شورای شهرهای جهانی کانادا | احزاب فدرال کانادا | مهاجرت و مهاجران

شورای شهرهای جهانی کانادا از همه احزاب فدرال کانادا خواستار حمایت مهاجرت و مهاجران شد.

هشت شهر از بزرگترین شهر های کانادا که از بهترین شهرهای جهانی و اتاق بازرگانی از تمام احزابی که در انتخابات فدرال 2019 رقابت می کنند خواستار اجرای مهارت های بهتر برای جذب کارگران خارجی و سیاست های مؤثری را برای ترویج شد.

شورای شهرهای جهانی کانادا CGCC به همه احزاب انتخاباتی توصیه کرد که استراتژی های مناسب تری برای توسعه استعدادها و مهارت های مهاجران داشته باشند. برخی از موارد شامل: تشویق مشارکت بیشتر در مشاغل و حرفه های بیشتر، افزایش مشارکت بومی نیروی کار، ایجاد انگیزه برای بهبود مهارت ها و توسعه دسترسی به مراقبت های مناسب برای کودکان است.

آقای Michel Leblanc، رئیس اتاق بازرگانی متروپولیتن مونترال، در بیانیه رسانه ای گفت: بازار کار کانادا تحت فشار است زیرا نیروی کار ما پیری می شود، کاهش نرخ مشارکت نیروی کار در بازار کار، رکود دستمزد و افزایش شکاف بین مهارت وجود دارد. ما باید هم سرمایه گذاری استراتژیک در نیروی کار کانادایی کنیم و سیاست های مهاجرت هوشمندانه کنیم.

به منظور حل کمبود نیروی کار و اطمینان از دسترسی مشاغل به افراد با استعداد، شورای شهرهای جهانی کانادا CGCC می گوید دولت باید روی تسهیلگری فرایند رسیدگی به مهاجران تمرکز کند. آنها همچنین می گویند استراتژی جهانی مهارت، که شامل پردازش سریع تر درخواست متقاضیان مهاجرت و ویزای کار کانادا را سریع تر صادر کند. بعلاوه، دولت فدرال باید مجوزهای كاری موقت برای كارگران خارجی را که در برخی بخش ها شاغل هستند را به طور خاص صادركند.

شورای شورای شهرهای جهانی کانادا همچنین توصیه می کند که برای حفظ دانشجویان بین المللی، تدابیری برای  بهبود وضعیت معادل یابی و ارزیابی مدارک تحصیلی و معرفی یک برنامه تدارک دیده شده تا به درخواست های شغل به کسب و کار به طور کارآمدتری رسیدگی شود، گام هایی برداشته شود.

شهرهای جهانی کانادا

آقای Michel Leblanc گفت: “کانادا به دلیل کیفیت شبکه آموزشی خود، انعطاف پذیری سیستم مهاجرت و ظرفیت برای نوآوری خود در عرصه بین المللی بی نظیر است. ما باید برای بهبود آموزش، جذب و حفظ استعداد، از این دارایی ها اهرم کنیم.

اعضای CGCC نیمی از تولید ناخالص داخلی و جمعیت کانادا را نمایندگی می کنند. هدف آنها کمک به تأثیرگذاری بر سیاستهای ملی و ایجاد اقتصاد شهری رقابتی و پایدار است. شهرهای شرکت کننده در این شورا شامل ونکوور، کلگری، ادمونتون، وینیپگ، Brampton، تورنتو، مونترال و هلیفاکس هستند.

مقاله خواندنی و جذاب دانستنی های جالب درباره کانادا را از دست ندهید.

خوشحالیم با این اطلاعات توانسته باشیم در تصمیم گیری برای سفر و یا حتی درباره مهاجرت به کانادا به شما کمک کرده باشیم. همیشه داشتن اطلاعات بیشتر راجع به کشور Canada در تصمیمات زندگی شما بسیار تاثیر گذار باشد. مشاورین و کارشناسان و وکیل مهاجرت به کانادا در موسسه بین المللی افق از تمام قوای خود برای رسیدن به اهدافتان تلاش خواهند کرد. با مطالعه وب سایت ما درباره شهرهای جهانی کانادا به آدرس اینترنتی www.ofoghint.com می توانید جواب هر نوع سوال در ذهنتان را پیدا کنید. با ما باشید تا پاسخ سوالات خود را زودتر بیابید.

[fusion_button link=”https://ofoghint.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86/” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”custom” button_gradient_top_color=”#4f32c1″ button_gradient_bottom_color=”#4f32c1″ button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”” stretch=”default” shape=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]فرم ارزیابی رایگان[/fusion_button]