اولین قرعه کشی اکسپرس اینتری در  سال 2020

اولین قرعه کشی اکسپرس اینتری در  سال 2020 :

در اولین قرعه کشی اکسپرس اینتری  کانادا در سال 2020 که در تاریخ 8 ژانویه برگزار شد برای  3400 متقاضی اکسپرس اینتری دعوت نامه صادر شد تا آنها بتوانند برای درخواست اقامت دائم کانادا تقاضای خود را ارائه کنند. حداقل امتیاز متقاضیان در سیستم رتبه بندی 473 بوده است.

سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است و منبع اصلی کارگران خارجی در کانادا می باشد و این سیستم در سال 2015 راه اندازی شد و متقاضیان را  در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها دسته بندی و جذب می کند.

متقاضیان بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای متقاضیانی  که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود. برای ورود در صف انتظار اکسپرس انتری داشتن پیشنهاد کار الزامی نیست. (برای محاسبه آنلاین امتیاز اکسپرس اینتری خود به این لینک مراجعه کنید)

چه کسی دعوت شده است؟

موارد زیر نمونه های فرضی از متقاضیانی است که توانستند  ITA را در قرعه کشی امروز کسب کنند:

احمد 30 ساله است ، دارای مدرک فوق لیسانس است و سه سال به عنوان تحلیلگر فناوری اطلاعات فعالیت می کند. او در آزمون بین امللی آیلتس در هر سه مهارت نمره  8 را کسب کرد. در حالی که احمد هرگز در کانادا کار و یا تحصیل  نکرده است ، CRS 473  را کسب کرد و  در قرعه کشی اکسپرس اینتری  8 ژانویه دعوتنامه دریافت کرد.

 Joe و همسرش Christelle به ترتیب 35 و 29 سال سن دارند. آنها هر یک دارای مدرک لیسانس هستند ، در سطح پیشرفته ای به زبان فرانسه صحبت می کنند و چهار سال به عنوان حسابدار فعالیت می کنند. در حالی که هیچ وقت در کانادا کار یا تحصیل نکرده اند ، Christelle  یک خواهر دارد که اقامت دائم کانادا است و ساکن انتاریو است. آنها با Christelle به عنوان متقاضی اصلی وارد استخر شدند و نمره 473 CRS  را کسب کردند و توانستند در قرعه کشی 8 ژانویه دعوتنامه را دریافت کنند.

[fusion_button link=”https://ofoghint.com/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86/” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”custom” button_gradient_top_color=”#4d00e8″ button_gradient_bottom_color=”#4d00e8″ button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”” stretch=”default” shape=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]فرم ارزیابی رایگان[/fusion_button]

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *