بسته منابع خودخوان آیلتس بالای 7

در بسته منابع خودخوان آیلتس بالای 7 می توانید پاسخ سوالات زیر را دریافت کنید:

  • چگونه دایره لغات خود را در ایلتس به سطوح پیشرفته یا advance برسانم؟
  • برای تقویت مهارت لیسنینگ آیلتس خود چه منابعی را مطالعه کنم تا نمره بالای 7 بگیرم؟
  • اگر بخواهم در مصاحبه اسپیکینگ ایلتس نمره بالای 7 بگیرم، چه کنم؟
  • چطور به نمره بالای 7 آیلتس در مهارت رایتینگ برسم؟
بسته منابع آیلتس بالای 7

بسته منابع آیلتس خودخوان بالای 7 مناسب چه کسانی است؟

اطلاعات بسته منابع خودخوان آیلتس مناسب تمامی افرادی است که متقاضی شرکت در آزمون آیلتس هستند، توجه داشته باشید که با استفاده از این بسته می توانید با تکنیک ها و تاکتیک های جدیدی آشنا شوید که شما را به نمرات بالای 7 آیلتس برساند. تکنیک هایی که در کلاس های آموزش زبان در مورد آنها کمتر خواهید شنید؛ منابع ارائه شده توسط اساتیدی تهیه شده که همگی ممتحن آزمون آیلتس بوده اند. حتی اگر سطح زبان شما ضعیف است و زمان کافی تا آزمون اصلی دارید، توصیه می کنیم این بسته را تهیه و شروع به مطالعه آن کنید.

سر فصل های بسته منابع خودخوان آیلتس بالای 7

  • تقویت دایره لغات آیلتس تا سطح پیشرفته
  • تقویت مهارت لیسنینگ ایلتس تا سطح پیشرفته
  • تقویت مهارت اسپیکینگ برای نمره بالای 7 آیلتس
  • تقویت مهارت رایتینگ ایلتس برای نمره بالای 7

نکته: منابع ریدینگ در بخش رایگان در اختیار شما قرار گرفت. در این بخش، منبعی برای آن معرفی نشده. اطلاعات این بسته حاوی فایل های مهارت لیسنینگ (2 کتاب تکنیک آیلتس (به همراه فایل های صوتی) + یک کتاب از اصطلاحات رایج استفاده شده در پارت شنیداری این آزمون است)؛ پارت اسپیکینگ یا مکالمه حاوی 3 کتاب بسیار مفید و به روز از سوالات مصاحبه های واقعی آزمون های آیلتس 2024 است و به شما کمک می کند زبان خود را به سطح پیشرفته و بالای 7 ایلتس برسانید.

پارت دایره واژگان یا لغات نیز شامل یک کتاب با هدف نمره بالای 7 آیلتس و یک کتاب لغات ایلتس پیشرفته به همراه فایل صوتی آن است. پارت آخر نیز شامل بهترین کتاب موجود در حوزه رایتینگ آیلتس که تمامی متون نمونه پاسخ ها را در سه سطح نمره 5، 6 و بالای 7 آیلتس دسته بندی کرده و می توانید با توجه به نگارش خود حدس بزنید چرا تاکنون نمره مورد نیاز خود در این بخش را دریافت نکرده اید.

تخفیف ویژه به مدت محدود بجای پرداخت سه میلیون و پانصد هزار تومان فقط با پرداخت پانصد هزار تومان این بسته را تهیه کنید.