کلیسای تاریخی Shiloh Baptist | میدنستون میراث فرهنگی ساسکاچوان | گردشگری با افق

معرفی کلیسای تاریخی میدنستون

کلیسای تاریخی میدنستون Shiloh Baptist در نزدیکی میدنستون، زمانی مرکز جامعه کشاورزان آمریکایی آفریقایی تبار که پس از فرار از تفکیک نژادی در ایالات متحده در ساسکاچوان ساکن شده اند، به یک میراث استانی استان تبدیل شده است.

Leander Keith Lane، نوه اولین مردی که در گورستان های مجاور دفن شده است، می گوید که این یک ادای احترام لازم برای سختی ها و پیروزی ها است.

او گفت: [جامعه سیاه] دقیقاً مانند همه مهاجران که به اینجا آمده بودند، مبارزه کردند. “این همان اوکراین، اسکاتلندی ها، ایرلندی ها و همه آنها بود.”

نزدیک به 20 خانواده چیزی را تشکیل می دادند که به عنوان جامعه Shiloh شناخته می شدند و کلیسای تاریخی میدنستون Shiloh Baptist بخش اصلی زندگی آنها بود.

نزدیک به 20 خانواده  آنچه را که به عنوان جامعه Shiloh شناخته می شوند، تشکیل دادند و کلیسای باپتیست شیلو بخش اصلی زندگی آنها بود. در سال 1912 ساخته شد و هم اکنون به عنوان موزه فعالیت می کند.

در داخل کلیسای تاریخی میدنستون، در کنار تصویری از اجداد کین، تصویر از متیس مایس قرار دارد. بیش از صد ها سال پیش، او از نژاد پرستی Oklahoma و قوانین جیم کرو گریخت و در مزرعه ای در نزدیکی میدنستون (ساسکاچوان) ساکن شد.

مایس در دهه 1860 در اوکلاهما به عنوان برده متولد شد. وی پس از پایان جنگ داخلی آمریکا، از نژادپرستی و تعصب گرایی که هنوز در آمریکا شایع بود گریخت. سرانجام او به کانادا آمد و به حل و فصل جامعه Shiloh کمک کرد. او گفت مادربزرگش نقش بسیار مهمی در سایر جوامع  داشته است.

کریستال مایس گفت: “او یک ماما برای جامعه بود.” این فقط مختص جامعه سیاه نبوده است. این برای همه بود که فکر می کنم چیزهای زیادی می گوید. “

مایس می گوید اغلب از وی سؤال می شود که آیا وی به دلیل رنگ پوستش مهاجر ت کرده است یا خیر.

او می گوید تعیین رسمی کلیسای تاریخی میدنستون تاریخ خودش را برجسته می کند و به دیگران کمک می کند تا درک کنند که یک کانادایی چگونه می تواند به نظر برسد.

برای بچه های دیگر کانادایی، این امکان را به آنها می دهد بفهمند که، بله شما واقعاً اهل Saskatchewan هستید، شما یک فرد واقعی ساسکاچوان هستید. درست مانند سایر افراد… خانواده های آنها بیش از صد سال در اینجا بوده اند. “

کلیسای تاریخی میدنستون

همچنین شما می توانید مقاله مهاجرت با برنامه استانی ساسکاچوان را مطالعه فرمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به ایالت Saskatchewan كانادا با دفتر بین المللی افق تماس حاصل فرمایید. اگر تمایل به مهاجرت کانادا دارید در حال حاضر استفاده از برنامه استانی ساسکاچوان می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. تضمین ویزای موقت و دائم و فوری برای شما از طریق مهاجرت استانی به کانادا با کمک مشاوران و وکلای با تجربه گروه افق افتخار ماست. پرونده های مهاجرتی خود را به ما بسپارید.

[fusion_button link=”https://ofoghint.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86/” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”custom” button_gradient_top_color=”#4f32c1″ button_gradient_bottom_color=”#4f32c1″ button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”” stretch=”default” shape=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]فرم ارزیابی رایگان[/fusion_button]