صدور دعوتنامه کانادا | قرعه کشی اکسپرس اینتری | مهاجرتی راحت با افق

صدور 3900 دعوتنامه در قرعه کشی اکسپرس اینتری

در قرعه کشی که در تاریخ 30 اکتبر سال 2019 انجام شد دولت کانادا از دعوتنامه 3900 نامزد صدور اکسپرس اینتری دعوت کرده است. حداقل امتیاز جامع سیستم رتبه بندی CRS در قرعه کشی امروز 475 بود. Express Entry مجموعه ای از متقاضیان را برای سه برنامه مهاجرت اقتصادی فدرال با مهارت بالا در کانادا – طبقه نیروی ماهر ، نیروی فنی و تجربه کانادایی – مدیریت می کند.

داوطلبان واجد شرایط با استناد به سیستم جامع رتبه بندی، در استخر اکسپری اینتری رتبه بندی می شوند و امتیازاتی را برای عواملی مانند سن، تحصیلات، تجربه کار ماهر و مهارت به زبان انگلیسی یا فرانسوی کسب می کنند. به منظور واجد شرایط بودن، پیشنهاد شغل کانادایی لازم نیست.

از ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی تاکنون ۷۴۱۵۰ صدور دعوتنامه اکسپرس اینتری از سوی اداره ی مهاجرت کانادا (IRCC) صادر گردیده است. دولت کانادا همچنان اظهار داشته که تلاش های خود را برای استقبال از مهاجران جدید در سالهای آینده و فراتر از آن ادامه خواهد داد. در صورتی که قصد اپلای کانادا از طریق برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا را دارید. میتوانید به سایت افق مراجعه کرده و به تکمیل فرم ازیابی رایگان مهاجرت به کانادا بپردازید. کارشناسان و مشاوران افق فرم های تکمیل شده توسط شما عزیزان را به دقت مورد بررسی و ارزیابی قرار میدهند. و نتایج آن را طی ۴۸ ساعت کاری و از طریق ایمیل برایتان ارسال خواهند کرد.

اگر شما در پی مهاجرت به کانادا از طریق صدور دعوتنامه اکسپرس اینتری هستید و میخواهید با کمترین هزینه و سریعترین روش به کانادا راه پیدا کنید توصیه ما این است ابتدا با سایت ما www.ofoghint.com مراجعه کرده و مقالات به روز ما را مطالعه کنید. کارشناسان ما همواره بروزترین و بهترین اطلاعات را در سایت بارگذاری کرده تا شما بتوانید اطلاعات خود را در مورد روش مهاجرتی مورد نظرتان افزایش دهید و تصمیم درستی را در زندگی خود بگیرید. همچنین شما می توانید فرم ارزیابی رایگان که در سایت قرار گرفته است تکمیل کرده تا شرایط اولیه شما توسط کارشناسان زبده و مشاورین ما مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *