دعوتنامه های Manitoba | مهاجرت استانی مانیتوبا کانادا | خدمات افق

دعوتنامه های Manitoba در سال 2019 بیش از 6000 رسید. برای مطالعه دعوتنامه های جدید سال 2020 ادامه مقالات را بررسی نمایید.

در قرعه کشی جدیدی که در تاریخ 12 سپتامبر برای دعوتنامه های Manitoba برگزار شد، 347 کارگر ماهر خارجی و فارغ التحصیلان بین المللی را که متقاضی این  استان برای اقامت دائم کانادا بودند دعوتنامه صادر شد. اکنون این افراد می توانند با دعوتنامه ای که از این استان دریافت کردند، جهت اقامت دائم کانادا اقدام نمایند.

گفتنی است برنامه مهاجرت استانی منیتوبا یا به اختصار MPNP طی کمتر از یک ماه از طریق مسیرهای مهاجرتی Skilled Worker in Manitoba ،Skilled Worker Overseas  و International Education Stream مجموعا 700 توصیه نامه برای درخواست (Letters of Advice to Apply) صادر کرده است.

از ابتدای سال 2019 تا کنون نیز از طریق این مسیرهای مهاجرتی 6157 LAA صادر شده است.

اکسپرس اینتری: از دعوتنامه های Manitoba انتخابی 347 مورد صادر شده در تاریخ 12 سپتامبر، 45 مورد برای متقاضیانی بوده است که دارای پروفایل در سیستم ورود اکسپرس اینتری فدرال بودند.

Express Entry سیستمی برای مهاجرت به کانادا است مجموعه ای از متقاضیانی را برای سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه امتیازات و معیارهایی مهاجر جذب می شوند. متقاضیانی که از طرف استان انتخاب می شوند، 600 امتیاز اضافی به نمره سیستم جامع رتبه بندی آنها  اضافه می شود و برای دعوت به درخواست اقامت دائم کانادا حتما در دور بعدی برای آنها دعوتنامه صادر خواهد شد.

برای افرادی که می خواهند از طرف استان برای دعوت نامه های Manitoba جهت اقامت دائم انتخاب شوند باید در یکی از شغل های که از طرف برنامه مهاجرت منیتوبا مورد نیاز اعلام شده دارای سابقه کار و همچنین باید شرایط دیگری هم داشته باشند.

 

برنامه مهاجرتی Skill Worker و دعوتنامه های استان Manitoba

در قرعه کشی 12 سپتامبر، در کل 254 LAA دعوتنامه صادر شد، که این مسیری برای اقامت دائم برای کارگران ماهر خارجی و فارغ التحصیلان دانشجویی بین المللی که در Manitoba مشغول به کار و یا زندگی هستند و یک پیشنهاد کاری تمام وقت از طرف کارفرمای منیتوبا را داشتند، فراهم شد.

این روش مهاجرتی بر مبنای سیستم ابراز علاقمندی فعالیت می کند. متقاضیان برای اینکه واجد شرایط برای دریافت توصیه نامه باشند باید پروفایل آنلاین ایجاد کنند و در آن اطلاعات لازم  در مورد  تحصیلات، سابقه کار، تجربه کار و مهارت خود را به زبان انگلیسی یا فرانسوی و سایر معیارها را ارائه دهند.

پروفایل متقاضیان واجد شرایط از 1000 امتیاز نمره  دریافت می کنند و در استخر EOI MPNP قرار می گیرد. کمترین رتبه کارگر ماهر در کاندیدای منیتوبا که در قرعه کشی 12 سپتامبر دعوت شده بود، 545 امتیاز کسب کرد.

برنامه مهاجرتی Skill Worker Overseas

از این طریق در تاریخ 12 سپتامبر 53 توصیه نامه برای دعوتنامه های Manitoba متقاضیان صادر شد. همه متقاضیان مستقیماً از طریق Strategic Recruitment Initiative دعوت شده اند، کاندیدای کمترین امتیاز در این قرعه کشی دارای نمره EOI 706 بود.

مسیر مهاجرتی International Education Stream

در این روش متقاضیانی برای دعوتنامه های Manitoba انتخاب می شوند که دارای مهارت های مورد نیاز برای بازار کار استان منیتوبا هستند. در این جریان سه زیرشاخه وجود دارد: Graduate Internship Pathway ،Career Employment Pathway و Student Entrepreneur. MPNP در قرعه کشی 12 سپتامبر 40 توصیه نامه یا LAA  صادر کرد.

متقاضیان مهاجرت کانادا و زندگی و اقامت در کانادا بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) دریافت میکنند، دسته بندی می شوند. در این سیستم مهاجرتی کانادا به مهاجران بین المللی بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسوی، سن مناسب، تحصیلات دانشگاهی و سابقه کار امتیاز تعلق میگیرد. لازم به ذکر است آن دسته از عزیزانی که قصد مهاجرت سریع به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سیستم اکسپرس اینتری فدرال کانادا را دارند میتوانند پس از مراجعه به سایت افق به محاسبه آنلاین امتیاز اکسپرس اینتری در قسمت محاسبه آنلاین امتیازها بپردازند. سپس در صورت واجد شرایط بودن قادر خواهند بود برای تشکیل پرونده های مهاجرتی اقامتی کانادا با همراهی وکیل مهاجرت کانادا در گروه افق اقدام نمایند.

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !