مهاجرت به کانادا | مهاجرت به کبک | جدیدترین پذیرش مهاجرتی با گروه افق

متقاضی مهاجرت به کبک کانادا

وزارت مهاجرت کبک جزئیات مربوط به پذیرش را که در تاریخ 4 سپتامبر برگزار شد، منتشر کرد که در آن 32 متقاضی که در Arrima پروفایل ایجاد کرده بودند دعوت شده اند. این دعوت نامه ها به متقاضیانی که مشخصات ابراز علاقه خود را در آریما ثبت کرده و یک پیشنهاد شغلی معتبر داشته داده شده و همچنین اتباع خارجی که به عنوان دیپلمات، افسران کنسولی یا نمایندگان یک سازمان بین دولتی مانند سازمان ملل در کبک نیز جز پذیرفتگان بودند. تعداد دعوت شده ها نسبت به قرعه کشی قبلی کاهش چشمگیری داشته است. قرعه کشی 17 July که شرایط لازم برای صلاحیت مشابه را داشت، 259 دعوت نامه را برای متقاضیان صادر شد.

آریما چیست؟

آریما Arrima در سال 2018 معرفی شد برای دریافت Expression of Interest Canada از طریق برنامه Skill Worker کبک طراحی شد و درخواست های متقاضی های خود را برای مهاجرت مدیریت می کند. Arrima جایگزین رویکرد قبلی ارائه شده و متقاضیان تحت این سیستم EOI، پروفایل ایجاد می کنند و براساس عوامل سن، تحصیلات، تخصص، تجربه کار و مهارت زبان فرانسه امتیاز کسب می کنند. از متقاضیان دعوت می شود که براساس امتیاز آنها یا عوامل دیگر مانند کمبود نیروی کار در مناطق دور افتاده استان، درخواست خود را برای CSQ ارائه کنند. اگر متقاضیان CSQ دریافت کنند، می توانند از طریق وزارت مهاجرت فدرال کانادا، پس از آزمایش های پزشکی و کیفری اقامت دائم خود را دریافت می کنند.

تیم مهاجرتی افق به منظور سهولت در مهاجرت کلاینت های عزیز و متقاضی به کبک کانادا جدیدترین اخبار مهاجرتی کانادا را به اطلاع آنها میرساند. تا اینگونه بتواند مهاجرتی و اقامتی سریع در کانادا را برای کلاینت های خود به ارمغان آورد. برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات آپدیت شده دولت فدرال کانادا میتوانید پس از مراجعه به سایت افق به نشانی www.ofoghint.com با وارد کردن نام و ایمیل خود در قسمت مربوطه به عضویت خبرنامه افق درآیید. در این صورت آخرین اخبار مهاجرتی کانادا به صورت روزانه برایتان ایمیل خواهد شد. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با دفتر افق به شماره ۳۱۰۷۱-۰۵۱ تماس گرفته و با بهره گیری از مشاوره رایگان تلفنی پاسخ تمام سوالات مهاجرتی اقامتی خود را دریافت نمایید. مهاجرت و اقامتی سریع، کم هزینه، قانونی و کم ریسک به کانادا را با گروه افق تجربه خواهید کرد. تا پایان مسیر مهاجرتی اقامتی کانادا همراه شما عزیزان خواهیم بود. به ما اعتماد کنید.

مطالب این صفحه برایتان مفید بود ؟

با کلیک روی ستاره ها به این مطلب امتیاز دهید.

نظر شما برای ما مهم است. 0 / 5. میزان امتیازات 0

امتیازی ثبت نشده. اولی نفری باشید که به این مطلب امتیاز میده !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *