دریافت پاسپورت دومینیکا روشی برای مهاجرت آسان گروه مهاجرتی افق ماندگار شرکت سفیران پیشگام افق ماندگار

چرا پاسپورت دومینیکا ؟

یک پاسپورت دوم ثبات، امنیت، فرصت های بیشتر، و امکان سفر آسانتر در سراسر جهان را برای شما فراهم می آورد و تابعیت دوگانه از یک کشور کوچک و صلح آمیز، آرامش بیشتر در زمان بی ثباتی را برای شما فراهم می آورد. اخذ پاسپورت دوم ممکن است فرآیندی دلهره آور به نظر آید، اما به طور کلی بسیار آسان است.  

هر چیزی که لازم است درباره پاسپورت دومینیکا بدانید

سفر بدون ویزا به بیش از 140 کشور

پاسپورت دومینیکا امکان مهاجرت آسان و سفر بدون ویزا به بیش از 140 کشور دنیا برای شما و خانواده تان را فراهم می کند. پاسپورت کارائیب یکی از ارزانترین ها در دنیا ست و می تواند از طریق پرداخت به صندوق دولت یا سرمایه گذاری املاک- که از 100.000 دلار شروع شود، دریافت گردد.  

درخواست پاسپورت:

جهت درخواست تابعیت، متقاضی باید:

  • بالای 18 سال داشته باشد
  • شرایط جسمی وی در سلامت کامل باشد
  • هیچگونه سوابق کیفری نداشته باشد
  • گذراندن بررسی پیشینه دقیق برای متقاضی الزامی است
  • پایه زبان انگلیسی قوی داشته باشد

  آیا لازم است در دومینیکا بمانم؟

نیازی به زندگی در دومینیکا جهت اخذ پاسپورت این کشور نیست. شما تنها نیاز به پرداخت هزینه اپلیکیشن و سرمایه گذاری دارید. چه تصمیم بگیرید به صورت دائم در این جزیره بمانید یا خیر تماما به تصمیم شما بستگی دارد.  

پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

پاسپورت دومینیکا از طریق برنامه های سرمایه گذاری راهی مقرون به صرفه جهت اخذ دومین پاسپورت به شما ارائه می دهد. دو گزینه در دسترس برای درخواست تابعیت دومینیکا وجود دارد: کمک مالی به صندوق تنوع بخشی اقتصادی یا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات. اخذ پاسپورت از طریق سرمایه گذاری که از مبلغ 100.000 دلار برای یک نفر شروع می شود، 3 الی 4 ماه به طول خواهد انجامید. پاسپورت دومینیکا برای یک خانواده 4 نفره شامل کمک مالی 175.000 دلار به علاوه هزینه های بررسی مدارک می شود.  

نحوه اخذ تابعیت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

تابعیت دومینیکا از طریق برنامه سرمایه گذاری که با عنوان پاسپورت سرمایه گذاری نیز شناخته می شود، روند درخواست نسبتا ساده و راحتی دارد. بعد از انتخاب گزینه سرمایه گذاری، یک نمایندگی مجاز برای پیگیری درخواست خود انتخاب نمایید.

بعد از ارسال درخواست، مدارک شما معمولا ظرف مدت 3 ماه توسط واحد سرمایه گذاری تابعیت دومینیکا (CIU) ارزیابی می شود. بررسی پیشینه دقیق انجام خواهد شد، و اگر CIU از برآورده کردن شرایط مورد نیاز توسط شما رضایت داشته باشد، درخواست شما تایید خواهد شد. سپس برای شما گواهی ثبت نام صادر خواهد شد و می توانید برای پاسپورت اقدام کنید.  

رتبه پاسپورت دومینیکا

دومینیکا در رتبه بندی پاسپورتها، جایگاه عالی دارد. پس از امضای معاهده ای با منطقه شنگن در سال 2015، شهروندان آن مجاز به سفر در سراسر اتحادیه اروپا بدون محدودیت ویزا هستند. بر طبق شاخص پاسپورت جهانی یا Global Passport Index، پاسپورت دومینیکا رتبه 78 را به خود اختصاص داده و برای دارندگان این پاسپورت امکان سفر به 140 کشور بدون ویزا وجود دارد؛ از جمله انگلیس، روسیه، چین، سنگاپور، هنگ کنگ و کره جنوبی.  

مزایای تابعیت دومینیکا

  • تمامی اعضای خانواده می توانند تابعیت این کشور را ظرف مدت 3 الی 4 ماه به دست آورند
  • جهت اخذ تابعیت، نیازی به زندگی و اقامت در این کشور نیست
  • ورود به 140 کشور بدون ویزا یا ویزا به محض ورود
  • بدون مالیات بر درآمد جهانی، ثروت یا ارث
  • تابعیت دوگانه مجاز است

  آیا داشتن پاسپورت دومینیکا، ارزشش را دارد؟

اگر به دنبال جابجایی و سفر راحت برای خود و خانواده تان، معافیت های مالیاتی و مکانی زیبا برای زندگی یا بازنشستگی هستید، پاسپورت دومینیکا مطمئنا دارایی باارزشی خواهد بود. با ما تماس بگیرید و از تایم مشاوره 15 دقیقه ای رایگان جهت اخذ پاسپورت دومینیکا، بهره مند شوید و همه چیز را در مورد این راه مطمئن و مقرون به صرفه برای دریافت پاسپورت دوم بیابید.  

سوالات متداول:

کشورهای بدون ویزا برای دارندگان پاسپورت دومینیکا کدامند؟

شهروندان دومینیکا امکان سفر بدون ویزا به 140 کشور دنیا را دارند مانند حوزه شنگن، سنگاپور، هنگ کنگ و کره جنوبی.

نحوه اخذ پاسپورت دومینیکا چگونه است؟

سرمایه گذاران خارجی که در این کشور سرمایه گذاری می کنند می توانند پاسپورت دومینیکا را از طریق سرمایه گذاری دریافت کنند. اگر ملکی در این کشور خریداری کنند یا کمک مالی به صندوق تنوع بخشی اقتصادی اهدا کنند. از زمان ارسال درخواست، مدارک شما تا 3 ماه توسط واحد سرمایه گذاری شهروندی (CIU) مورد ارزیابی قرار می گیرد. به محض بررسی جزئیات سوابق و پیشینه شما و زمانی که CIU از رعایت تمامی شرایط توسط شما رضایت داشت، درخواستتان تایید خواهد شد. زمانی که گواهی ثبت نام خود را دریافت کنید، می توانید برای پاسپورت درخواست دهید.

قدرت پاسپورت دومینیکا چقدر است؟

طبق شاخص رتبه بندی جهانی پاسپورت، رتبه پاسپورت دومینیکا، 78 می باشد. دومینیکا یکی از قویترین پاسپورت های جهان را دارد که امکان جابجایی بین بیش از 140 کشور و معافیت های مالیاتی را برای دارندگان آن فراهم می آورد.

هزینه تابعیت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری چقدر است؟

تابعیت دومینیکا می تواند در ازای حداقل سرمایه گذاری 100.000 دلار برای یک خانواده 4 نفره به دست آید که شامل هزینه های پردازش، بررسی های دقیق، درخواست گذرنامه و هزینه های قانونی نمی شود.

آیا خانواده من هم می توانند برای تابعیت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری درخواست دهند؟

بله، می توانید خانواده خود را در درخواست خود بگنجانید: همسر، فرزندان زیر 18 سال، فرزندان بین 18 تا 30 سال در صورت تحصیل، فرزندان وابسته از نظر ذهنی و جسمی، به علاوه والدین وابسته و/یا پدربزرگ و مادربزرگ بالای 65 سال.

جهت اطلاع از آخرین اخبار مهاجرتی اینستاگرام موسسه مهاجرتی افق ماندگار را دنبال کنید.

آیا دومینیکا اجازه تابعیت دوگانه را می دهد؟

بله، قانون دومینیکا اجازه تابعیت دوگانه را می دهد.

می توانم در اروپا با پاسپورت دومینیکا زندگی کنم؟

دارندگان پاسپورت دومینیکا امکان سفر بدون ویزا به کشورهای اروپایی حوزه شنگن را دارند و می توانند 90 روز در کشورهای اروپایی اقامت داشته باشند. اگر برنامه زندگی در اروپا برای مدتی طولانی تر از 90 روز را دارید، لازم است برای ویزا اپلای کنید.

می توانم با پاسپورت دومینیکا به کانادا بروم؟

خیر، دارندگان پاسپورت دومینیکا به ویزای توریستی برای سفر به کانادا نیاز دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *