برنامه جدید مهاجرتی کارگران ساختمانی | کارگر غیرقاقونی منطقه Greater Toronto کانادا

برنامه جدید مهاجرتی کارگران ساختمانی در تورنتو کانادا

کانادا در حال تدارک دیدن شرایط جدیدی برای دریافت اقامت دائم کارگران و برنامه جدید مهاجرتی ساختمانی غیر قانونی است که در تورنتو مشغول به کار هستند. در حال حاضر صنعت ساختمانی در منطقه Greater Toronto با مشکل کمبود نیروی کار مواجه شده است و متکی به بازار کار “زیرزمینی” که متشکل از کارگران غیرقانونی است، می باشد. این کارگران غیرقانونی  افرادی هستند که در گذشته با مدرک معتبر وارد خاک کانادا شدند، اما اکنون بدلیل انقضا مدارکشان در معرض استثمار قرار دارند.

برای رفع این مشکل سازمان مهاجرت، پناهندگان و سیتیزن شیپ کانادا (IRCC) قصد دارد با همراهی کنگره کار در کانادا (CLC) به پانصد نفر از این کارگران ساختمانی به همراه خانواده آن ها طی یک برنامه مهاجرتی موقت، اقامت دائم کانادا اعطا کند.

برای اطلاع از مشاغل مورد نیاز کانادا، حتما مطلب لیست مشاغل مورد نیاز کانادا در سال 2019 را مطالعه نمایید.

به گفته CLC، این کارگران بدون وجود مدرکی دال بر اقامت قانونی مشکل کمبود نیروی کار در صنعت ساختمانی را برای برنامه جدید مهاجرتی حل کردند و از این طریق نقش قابل توجهی نیز در اجتماع و اقتصاد نیز ایفا کرده اند. با این وجود، ترس از شناسایی، دستگیرشدن و اخراج شدن از کشور این کارگران و خانواده های آن ها را به حاشیه رانده است که موجب عدم دسترسی این افراد به خدمات اجتماعی و آسیب پذیری در برابر استثمار و آزار و اذیت کارفرمایان میشود.

شرایط لازم برای متقاضیان برنامه جدید مهاجرتی کارگران: 

  • به صورت قانونی وارد کانادا شده باشند.
  • به طور پیوسته طی 5 سال گذشته در کانادا زندگی کرده باشند.
  • در صنعت ساختمان در منطقه Greater Toronto (شهر تورنتو، منطقه دورهام، منطقه هالتون، منطقه پیل و منطقه یورک) طی 3 سال از 5 سال گذشته مشغول به کار بوده باشد.
  • دارای مدرک معتبر زبان انگلیسی یا فرانسه باشد.
  • عضوی از خانواده وی برای برنامه جدید مهاجرتی کارگران شهروند کانادا باشد و یا همسریا فرزندی در کانادا داشته باشد.
  • از کنگره کار کانادا نامه معتبر داشته باشد.
  • عدم سوء پیشیشنه فرد متقاضی

اگر شما قصد مهاجرت به کانادا را دارید همین امروز با شماره ۰۵۱۳۱۰۷۰ تماس گرفته و شرایط خود را برای مهاجرت به این کشور زیبا بررسی کنید. کارشناسان و مشاورین خبره ما شرایط شما را برای برنامه جدید مهاجرتی کارگران ساختمانی بررسی کرده و بهترین روش را به شما پیشنهاد خواهند داد. همینطور شما می توانید به صورت حضوری به دفتر موسسه واقع در شهر مشهد به آدرس میدان جانباز- نبش جانباز ۵٫۱ برج اداری مروارید طبقه ۷ واحد ۳ مراجعه نمایید. با وکلای ما در موسسه جلسه ای کاملا تخصصی را تجربه کرده و در مسیر درست قدم بردارید. وکلای ما دارای کد رسمی از طرف ICCRC کانادا می باشند. و به صورت کاملا تخصصی شرایط شما را بررسی کرده و بهترین و سریعترین روش مهاجرتی به کانادا را به شما پیشنهاد خواهند داد. همچنین شما می توانید صفر تا صد پرونده خود را به ما بسپارید و موسسه ما نهایت تلاش خود را خواهد کرد تا پرونده شما را به موفقیت برساند.