پیشنهاد جدید مهاجرتی | اقامت دائم | کشاورزی کانادا | افق

درخواست مهاجرتی اقامت دائم به کانادا

دولت لیبرال برای یک برنامه جدید سه ساله مهاجرتی اقامت دائم با هدف کمک به جبران کمبود نیروی کار در بخش کشاورزی و غذا آغاز به کار می کند.

در چند سال گذشته صنایع مانند تولید گوشت قرمز و پرورش و کشت قارچ به دلیل کمبود نیروی کاری که در این بخش  وجود دارد با تکیه بر نیروی کار خارجی و آن هم به صورت فصلی بوده هر چند که  این کار فصلی نیست. این برنامه جدید مهاجرتی از سال 2020 آغاز خواهد شد، هدف آن جذب و حفظ کارگران مهاجر  و با دادن فرصت برای تبدیل شدن به ساکنان دائمی و یا همان اقامت دائم است. در حال حاضر، کارگرانی که از طریق این برنامه مهاجرتی یا مهاجرت به کانادا از طریق کشاورزی در بخش کارگران کشاورزی فصلی وارد کانادا می شوند، فقط اجازه کار به صورت محدود دارند و راهی برای اقامت دائم برای آنها وجود ندارند. بر اساس این برنامه جدید مهاجرتی کارکنان موقت بخش کشاورزی می توانند برای اقامت دائم در کانادا بعد از 12 ماه تقاضا بدهند و اگر پذیرفته شوند، اجازه دارند خانواده شان را نیز به کانادا بیاورند. تحت این برنامه جدید مهاجرتی برای کارگران موقت مزرعه می توانند پس از 12 ماه درخواست اقامت دائم دهند و اگر آنها تصویب شوند مجاز خواهند بود خانواده هایشان را به کانادا بیاورند.

وزیر کشاورزی کانادا، ماری کلود بیبو می گوید: کشاورزان و کارفرمایان تولید کننده مواد غذایی نیاز به یک نیروی کار قابل اعتماد و یک سرمایه گذاری مناسب برای رسیدن به موفقیت را دارند و این برنامه  به کارفرمایان کمک خواهد کرد تا دسترسی بهتر به کارگران مورد نیاز برای انجام این کار را داشته باشند.

 

برنامه کشاورزی مهاجرت به کانادا

ایرانیان می توانند از طریق مهاجرت کانادا در زمینه کشاورزی به دو روش کارآفرینی در کانادا و برنامه خود اشتغالی مهاجرت کانادا اقدام کنند. که در روش کارآفرینی در کانادا مخصوص افرادی می باشد که سابقه کار کشاورزی را داشته باشند که کشاورزان با استفاده از این برنامه می توانند اقدام به تشکیل پرونده کرده و به همراه طرح برنامه کشاورزی آن را نگارش کرده و به افیسر مهاجرت کانادا ارسال نمایند. که پس از بررسی صحت پرونده شما واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید. و در روش خود اشتغالی دولت کانادا این برنامه را متوقف کرده ولی همچنان روش های جایگزینی برای اقامت و مهاجرت کانادا وجود دارد.

در صورتی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق کشاورزی را دارید و میخواهید شغل کشاورزی خود را در کشوری پیشرفته رونق بخشید لازم است ابتدا از تمامی شرایط و قوانینی که دولت فدرال کانادا برای کشاورزان تعیین کرده اطلاع پیدا کنید. گروه بین الملل مهاجرتی افق افتخار دارد تمامی اطلاعات لازم در زمینه کشاورزی اعم از شرایط مهاجرت به کانادا از طریق کشاورزی ۲۰۲۰ و 2021 در اختیار شما متقاضیان عزیز قرار دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *