ساسکاچوان 769 متقاضی اکسپرس اینتری | دعوتنامه جدید | مهاجرت با افق

ساسکاچوان از 769 متقاضی اکسپرس اینتری دعوت کرد.

استان ساسکاچوان از 769 متقاضی اکسپرس اینتری و مشاغل مورد نیاز دعوتنامه صادر کرد این قرعه کشی در تاریخ 25 سپتامبر برگزار شد. این متقاضیان انتخاب شده می توانند از این طریق جهت اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

همانطور که میدانید در هفته گذشته ساسکاچوان مشاغل مورد نیاز خود را برای اکسپرس اینتری گسترش داد و این پذیرش جدید بعد از این تغییر انجام شد. SINP گزارش داد، کسانی که در قرعه کشی 25 سپتامبر دعوتنامه دریافت کرده اند در 100 عنوان شغلی متنوع اشتغال داشته اند. عناوین شغلی شامل مهندسین عمران، شیمی، مهندسین پرتو درمانی، روانشناسان، تحلیلگران، مشاوران سیستم های اطلاعاتی از جمله این افراد بودند. همچنین داشتن حداقل یک سال سابقه کار در شغل مورد نیاز استان ساسکاچوان از جمله معیارهای بوده است البته معیارهای دیگر نیز لازم است و همچنین پیشنهاد شغلی در ساسکاچوان و تجربه کار کانادایی الزامی نیست.

محاسبه آنلاین امتیاز کارآفرینی ساسکاچوان

پذیرش اکسپرس اینتری ساسکاچوان که در 25 سپتامبر برگزار شد یکی از بزرگترین پذیرش های Express Entry توسط این استان که زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز پس از رونمایی سیستم مبتنی بر ابراز علاقه (Expression of Interest) بوده است. مجموعا 365 دعوتنامه به متقاضیان دسته مشاغل مورد نیاز و 404 دعوتنامه دیگر برای زیر مجموعه اکسپرس اینتری SINP صادر شد. سیستم Express Entry سیستمی است برای مهاجرت به کانادا است و در سه دسته ی اصلی: کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر اساس امتیازات و معیارهایی مهاجر می پذیرد.

ساسکاچوان اکسپرس اینتری

متقاضیان بر اساس معیارهایی از جمله تحصیلات، تجربه کار، مهارت در زبان انگلیسی و یا فرانسه امتیاز کسب می کنند و بر همین اساس دسته بندی می شوند. کسانی که بیشتری امتیاز را داشته باشند، دعوتنامه برای اقامت دائم کانادا دریافت می کنند.

حداقل امتیازات مربوط به قرعه کشی 25 سپتامبر SINP برای متقاضیان زیر گروه Express Express 70 است و 79 برای متقاضیان زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز In-Demand است. برای اطلاع از امتیاز اکسپرس اینتری برای استان ساسکاچوان خود به این صفحه مراجعه کنید (محاسبه آنلاین امتیاز اکسپرس اینتری).

در صورتی که قصد مهاجرت و اقامت کانادا در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ با کم ترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن را دارید پیشنهاد میکنیم در ابتدا به سایت افق به نشانی www.ofoghint.com مراجعه کرده و به تکمیل فرم ارزیابی رایگان در قسمت مربوطه بپردازید. تا شرایط اولیه شما کلاینت های عزیز توسط کارشناسان و مشاوران افق مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر افق به شماره ۳۱۰۷۱-۰۵۱ تماس حاصل فرمایید.

[fusion_button link=”https://ofoghint.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86/” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”custom” button_gradient_top_color=”#4f32c1″ button_gradient_bottom_color=”#4f32c1″ button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”” stretch=”default” shape=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]فرم ارزیابی رایگان[/fusion_button]

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !