استان ساسکاچوان برای 646 متقاضی اکسپرس اینتری دعوتنامه صادر کرد

استان ساسکاچوان برای 646 متقاضی اکسپرس اینتری دعوتنامه صادر کرد.

ساسکاچوان در طی پذیرشی در تاریخ 13 فوریه برای متقاضیان اکسپرس اینتری و مشاغل مورد نیاز دعوتنامه صادر کرد تا بتوانند برای اقامت دائم اقدام کنند در این قرعه کشی 646 دعوتنامه صادر شد.

متقاضیان حتما باید پروفایل ابراز علاقمندی خود را در برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان ثبت می کردند و همچنین باید در یکی از مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی خود یک سال سابقه کار می داشتند. به منظور دریافت دعوتنامه از طریق این استان پیشنهاد  شغلی لازم نیست. حد اقل امتیاز در هر دو زیرمجموعه در این پذیرش 70 بوده است.

از طریق سیستم EOI ، SINP برای متقاضیان مهاجرت که توانایی پیشرفت در استان را داشته و همچنین امتیاز بالایی کسب کردند  طی پذیرش های متوالی دعوتنامه صادر کرده تا بتوانند از طریق نامزدی استانی برای اقامت دائم درخواست کنند.

داوطلبان علاقه مند باید پروفایل EOI ایجاد کنند و بر اساس  تجربه کاری ، تحصیلات ، توانایی زبان( انگلیسی یا فرانسه) ، سن و ارتباطات خود با استان امتیاز کسب می کنند و امتیازات از 100 می باشد .

زیر مجموعه اکسپرس اینتری:

در آخرین دور دعوت ، ساسکاچوان 277 دعوت نامه برای متقاضیان که در استخر اکسپرس اینتری دارای پروفایل بودند ، صادر کرد.زیر مجموعه Express Entry Saskatchewan با سیستم Express Express Entry مرتبط است.

سیستم اکسپرس اینتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است و منبع اصلی کارگران خارجی در کانادا می باشد و این سیستم در سال ۲۰۱۵ راه اندازی شد و متقاضیان را  در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها دسته بندی و جذب می کند. متقاضیان بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای متقاضیانی  که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود.

متقاضیان اکسپرس اینتری که از طرف استان انتخاب می شوند  600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی یا   CRS دریافت می کنند و دعوت نامه درخواست اقامت دائم کانادا را به طور کامل تضمین می کنند.

زیر مجموعه مشاغل مورد نیاز:

زیر شاخه مشاغل In-Demand برای متقاضیان مهاجرت که پروفایل Express Express Entry ندارند ، باز است.369 متقاضی از طریق این زیرمجموعه دعوت شدند  متقاضیان  برای انتخاب شدن از طرف این استان باید حداقل 70 امتیاز می داشتند.در قرعه کشی 13 فوریه دعوت نامه هایی را برای متقاضیان در 107 شغل مختلف از جمله مدیران ، متخصصان منابع انسانی و نمایندگان فروش مالی از جمله افراد دیگر صادر کرد.

 

 

 

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *