کبک دومین دوره پذیرش برای صدور دعوتنامه را از آریما ادامه می دهد

پذیرش برای صدور در استان کبک کانادا

استان کبک از زمان راه اندازی سیستم Arrima، دو قرعه کشی برگزار کرده است و در طی این پذیرش 950 متقاضی را برای درخواست صدور انتخاب کبک CSQ پذیرش دعوت کرده است. اطلاعات در وب سایت وزارت مهاجرت در تاریخ 19 اگوست به روز شد. اطلاعات جدید شامل تعداد متقاضیان و همچنین نوع پروفایل های انتخاب اعلام  شده است.

جدیدترین قرعه کشی که در تاریخ 17 جولای برگزار شد، 259 دعوت نامه برای متقاضیان که پروفایل ثبت شده  و  یک پیشنهاد شغلی معتبر داشتند، دعوتنامه صادر شد. همچنین برای افرادی نظیر دیپلمات ها، افسران کنسولی و یا نمایندگان سازمان ملل متحد که ماموریت های کاری انجام می دهند نیز در این پذیرش دعوتنامه صادر کرده است.

افرادی که دعوتنامه دریافت کرده اند 60 روز زمان دارند تا درخواست کامل خود را برای گواهی انتخاب کبک ارائه کنند.

اولین قرعه کشی که در تاریخ 4 جولای برای صدور پذیرش کبک برگزار شد، 691 دعوت نامه برای متقاضیان که دارای شرایط زیر بودند صادر شد:

**درخواست خود را برای صدور گواهینامه انتخاب کبک در تاریخ 16 ژوئن 2019 خاتمه داده و در زمان درخواست آنها اقامت موقت کبک را داشتند.

**درخواست آنها برای دریافت گواهینامه انتخاب کبک در 16 ژوئن 2019 پایان یافت و در آن زمان در کبک مشغول به کار یا تحصیل بودند.

** پروفایل Arrima آنها ثبت شده باشد و قبل از هفدهم دسامبر 2019، اظهارات علاقه مندی خود را به وزارتخانه مهاجرت کبک ارسال کرد.

اصلاحات در قوانین مهاجرت کبک در برنامه تجربه کبکی در صدور پذیرش که در 16 ژوئن 2019 تصویب شد، منجر به لغو حدود 16،000 برنامه در انتظار برنامه کارگر ماهر کبک QSWP شد. متقاضیانی که مایل به مهاجرت به کبک تحت برنامه منظم کارگر ماهر بودند، ابتدا باید ابراز علاقه مندی خود را از طریق Arrima یا برنامه نیروی متخصص کبک ارسال می کردند. وزارتخانه مهاجرت کبک، بانک اظهارات علاقه مندی ها را  بررسی کرده و دعوتنامه برای متقاضیان بر اساس نیاز بازار کار استان، صادر می کند.

MIDI اعلام کرد که از این زمان تا 16 ژانویه سال 2020 چندین دوره دعوت نامه صادر خواهد شد.

دیوید کوهن گفت: “این خبر بسیار خوبی برای کارگران ماهر است که می خواهند برای صدور پذیرش در کبک مستقر شوند.” “به نظر می رسد سیستم Arrima در حال افزایش است و ما امیدواریم که وزارت مهاجرت کبک به طور منظم به صدور دعوت نامه ها ادامه دهند.”

گروه افق با دانش و تجربه خود قرصت های جدیدی را در اختیارتان قرار می دهد ویزای کبک، اقامت دائم کبک یا داشتن دریافت ویزای کانادا در سال ۲۰۲۰، با دریافت اطلاع از برنامه ها یا الزامات ویزای کانادا راهی ایده آل برای مهاجرت سریع کانادا می باشد. با یک وکیل مهاجرت به کانادا توسط مشاوران خبره گروه مهاجرتی افق گام به گام تا رسیدن شما به مقصد نهایی همراهتان خواهند بود. همراهی شما باعث افتخار مجموعه افق است.

منبع خبر