زمان پردازش برنامه های خوداشتغالی برای متقاضیان مایل به مهاجرت به کانادا کاهش پیدا کرد و به 22 ماه رسید

زمان پردازش برنامه های خوداشتغالی برای متقاضیان مایل به مهاجرت به کانادا کاهش پیدا کرد و به 22 ماه رسید.

قبل از این، افراد که از طریق خوداشتغالی در کانادا اقدام می کردند تا 7 سال هم منتظر می ماندند.این برنامه برای افراد واجد شرایط با تجربه مناسب در ورزش و هنر و فرهنگی که دارای سابقه کار هستند بسیار مناسب تا  بتوانند برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

همچنین دیگر مشاغل از جمله مربیان، کتابداران ، روزنامه نگار آزاد ، نیزاز جمله بسیاری از حرفه های دیگر می باشند که واجد شرایط هستند.

سابقه کاری فرد متقاضی در صورتی که در سطح جهانی دارای فعالیت های فرزشی یا فرهنگی می باشد و یا اینکه به صورت خوداشتغال در این زمینه ها فعالیت می کند.

اداره مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا  IRCC می گوید متقاضیانی در سطح بین المللی یا در بالاترین سطح از رشته خود شناخته شده باشند “درجه جهانی” محسوب می شوند.

متقاضیان همچنین باید بتوانند در کشور ” خدمات شایانی به حیات فرهنگی/ ورزشی کانادا ” ارائه دهند. اهمیت خدمات شخصی توسط مسئول ویزا که در حال بررسی پرونده فرد می باشد مشخص می شود و IRCC می گوید وقتی متقاضیان تجربه های لازم را برآورده می کنند که این کاملا “نسبی است ” و انتظارات  معقولی وجود دارد که آنها خود اشتغال شوند.

IRCC توضیح می دهد: “به عنوان مثال ، یک معلم موسیقی که می خواهد  یک شهر کوچک اقامت داشته باشد ، باید بتواند در حد خود خدماتی در  سطح محلی قابل توجه ارائه کند.به همین ترتیب ، یک روزنامه نگار که در یکی از  انتشارات کانادا کار خواهد کرد باید در حد قابل توجه ای باشد.

IRCC می گوید ، گنجاندن این شرط ، به منظور جلوگیری از “برنامه های بیهوده و نا مقعول ” است و نباید افراد خود اشتغالی واجد شرایط را از این امر منع کند.داوطلبان علاقه مند همچنین باید حداقل معیارهای انتخاب برنامه را کسب نمایند تا بتوانند به عنوان یک فرد خوداشتغال به کانادا مهاجرت کنند.

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *