ریجکتی ویزای توریستی کانادا

رفع ریجکتی ویزای توریستی کانادا

موضوع ریجکت شدن ویزا و رفع ریجکتی ویزای توریستی کانادا، تبدیل به یکی از موضوعات داغ مهاجرت به کانادا در سال گذشته تا به امروز شده است. به این دلیل که ایرانیان زیادی با استفاده از قانون ایران 2023، تصمیم گرفتند با دریافت ویزای توریستی و حضور در خاک کانادا، از فرصت تبدیل ویزای توریستی به کاری این کشور بهره مند شوند و مجوز کار 3 ساله خود را دریافت کنند.

غافل از اینکه عجله در دریافت ویزای توریستی کانادا و اعتماد به هر فردی که ادعای دریافت ویزا دارد، می تواند منجر به ایجاد تجربه ناخوشایند و سابقه ریجکتی در پرونده شما شود. در این مقاله قصد داریم درباره ریجکتی ویزای توریستی کانادا، دلایل و راهکارهای رفع ریجکتی برای اعتراض به این موضوع با استفاده از نظرات ارزشمند وکیل مهاجرت گروه مهاجرتی افق ماندگار بپردازیم.

ریجکتی ویزای توریستی کانادا

کانادا هر ساله میلیون ها توریست دارد؛ اما علیرغم طبیعت زیبا و مهاجرپذیر بودن این کشور، ریجکتی حتی ویزای توریستی کانادا موضوعی نیست که برای افراد متقاضی از کشورهای گوناگون ناآشنا باشد. درک عواملی که بر ریجکتی ویزای توریستی تاثیر می گذارند برای ویزیتورها یا توریست های آینده با هدف درک مشکلات احتمالی و هدایت درست فرآیند دریافت ویزای توریستی کانادا با احتمال موفقیت بیشتر می تواند کمک کننده باشد.

رفع ریجکتی ویزای توریستی کانادا

اگر اقدام به دریافت ویزای توریستی کانادا کرده و ریجکت شده اید، و فکر می کنید که به دلیل اشتباه آفیسر ویزای کانادا این اتفاق برای شما افتاده است، می توانید اقدام به رفع ریجکتی ویزای خود با کمک وکیل مهاجرت موسسه مهاجرتی افق ماندگار نمایید. مهمترین اقدامی که قبل از این موضوع باید انجام دهید، درک دلایل ریجکتی ویزای توریستی کانادا است که در ادامه عنوان شده اند:

دلایل ریجکتی ویزای توریستی کانادا

دلایل ریجکتی ویزای توریستی کانادا بسیار گسترده است و با توجه به شرایط و پرونده هر فرد می تواند متفاوت باشد. اینکه با موضوع ریجکتی چطور برخورد کنید، مساله مهمتری است اما بهتر است قبل از شروع سابمیت پرونده خود، مهمترین دلایلی که ممکن است باعث ریجکتی ویزای توریستی شما به مقصد کانادا شود را بدانید تا بتوانید از آنها جلوگیری کنید:

عدم ارائه صحیح مدارک مورد نیاز ویزای توریستی کانادا

متقاضیان ویزای توریستی باید با دقت، تمامی شرایط دریافت ویزا را از طریق سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا مطالعه نموده و از اینکه تمامی مدارک لازم را در درخواست ویزای توریستی خود گنجانده اند، اطمینان یابند. دوباره چک کردن مدارک مورد نیاز که توسط اداره مهاجرت کانادا برای صدور ویزای توریستی درخواست می شود، همچنین جستجوی وکلای حرفه ای مهاجرت در این زمینه می تواند احتمال ریجکتی را تا حد زیادی کاهش دهد.

نداشتن سابقه سفر شنگن و سایر کشورها

سابقه سفر به کشورهای حوزه شنگن ، انگلیس ، آمریکا ، استرالیا و به طور کلی کشورهای توسعه یافته می تواند شانس دریافت ویزای توریستی کانادا را افزایش و احتمال ریجکتی ویزای کانادا را کاهش دهد. اگر می خواهید ویزای توریستی دریافت کنید به عنوان یک ایرانی باید نشان دهید قبلا هم به کشورهای مشابه کانادا سفر کرده و به ایران بازگشته اید و یک توریست هستید.

نداشتن تمکن مالی کافی برای ویزای توریستی کانادا

نشان دادن تمکن مالی نیاز به ارائه اسناد و مدارک، دارایی ها، املاک و مستغلات دارد. ارائه تمکن مالی بانکی به روز، گواهی شغلی از کارفرما و هر نوع جزئیات مالی می تواند درخواست شما را تقویت کند. آمادگی کافی و اسناد شفاف به افسر ویزا و مهاجرت کانادا  اطمینان می دهد که متقاضی توانایی پوشش تمامی هزینه ها در طول مدت اقامت خود در کانادا را دارد.

اگر در ارائه تمکن مالی ضعیف عمل کنید، احتمال ریجکتی ویزای توریستی شما افزایش می یابد و اگر به این دلیل ریجکت شده اید، احتمالا تمکن مالی خود را به درستی نشان نداده اید؛ بنابراین با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس گرفته و از مشاوره وکلای گروه مهاجرتی افق ماندگار بهره مند شوید.

داشتن سوء پیشینه و جرائم کیفری

متقاضیانی که دارای سوء پیشینه و سابقه جرائم کیفری هستند باید در نشان دادن سوابق خود شفاف باشند. در کنار درخواست ویزای توریستی، ارسال کلیه سوابق کیفری و هر نوع سندی که نشان دهنده گذراندن دوره اصلاح باشد، ضروری است. اگر به دنبال توصیه های قانونی برای رفع نگرانی های مربوط به سوابق کیفری خود هستید و نمی دانید چه کنید، گروه مهاجرتی افق ماندگار در خدمت شماست.

قصد و نیت از سفر با ویزای توریستی کانادا

شفاف بودن نیت و هدف از سفر به کانادا برای شما ضروری است؛ متقاضیان باید برنامه سفر خود را به همراه جزئیات، توضیح دلایل و چهارچوب برنامه سفر در طول اقامت خود ارائه دهند. مدارکی مانند رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل و ارائه برنامه سفر کامل می تواند به رفع هر گونه تردید درباره صداقت نیت متقاضی کمک کند و احتمال ریجکتی ویزای توریستی کانادا را کاهش دهد.

نداشتن وابستگی به ایران

برای نشان دادن وابستگی به ایران، متقاضی ویزای توریستی کانادا باید گواهی شغلی و نامه تاییدیه از کارفرما همچنین فیش حقوقی برای نشان تای یا وابستگی شغلی ، به همراه اسنادی که وابستگی خانوادگی یا تای عاطفی و مالکیت اموال و دارایی هایی یا تای مالی در ایران را نشان می دهد، ارائه کنند. به طور کلی تکمیل پرونده به صورتی که نشان دهنده وابستگی شما به ایران باشد، احتمال موفقیت درخواست ویزای توریستی شما برای کانادا را افزایش و احتمال ریجکتی را کاهش می دهد.

ریجکتی ویزای توریستی کانادا بر مبنای سوابق قبلی

متقاضیان دارای سابقه ریجکتی ویزا و یا overstays ( به معنی اقامت بیش از حد مجاز ) باید توضیحاتی درباره سوابق خود ارائه و اقدامات اصلاحی انجام شده را نیز نشان دهند. ارائه مدرکی مبنی بر رعایت مقررات ویزا در سفرهای بعدی و تاکید بر تعهد به رعایت قوانین مهاجرتی کانادا می تواند نگرانی ها در مورد سابقه سفر قبلی، را کاهش دهد.

اگر فکر می کنید که امکان ارائه درست مدارک مربوط به این بند را ندارید، حتما از تخصص مشاوران مهاجرت افق ماندگار استفاده نمایید تا احتمال ریجکتی خود را کاهش داده و یا به رفع ریجکتی ویزای توریستی شما کمک شود.

وضعیت اقامت بیش از حد مجاز و تاثیر آن در ریجکتی ویزای توریستی کانادا

حفظ سوابق مهاجرتی شفاف ضروری است و احتمال ریجکتی ویزای توریستی کانادا را کاهش می دهد. اگر سابقه اقامت بیش از حد مجاز در کشور دیگری دارید، باید در سفرهای بعدی، پایبندی به مقررات ویزا را اثبات کنید. ارائه مدارک خروج به موقع و رعایت قوانین مهاجرت باعث تقویت پرونده و افزایش شانس تایید ویزا می شود.

ریجکتی ویزای توریستی کانادا به دلیل ارائه اظهارات نادرست

برای جلوگیری از مشکل ارائه اظهارات نادرست، متقاضیان باید شرایط درخواست را کاملاً مطالعه و درک نموده و اطلاعات دقیق و درستی ارائه دهند. بررسی دقیق فرم ها، جستجوی راهنماهای موجود در سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا در صورت نیاز، و اطمینان از صحت و کامل بودن تمامی اطلاعات جهت رفع ریجکتی ویزای توریستی کانادا بسیار مهم می باشد.

وضعیت غیرقانونی در کشور مبدا و تاثیر آن بر ریجکتی ویزای کانادا

داشتن وضعیت اقامت قانونی در کشور مبدا، ضروری است. متقاضیان باید هر نوع مساله مربوط به وضعیت اقامت غیر قانونی قبل از اقدام برای ویزای توریستی کانادا را برطرف کنند. ارائه مدارک اقامت قانونی مانند مجوز اقامت یا ویزا برای اطمینان دادن به مقامات کانادا ضروری است تا از تعهد متقاضی به رعایت قانون اطمینان حاصل کند. جستجوی مشاور حرفه ای برای رفع مشکلات اقامت برای ارسال درخواست موفق توصیه می شود.

ارائه دعوت نامه فول گارانتی و کاهش ریسک ریجکتی ویزای توریستی کانادا

ارائه دعوت نامه فول گارانتی که در اصطلاح نوتاری شده باشد یا در یکی از دفاتر اسناد رسمی کانادا و از طرف اعضای خانواده ، دوستان و آشنایان معتبر شما برای صدور دعوتنامه در کانادا به ثبت رسیده ، شانس دریافت ویزای توریستی کانادا را افزایش و ریسک ریجکتی ویزا را کاهش می دهد.

دقت داشته باشید که شما در این وضعیت، تنها شانس بیشتری دارید و هیچکس نباید دریافت ویزای توریستی کانادا را با دعوت نامه فول گارانتی نوتاری شده برای شما تضمین کند؛ چون صدور ویزا تماما بستگی به تصمیم افسر ویزای کانادا دارد.

 

راهکارها و مراحل رفع ریجکتی ویزای توریستی کانادا

اگر برای دریافت ویزای کانادا اقدام نموده اید، و ویزای توریستی شما رد یا ریجکت شده است و همانطور که قبلا نیز عنوان کردیم، فکر می کنید در این مراحل اشتباهی از طرف اداره مهاجرت کانادا رخ داده، ما رفع ریجکتی ویزای توریستی کانادا را به شما توصیه می کنیم؛ حتما مراحل زیر را دنبال کنید:

بررسی دلایل ریجکتی ویزای توریستی کانادا توسط وکیل مهاجرت

در مرحله اول وکیل مهاجرت نیاز به بررسی کامل پرونده شما، نامه ریجکتی و دلایل ریجکتی ویزای توریستی دارد؛ زمانی که ریجکت می شوید، نامه ای برای شما صادر شده و دلایل ریجکتی شما در آن عنوان می شود. قطعا به این نامه نیاز دارید تا بدانید به چه دلیل ریجکت شده اید.

آماده سازی مدارک مورد نیاز برای رفع ریجکتی ویزای توریستی کانادا

پس از بررسی دلایل ریجکتی، با نظر وکیل مهاجرت باید مدارک جدیدی آماده کنید که با توجه به نوع پرونده و دلایل مطرح شده، برای هر فرد می تواند متفاوت باشد؛ این مدارک تکمیل کننده پرونده قبلی شما در اداره مهاجرت کانادا هستند. به عنوان مثال گاهی دلایل ریجکتی ویزا مربوط به داشتن وابستگی خانوادگی یا تای عاطفی در کانادا یا نداشتن وابستگی خانوادگی یا تای عاطفی در ایران است که باید با دلایل موجه این موارد توجیه شود.

نوشتن نامه ریکانسیدریشن یا تجدیدنظر جهت رفع ریجکتی ویزای توریستی کانادا

نامه reconsideration، نامه ای است که توسط مشاور یا وکیل مهاجرت از جانب شما برای اداره مهاجرت کانادا و با هدف رفع ریجکتی نوشته می شود و به نوعی در آن شما درخواست تجدید نظر در نتیجه پرونده خود به همراه ارائه دلایل و مدارک جدید دارید. توصیه می کنیم نوشتن این نامه را به فردی کاربلد و متخصص بسپارید.

محتوای نامه تجدیدنظر ریجکتی ویزای توریستی کانادا

اینکه در محتوای نامه تجدیدنظر چه مواردی لحاظ می شود، کاملا بستگی به شرایط شما و نظر وکیل مهاجرت دارد اما به طور کلی در ابتدا به شرح دلایل ریجکتی ویزا، سپس ارائه مدارک جدید که نگرانی های افسر ویزا در رابطه با دلایل ریجکتی را پوشش دهد و نهایتا ارائه نکات کلیدی که از دیدگاه وکیل مهاجرت باید در نامه تجدید نظر خواهی عنوان شود، پرداخته می شود.

 

نمونه نامه ریجکتی ویزای توریستی کانادا

اکنون که با انواع دلایل و راهکارهای رفع ریجکتی آشنا شدید، شاید برای شما هم جالب باشد تا نمونه نامه ریجکتی ویزای توریستی کانادا را ببینید. از آنجایی که دلایل ریجکتی برای اغلب افرادی که گروه مهاجرتی افق ماندگار به بررسی پرونده آنها پرداخته، مشابه بوده است، به ارائه نمونه ای از نامه های ریجکتی اکتفا می کنیم.

نامه ریجکتی ویزای توریستی کانادا موسسه مهاجرتی افق ماندگار

نمونه ویزای توریستی کانادا بعد از ریجکتی

سوابق ما در رفع ریجکتی ویزاهای توریستی کانادا و تحصیلی این کشور نشان می دهد چه آسان چه سخت توانسته ایم دلایل مختلف ریجکت شدن افراد را پوشش داده، آنها را برطرف نموده و حل کنیم. تمامی این افراد مدتها ست در کانادا حضور دارند یا به تازگی وارد خاک این کشور شده اند. توصیه می کنیم به صفحه رضایت مشتریان گروه مهاجرتی افق ماندگار مراجعه نمایید و به صحبت های کلاینت های ما در این رابطه گوش دهید.

 

اشتباهات متداول وکلای مهاجرت کانادا و ریجکتی ویزای توریستی

وکلای مهاجرت بعضا دچار اشتباهاتی می شوند که اغلب آنها متداول بوده و می تواند منجر به ریجکتی ویزای توریستی کانادا شود و یا ویزای ریجکت شده را در تله ریفیوزال یا رد شدن مجدد قرار دهد. بنابراین به عنوان متقاضی ویزای توریستی بهتر است چک لیستی از اشتباهات متداول را در ذهن داشته باشید تا بتوانید به وکیل خود گوشزد کنید:

  • توجه نکردن به جزئیات نامه ریجکتی ویزا
  • نداشتن تجربه کافی در صدور انواع ویزای کانادا مخصوصا توریستی
  • ارائه مدارک و مستندات اشتباه و یا ناقص
  • نشان ندادن وابستگی یا تای عاطفی، شغلی یا مالی به ایران
  • توجیه نامناسب دلایل بازگشت به ایران

وکیل رفع ریجکتی ویزای توریستی کانادا

وکلای گروه مهاجرتی افق ماندگار به عنوان وکیل رفع ریجکتی ویزای توریستی کانادا، با افتخار اعلام می کند که برای تمامی پرونده های ریجکت شده که یا توسط خود متقاضی یا سایر وکلای مهاجرت سابمیت شده و منجر به ریجکتی شده بود، موفق به اخذ ویزای توریستی کانادا شده به طوری که رفع ریجکتی پرونده های همکاران ما مخصوصا در حوزه مهاجرت به کانادا، تبدیل به تخصص ما شده است.

شروع سفر به کانادا با ارسال درست درخواست ویزا آغاز می شود. برای اطمینان از اینکه درخواست شما بهترین شانس پذیرش را دارد، فرم ارزیابی رایگان ما را پر کنید. تخصص ما در رفع ریجکتی ویزای توریستی کانادا می تواند شما را به مقصد درست برساند و احتمال دریافت نتیجه مثبت را افزایش دهد.

اگر در رابطه با هزینه رفع ریجکتی پرونده های ویزای توریستی کانادا، همچنین ویزای تحصیلی یا کاری این کشور سوالی دارید، حتما با گروه مهاجرتی افق ماندگار شماره های 05131071 و یا 09120920268 تماس بگیرید. از صفحه رضایت مشتریان ما نیز بازدید نموده و نمونه ویزاهای پاس شده بعد از ریجکتی را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *