ترس ها و دغدغه های مسیر مهاجرت به کانادا 2024 گروه مهاجرتی افق ماندگار

وبینار ترس ها و دغدغه های مسیر مهاجرت

وبینار ترس و دغدغه های مسیر مهاجرت در مورد موضوع وجود ترس و استرس قبل و در مسیر مهاجرت 2024 اطلاعات مفیدی را در خصوص مهاجرت در اختیار متقاضیان مهاجرت به کانادا قرار می دهد. یکی از موضوعاتی است که اکثر افرادی که قصد مهاجرت دارند با آن دست و پنجه نرم می کنند، این ترس ها و دغدغه های مسیر مهاجرت هستند. ما در گروه مهاجرتی افق ماندگار با شناسایی و بررسی این موضوع در افراد پاسخ های متفاوتی برای رفع این دغدغه ها یافته ایم که در غالب یک وبینار کاملا رایگان در اختیار شما گذاشته ایم. در ادامه نگاهی به موضوعات مورد بحث وبینار می پردازیم.

ثبت نام در وبینار ترس ها و دغدغه های مسیر مهاجرت

وبینار رایگان ترس ها و دغدغه های مسیر مهاجرت

در این وبینار با راهنمایی شما و اشتراک گذاری این ترس ها ، راه حل های مختلف به شما کمک می کنیم تا از دغدغه های مهاجرتی دور بمانید. تعدادی از دغدغه های مورد بحث:

ترس از اقدام از دغدغه های مسیر مهاجرت

اقدام و پا گذاشتن در مسیر مهاجرت می تواند اولین ترس افراد برای شروع این عمل مهم باشد چرا که سرنوشت و آینده کاری و زندگی شما را می تواند به صورت کامل تغییر دهد.

اهمال کاری در تکمیل مدارک

گاهی افراد فارغ از توجه به اهمیت زمان و سن در تهیه و آماده سازی مدارک مهاجرتی خود سهل انگاری کرده و مدام آماده سازی آنرا به تعویق می اندازند.این مساله زمانی خود نمایی می کند که فرد همه برنامه های خود را آماده نموده و تازه متوجه می شود که به دلیل افزایش سن و گپ تحصیلی ، شانس ویزا را از دست داده است.

ترس از هزینه های مهاجرت

ترس از هزینه های مهاجرت یکی دیگر از دغدغه های مسیر مهاجرت و مورد توجه افراد می باشد. بسیاری از افراد بدون دانستن هزینه های واقعی مهاجرت و زندگی در کشوری جدید ، صرفا با توجه به شنیده ها برای خود از هزینه در کشور مقصد ، ترس ایجاد می نمایند . بدون آنکه بدانند در بسیاری از موارد هزینه ها در ایران و خصوصا شهر تهران ، گاها با گرانترین شهرهای دنیا برابری می کند.

دغدغه های مسیر مهاجرت و یادگیری زبان

یادگیری زبان برای مهاجرت بسیار حائض اهمیت است و تمام افراد ملزم به یادگیری آن هستند.

عدم دریافت پذیرش از دانشگاه ها

اگر قصد مهاجرت تحصیلی دارید اما به دلیل ترس از عدم دریافت پذیرش از دانشگاه ها را دارید حتما این وبینار را مشاهده کنید.

سن بالای متقاضیان ویزای تحصیلی از دغدغه های مسیر مهاجرت

آیا به دلیل سن بالا شانس ویزا شدن دارم؟ از چه روشی می توانم برای دریافت ویزا اقدام کنم؟

ترس از مصاحبه سفارت

ممکن است برخی از افراد به دلیل ترس از مصاحبه سفارت دائما در حال فرار از شروع مسیر مهاجرت خود هستند.

ترس از ریجکت شدن ویزای تحصیلی

ریجکت شدن ! ترسناک ترین بخش مهاجرت برای افراد است، اما زمانی که مسیر های جلوگیری و دلایل ریجکتی و یا حتی راهکار های بعد از ریجکتی را بدانید حتی این بخش هم برای شما بسیار ساده خواهد بود.

اعضای خانواده من در مسیر مهاجرت

یکی از موارد ترس مهاجرت این است که چطور بدون خانواده و به تنهایی مهاجرت کنم؟ همسر و فرزندانم چطور مهاجرت کنند؟

سفر با حیوان خانگی

وابستگی افراد به حیوان خانگی و دور شدن از آن برای هر سرپرستی می تواند دشوار و حتی غیر قابل تحمل باشد.

هشدار ها و دغدغه های مسیر مهاجرت !

مسیر مهاجرت خطر های مختلفی را شامل می شود که ندانستن آن ها می تواند بنیان گذار اتفاقات مختلفی در ادامه ترس مسیر مهاجرتی شما باشد. که در این وبینار آگاهی سازی کاملی از خطرات این مسیر به شما می رساند.

 

وبینار ترس ها و دغدغه های مسیر مهاجرت مناسب چه افرادی است؟

این وبینار به طور کلی برای تمام افرادی که قصد مهاجرت دارند می تواند مفید باشد. اما مخاطب اصلی کسانی هستند که در حال تعلل هستند و دائما اقدام برای مهاجرت خود را به تاخیر می اندازند. پس اگر شما هم کمی به فکر مهاجرت هستید اما به دلایل مختلف اقدام نمی کنید حتما در این وبینار شرکت کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص وبینارهای گروه مهاجرتی افق ماندگار در حوزه انواع مسائل مرتبط با حوزه مهاجرت اعم از مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت کاری ، مهاجرت توریستی به کانادا ، مهاجرت با ازدواج و سایر موارد و علی الخصوص ویزای تحصیلی کانادا ، مهاجرت به کانادا و ویزای کاری کانادا می توانید از طریق شماره های 31071-051 و واتساپ 09120920268 در ساعات کاری در ارتباط باشید .

همچنین با دنبال کردن رسانه های اجتماعی گروه مهاجرتی افق ماندگار می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را در زمینه امور مهاجرتی در اختیار داشته باشید . تلگرام ، اینستاگرام ، یوتیوب ، لینکدین ، آپارات

ثبت نام در وبینار ترس ها و دغدغه های مسیر مهاجرت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *