آزمون شهروندی کانادا گروه مهاجرتی افق ماندگار

چرا اغلب کانادایی ها، در آزمون شهروندی کانادا رد می شوند

در این مقاله اطلاعاتی کلی در رابطه با آزمون شهروندی کانادا و محتوای کلی آزمون ارائه شده است؛ همچنین عنوان شده که دارندگان اقامت دائم کانادا قبل از اخذ پاسپورت و شهروندی کانادا باید در این آزمون شرکت کنند؛ در واقع بخشی از پروسه اخذ پاسپورت کانادا که الزامی است، شرکت در این آزمون می باشد و جالب است بدانید بیش از 50% شرکت کنندگان در این آزمون رد می شوند. در انتهای این مقاله تعداد دفعات مجاز برای شرکت در آزمون شهروندی کانادا عنوان شده و اینکه پس از هر بار رد شدن، باید چه کاری انجام دهید. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

برای پاس شدن یا گذراندن آزمون شهروندی کانادا، باید حداقل به 15 از 20 سوال این آزمون پاسخ صحیح بدهید و امتیاز 75% یا بالاتر را کسب کنید.

بررسی های جدید نشان می دهد که تنها 23% کانادایی ها آزمون شهروندی را قبول می شوند.

در این بررسی، به صورت تصادفی 10 سوال از آزمون شهروندی کانادا از بین 1512 کانادایی بالای 18 سال انتخاب شد. متوسط امتیاز پاسخ دهندگان بعد از تکمیل 10 سوال، 49% بود؛ در حالی که حداقل امتیاز مورد نیاز برای قبولی 75% می باشد.

به طور کلی، مطالعات نشان داد که یک چهارم شرکت کنندگان، 7 از 10 سوال یا بیشتر را پاسخ صحیح داده بودند و تنها 3% به هر 10 سوال جواب درست داده بودند.

سوالات چهار گزینه ای به شکلی طراحی شده اند که دانش شرکت کنندگان در رابطه با شخصیت های مهم کانادا، تاریخ بومی و سیاسی آن را بررسی کنند و سوالاتی از این قبیل می پرسند: “شعار کانادا چیست؟”؛ “سه گروه اصلی بومیان در کانادا کدامند؟” و “چه زمانی مجلس عوام تشخیص داد که Quebecois، ملتی را داخل یک کانادای متحد تشکیل دهند؟”

جهت مشاهده کامل پژوهش انجام شده روی فایل زیر کلیک کنید:

نتیجه بررسی های انجام شده روی آزمون شهروندی کانادا

 

جهت اطلاع از آخرین اخبار مهاجرتی اینستاگرام موسسه مهاجرتی افق ماندگار را دنبال کنید.

 

سایت اداره مهاجرت کانادا:

  • اگر در آزمون شهروندی رد شوم، چه اتفاقی می افتد؟

کانادا متقاضیانی را دعوت می کند که در آزمون شهروندی به صورت آنلاین شرکت کرده اند. در صورت نیاز به محل اقامت، ممکن است آزمون های حضوری نیز در دسترس باشند. برای آگاهی از آخرین دستورالعمل ها، منتظر باشید و دعوتنامه خود را چک کنید.

حداکثر تا 3 بار شانس شرکت در آزمون شهروندی کانادا را دارید. اگر رد شوید:

  • برای اولین بار، از شما دعوت می شود که مجددا در آزمون شرکت کنید.
  • برای دومین بار در آزمون مجدد، به جلسه استماع با یک افسر شهروندی دعوت خواهید شد.

این جلسه، سومین و آخرین شانس پاس کردن آزمون است. اگر در جلسه استماع در آزمون، رد شوید:

  • ممکن است درخواست شما رد شود.
  • باید مجددا اپلای کنید (اگر همچنان می خواهید شهروند کانادا باشید).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *