دغدغه های مهاجران

آشنایی با دغدغه های مهاجران

دغدغه مهاجران
کار، مسکن، تنهایی و خانواده از مهمترین دغدغه های مهاجران است

خیلی از ما فکر میکنیم مهاجرت کردن یعنی رسیدن به تمام آرزوها و خواسته هامون، اما آمار و بررسی های علمی، خبر از دغدغه هایی دارن که وقتی مهاجران به کشور مورد نظرشون می رسن، تازه با اونها آشنا میشن. بهتر اینه که ابتدا با مهم ترین دغدغه های مهاجران و مشکلات پیش روی مهاجران آشنا بشیم و در نوشته بعدی راه حل های مفیدی رو برای شما مهاجرین عزیز ارائه بدیم..

 

افق ماندگار

 

اولین دغدغه پیش روی مهاجران

اولین و یکی از مهم ترین مشکلات مهاجرت، مسئله کار هست. آیا شما میتونید به شغل رویایی تون برسید؟ بله، اما باید سابقه کار کانادایی داشته باشید.. یعنی بدونن که شما ” اهل کار کردن” هستید و میتونن به شما اعتماد کنن..
و البته برای رفع نیازهای اولیه تون باید محلی برای کسب درآمد داشته باشید، درسته؟!

 

 

دومین مشکل ناشی از مهاجرت

دومین دغدغه مهاجران ، مسئله ی تنهائی هست.. یکی از واقعیت های مهاجرت که باید با اون روبرو بشید… شما بین افرادی زندگی میکنید که هم زبان نیستید، و خاطره و فرهنگ مشترکی ندارید، و شاید هنوز دوستی رو پیدا نکردید که با اون یک فنجون قهوه بنوشید.. این هم مسئله مهمی هست اما مطمئنا قابل حل شدنه!

 

افق ماندگار

 

سومین دغدغه پیش روی مهاجرین

 

سومین دغدغه مهاجر، از زبان کسانی که تجربه مهاجرت دارند اینه که از خانواده تون دور هستید و دلتون برای قورمه سبزی های خوش عطر و طعم دستپخت مامان تنگ شده.. آیا میشه خانواده رو دعوت کرد؟ میشه اونها هم مهاجرت کنن و جمع کوچیک دوست داشتنی تون دوباره جمع بشه؟

 

چهارمین چالش پیش روی مهاجر

 

و آخرین دغدغه پیش روی مهاجران که بسیار مهمه، و برای تمام مهاجرین چه اونهایی که مهاجرت تحصیلی داشتند و چه مهاجرت کاری، اینه که شما بتونید یک مسکن خوبِ متناسب با بودجه تون تهیه کنید، و از پس هزینه های انرژی و اینترنت و آب و … بر بیاید و با همسایگانتون دچار چالش نشید.

تمام این دغدغه ها، واقعیتیه که هر مهاجری با اونها مواجه هست، اما تماما قابل مدیریت و حل شدن هستند.
در نوشته های بعدی، راه حل های کلی رو برای شما شرح می دیم و شما مثل همیشه می تونید با ما در تماس باشید تا در مورد سایر دغدغه ها و راه حل های ممکن با شما همفکری کنیم.

 

افق ماندگار


شما با چه مشکلات دیگری مواجه شدید؟ آیا راه حل مناسبی هم یافتید؟ تجربه هاتون رو، چه در سایت و چه در سایر شبکه های اجتماعی با ما به اشتراک بگذارید!


گروه بین المللی افق ماندگار ، همچون همیشه در این زمینه همراه و مشاور شما خواهد بود .

 

افق ماندگار

پرسش های خود را در زمینه مهاجرت با کانادا از طریق شماره های 31071ـ051 و 09120920268 و یا در قسمت تماس با ما و یا در تمام شبکه های اجتماعی از ما بپرسید.

 

افق ماندگار، همگام با شما تا افق آرزوها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *