز و چالش برانگیز ارتباطات طراحی شده است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه استراتژی های روابط عمومی موثر را برنامه ریزی نموده، توسعه دهید و اجرا کنید، و با مسائل روابط عمومی، ارتباطات و حتی اخلاقی که سازمان ها هر روز با آن مواجه هستند روبرو شوید.

رشته روابط عمومی دانشگاه مک گیل کانادا

دانشگاه مک گیل که در سال 2024 در رتبه بندی ، رنکینگ 2 دانشگاه های کانادا و رتبه 30 دانشگاه های جهان را دارا است. در این دانشگاه دوره تحصیلی دیپلم روابط عمومی و مدیریت ارتباطات ، دانشجو محور و همچنین حرفه ای است. دانشجویان دیپلم برای مشاغل کاربردی یا مدیریت عملکرد روابط عمومی در یک سازمان یا به عنوان مشاور آموزش خواهند دید.

رشته روابط عمومی دانشگاه Mount Saint Vincent

این مدرک روابط عمومی، برای آماده کردن دانشجویان جهت کار و رهبری به عنوان متخصصان روابط عمومی استراتژیک طراحی شده است. در طول دوره، دانشجویان دانش پایه ای در مدیریت روابط، رهبری سازمانی، تصمیم گیری اخلاقی و برنامه ریزی ارتباطات کسب می کنند.

کالج Sheridan

تحصیل در رشته روابط عمومی در کالج Sheridan کانادا یک رویکرد منحصر به فرد را در میان برنامه های ارتباطات تجاری اتخاذ و کار دانشجویی منحصر به فرد را ایجاد نموده است. دوره های این برنامه شامل تکالیف عملی و مبتنی بر پروژه می باشد و شما برای مشتریان دنیای واقعی کار خواهید کرد، نه صرفا تمرینات کلاس درس.

کالج Seneca

تحصیل در رشته روابط عمومی در کالج Seneca کانادا شامل دروس تئوری و عمل در روابط عمومی و ارتباطات شرکتی است. شما به یکی از بهترین کتابخانه های روابط عمومی و ارتباطات شرکتی موجود دسترسی خواهید داشت و مهارت های قابل انتقال ارزشمندی را در یک اقتصاد به سرعت در حال تغییر، توسعه خواهید داد.

کالج Humber

این برنامه فشرده بر آماده ‌سازی دانشجویان برای پیشرفت در محیطی با سرعت تغییرات بالا و استفاده از فهرست گسترده ‌ای از مهارت‌ های چند رشته ‌ای مورد نیاز در صنعت رقابتی روابط عمومی امروزی تمرکز دارد.

کالج Centennial

این برنامه مدیریت روابط عمومی تئوری، اصول و کاربرد روابط عمومی را به صورت اصولی از طریق ده دوره اصلی کسب و کار متعادل می کند. در طول مدتی که در این برنامه هستید، پروژه های دنیای واقعی را خواهید گذراند که به شما امکان می دهد دانش تازه کسب شده خود را در عمل به کار ببرید.

رشته روابط عمومی دانشگاه مک مستر کانادا

از طریق این برنامه، دانشجویان یاد می‌ گیرند که چگونه مکالمات بین افراد مختلف را تسهیل و ارائه ‌ها را انجام دهند یا مشکلات را حل نموده و به طور مشترک روی تیم ‌ها کار کنند، مدیریت پروژه ‌ها را به عهده گیرند، تفکر اندیشمندانه و انتقادی داشته باشند و برای مخاطبان مختلف بنویسند.

دانشگاه وسترن

در این برنامه، مهارت های مورد نیاز کار برای انواع شرکت ها و سازمان ها با اندازه های  مختلف را با تمرکز بر ارتباط بین سازمان خود و مردم به دست می آورید. این دوره کاربردی، تجربه عملی در اختیار دانشجویان فراهم نموده، شبکه ای قوی از تماس های صنعتی و برتری در فرآیند جستجوی شغل را فراهم می کند.

دانشگاه تورنتو

این دوره ها در روابط عمومی به بررسی ماهیت روابط عمومی می پردازند و اینکه چگونه به طور موثر کانال ارتباطی بین یک شرکت و سهامداران آن برای هر سازمانی حیاتی است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک رویکرد استراتژیک به روابط عمومی داشته باشید و یک استراتژی را به برنامه ها و فرآیندهای اجرایی تبدیل کنید.

دانشگاه کونکوردیا

برنامه روابط عمومی کنکوردیا به عناصر سازنده روابط عمومی بسیار توجه می کند: مهارت های ارتباطی، بین فردی و حل مسئله. شما آماده خواهید بود که برای فراخوان محصولات و مطبوعات منفی، برنامه های واکنش به بحران ایجاد کنید تا اطمینان حاصل شود که همیشه در مقابل فاجعه احتمالی آماده خواهید بود.

دانشگاه Toronto Metropolitan

در این برنامه، شما مستقیماً از متخصصان ارشد روابط عمومی به صورت عملی آموزش خواهید دید و از تجربه حرفه‌ ای آنها در استراتژی روابط عمومی، کار با مدیران اجرایی و تأثیر گذاری آنها، تکنیک‌ های نوشتاری و گفتاری مؤثر و موارد دیگر بهره‌مند می ‌شوید.

کلام آخر گروه مهاجرتی افق ماندگار در خصوص تحصیل در رشته روابط عمومی در کانادا

در این مقاله از گروه مهاجرتی افق ماندگار سعی کردیم اطلاعات کاملی درباره تحصیل در رشته روابط عمومی در دانشگاه های کانادا به شما ارائه کنیم. که در صورتی که تمایل داشته باشید بتوانید با استفاده از اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا به این کشور مهاجرت کنید، بایستی به خاطر داشته باشید که در گام نخست نیاز به ویزای تحصیلی کاناد دارید.

همچنین اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید و می خواهید در این رشته در کشور کانادا در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ادامه تحصیل دهید، حتما از برنامه مشاوره مهاجرت تخصصی ما بهره مند شوید و  راه های ارتباطی با ما را به خاطر داشته باشید. شماره های 31071(051) ، واتساپ 09120920268 و رسانه های اجتماعی ما اینستاگرام ، تلگرام ، لینکدین ، یوتیوب ، آپارات و…

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *