اقامت دائم ترکیه

اقامت دائم ترکیه:

برای دریاقت اقامت دائم ترکیه ابتدا باید اقامت موقت ترکیه را داشته باشید و پس از چند سال تمدید میتوانید  اقدام به گرفتن اقامت دائم کنید.

با چندین روش می توان برای اقامت دائم ترکیه اقدام کرد:

 

اقامت از طریق سرمایه گذاری:

اقامت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت به شما این فرصت را می دهد تا برای کسب اقامت دائم ترکیه اقدام کنید. شما با ثبت شرکت ابتدا اقامت موقت یک ساله را دریافت کرده و می توانید مجدد آن را تمدید کنید و پس از 4 سال اقامت دائم را می توانید اخذ کنید.

اقامت از طریق ازدواج:

با ازدواج با یک شهروند ترکیه ای می توانید بعد از 3 الی 5 سال برای اقامت دائم اقدام کنید ولی باید ازدواج به صورت واقعی باشد نه صوری و همچنین نباید با یک پناهنده ترکیه ای ازدواج کنید در ضمن طی این 5 سال اقامت موقت پلیس در حال بررسی است که ازدواج شما صوری نباشد و واقعی باشد.

اقامت از طریق کار:

برای دریافت ویزای کار باید یک شرکت ترکیه ای (شرکت ثبت شده به صورت قانونی) از شما دعوت به کار کند و در واقع به تخصص شما نیز نیاز داشته باشد و همچنین برای شخص متقاضی از وزارت کار درخواست اجازه کار کند، ولی باید هیچ فردی با پاسپورت ترکیه ای در زمینه مهارت شخص متقاضی بیکار نباشد و بعد از آن اقامت یک ساله به ایشان داده شده و هر ساله تمدید می شود و بعد از 5 سال هم اقامت دائم را خواهد گرفت.

اقامت از طریق خرید ملک:

با خرید ملک در ترکیه می توانید اقامت یکساله را بگیرید و پس از 5 الی 8 سال تمدید کنید بعد از آن می توانید اقامت دائم را دریافت کنید و باید در نظر بگیرید که در طول این 8 سال شما 180 روز و حتی بیشتر نباید از ترکیه خارج شده باشید و حتی کمک های اجتماعی در طول 3 سال را دریافت نکرده باشید و دارای درآمد کافی برای تداوم زندگی خود و خانواده را داشته باشید .داشتن بیمه سلامت برای خانواده و عدم هر گونه سو پیشینه یکی از مهمترین و اصلی ترین نکات در اخذ اقامت دائم است.

با خرید ملک به مبلغ 250,000 هزار دلار می توانید شهروندی ترکیه را بدست آورید.

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *